הי עדי!

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • הי עדי!
    eden
    25/08/2011

    מעדכנת...
    יצרתי איתו קשר כי הייתי זקוקה לעזרה קטנה ממנו.
    הוא רשם לי בין היתר בהודעה בחזרה:
    חשבתי הרבה על מה שספרת לי, מקווה שדברים הסתדרו עם כל התהליכים הלא נעימים
    וכמובן שביקש שאעדכן אותו.
    אני אכתוב לו משהו בחזרה, ועדכן קצת לגבי המצב שלי.
    נכון לעכשיו, בלי קשר אליו, עברתי לדירה משלי. רק ואני והילד.
    אנחנו רשמית פרודים, ומחכים לבית משפט – רק שהדיון הבא נקבע לנובמבר...........
    אני כבר לא יכולה לחכות, מצד שני אני לבד וזה כיף.
    אבל אני לא מרשה לעצמי לצאת עדין, ובטח שלא להכיר מישהו. אני רוצה שהכל יהיה מאחורי ולקבל חותמת סופית!
    ובעניין הבחור, נראה לי שהוא ישמח לשמוע שאני גרה לבד, כי אז בשיחה שלנו הוא שאל אם הוא עוד גר איתי ואמרתי לו שלפעמים הוא בא, והוא היה נראה סקפטי קצת כשהוא שמע את זה. עכשיו הוא כבר לא בא בכלל.
    אני עדין הייתי שמחה אם ננסה משהו, כי בכל זאת - הוא גר אצלי בלב המון המון זמן. מצד שני, אני לא מחכה לו וזה כיף!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הי עדי!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איזה יופי

    עדי בדיחי
    25/08/2011

    אהלן עדן,

    תודה רבה על העידכון המשמח. קודם כל- תתחדשי על המעבר, אני בטוחה שזה גם מעבר סימבולי לרגש שלך ולא רק קונקרטי של מעבר דירה רגיל. מעבר לזה, נובמבר ממש פה, זה לא מאוד רחוק ואין לך עוד הרבה זמן. החותמת הסופית תעשה שינוי חיובי נוסף, אין לי ספק.

    מאוד יתכן שהעובדה שבן זוגך לשעבר היה מגיע לדירה היא קריטית לבחור, אכן זה מרגיש שאת פחות חופשיה כשהוא מגיע מדי פעם לראות את הילד, עם זה אין להתווכח. העובדה שאת חוזרת לחיים נפרדים, עצמאיים, "רווקה", יכולהל פתוח בפנייך דלתות, אם לא איתו, עם אחרים.

    כפי שכתבת- את לא מחכה לו, אבל תדאגי שהוא יהיה מעודכן בפרט החשוב הזה, יכול להיות שאם עד כה הוא גר בלב שלך.. יבוא יום והוא יגור ממש איתך? :) היי אופטימית.

    בהצלחה רבה , המשיכי בעדכונים...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אופטימית

    eden
    25/08/2011

    here I come!

    עניתי לו בחזרה וחתמתי שהוירטואליות הזו מוזרה לי ומי בכלל המציא אותה.
    חצי צחוק חצי אמת. וכמובן שרשמתי לו על המעבר לבת החדש והוא מוזמן כמובן.

    אופטימיות בכל מקרה לא תזיק, אז הנני כאן! אופטימית!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו