מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- גולש באינטרנטאסתר14/08/2011
בעלי התחיל לגלוש באינטרנט - ניגש לאינטרנט מס' פעמים ביום (כנראה לבדוק מיילים דיסקרטיים או שהוא באתרי היכרויות).
כשאני עוברת ליד החדר הוא סוגר את המסך, מוחק היסטוריית גלישה .
כשהערתי לו על כך אמר לי שאני פרנואידית.
מאחר וזה לי בשליטתי (הוא יכול לגלוש גם בעבודה) מה עצתכם?
נ.ב.
הוא עצמאי (סוכן מכירות) וכל היום הוא גמיש , בערבים אני לא רואה אותו יוצא.
אנא עצתכם. תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סיגל
mosha14/08/2011את כבר ענית על הבעיה ..הוא יכול לגלוש בעבודה וכו" אם תעמיקי ותחפרי כמו שהילדים אומרים...אולי תגלי דברים שלא ינעימו לך בלשון המעטה...תתעלמי זה יעבור לו...כל הגברים חרמנים ומשתוקקים לסטוצ קטן. לא צינת בני כמה אתם.... .תמיד זה מגיע אחרי גיל 40+...החשוב מכל הוא משקיע במשפחה מכבד אותך ...בעל טוב...אל תחפשי יותר מדי. מקווה שעזרתי..ואת תפנקי את עצמך בדברים הקטנים שמביאים הנאות גדולות .. ציצו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגולש באינטרנט - תגובה
מוניקה הרשקוביץ15/08/2011סיגל יקרה,
אני מאמינה ששיתוף וכנות הינם התחלה הכרחית. אמנם ציינת שהערת לו על חוסר הנוחות שהתנהלותו זו גורמת לך אולם, בראייה שלי אין זה מספיק.
אני מניחה שאין בכוונתו לפגוע בך ולכן לדעתי את צריכה להאיר את עיניו ולהסביר לו שלאור התנהלותו ה"חדשה", את יודעת שהוא מסתיר ממך משהו ושזה גורם לך לתחושה ממש לא נוחה ואף פוגע באמון שלך בו. שאלי אותו כיצד הוא היה חש אם המצב היה הפוך.
שאלי אותו במה דברים אמורים, אולי הוא הסתבך במשהו ואת יכולה לסייע. לעיתים אפילו לשתף מישהו קרוב אשר יכול לחוות דעה אחרת מזווית ראייה אחרת, זו עזרה משמעותית.
ייתכן כי הוא צופה בפורנוגרפיה והוא חושש מתגובתך.
את צריכה להבהיר לו שאתם יחד בטוב וברע ושהוא יכול לחוש בנוח לספר לך הכל ולשתף אותך בהכל ושאת לא תשפטי אותו. את פשוט לא רוצה להרגיש "בחוץ" או לפתח פרנויה, כפי שהוא קרא לזה, אלא להיות איתו ולצידו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

