מפחדת

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • מפחדת
    מור
    26/08/2011

    לאחרונה הכרתי מאתר הכריות לא פורצאלי בפייסבוק בחור שנראה מעולה.בנתיים יצאנו כמה פעמים, והעניינים זורמים על מי מנוחות. העזתי בפגישה השלישית לשאול אותו איפה הוא עומד מבחינת מערכות היחסים הקודמות שלו ואחרי שהוא הזיע, חירחר עישן סיגרי ושתה כמיות לא מובטלות של מים הוא אמר לי שהוא נפרד מחברהשלו לפני חודשיים , בגלל מריבות תכופות ונישנות. עוד הוא אמר לי שהוא שלח אליה הודעה לפני שלושה שבועות והם מדברים בפייסבוק. מבחינתי הוא הניח את האקדח במערכה של הסרט ובעצם אותת לי שתיתכן פגיעה. עם זאת ציין ואמר שהם לא יחזרו. חשבתי שאוכל להתמודד עם זה ואני מספיק בטוחה באיכויותיי . אבל הפחדים והמחשבות הופכים לתכופים יותר ומטרידים יותר. שאלתי אותו אם היה שולח לה הודעה עכשיו , שהוא מכיר אותי, והוא ענה שלא, ולא היה עושה זאת בכל קשר . מה אעשה? אני נורא מפחדת ליפול ולהתאהב בו.
    תודה על ההקשבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מפחדת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • במקומך...

    מיכל
    27/08/2011

    לא הייתי מעיזה לשים את עצמי במצב שבו יש סיכוי כל כך גבוה להיפגע...
    אולי אני טועה, אבל זה לפחות מה שאני הייתי עושה, פשוט חותכת עכשיו לפני שמאוחר מידי, לפני שצצה אהבה והרגל ואז כבר יהיה קשה יותר.
    בהצלחה בכל דרך שתבחרי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי מלי

    מור
    27/08/2011

    קודם כל תודה על התגובה, אבל מהסתכלות בתכתובות אחרות שלך נידמה כי את מפחדת מאוד בהתנהלות הרומנטית שלך, וחרדת הנטישה מתגברת על הטוב שבך ושמיתוכם את מייעצת לי לחתוך באיבחת חרב את במערכת יחסים הזאת. לכן הייתי רוצה לשמוע חוות דעת הנטולה מכל הרבדים שאת שותפה להם ואני אינני, למזלי.
    תודה!בכאז....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המצב מורכב יותר מן הרגיל

    דורית כהן
    27/08/2011

    הגר היקרה, אני שמחה שיש לך קריאה ביקורתית ודעה עצמאית משלך. זה מאוד חשוב.
    לא נראה לי שאפשר להחליט מראש האם תתאהבי במישהו או לא. זה יכול לקרות בכל רגע...
    כאשר שאלת אותו האם היה יוצר קשר עם חברתו הקודמת עכשו שהוא מכיר כבר אותך - הוא ענה את התשובה המתבקשת הנכונה, אבל גם יכול להיות שהוא בו זמנית תייג אותך בתור מישהי הנוטה לקנאות, ושאולי לא כדאי לשתף אותך בדברים מסויימים, הקשורים ליחסים שלו עם המין השני. אלו רק השערות, כמובן.
    חודשיים זה ממש לא הרבה זמן כדי להתאושש ממערכת יחסים משמעותית. על פי התגובות הפיזיות שתיארת כאשר שאלת אותו, ניכר שהוא עוד מתאושש. עדיין רגיש וקשה לו.
    הוא אמר שזה נגמר בגלל ריבים. אצל הרבה זוגות צעירים יש אהבה חזקה, משיכה גדולה וגם הרבה ריבים. במצב כזה הפרידה בדרך כלל קורית לא בגלל שחסרה אהבה או משיכה אלא בגלל שמאוד קשה לשרוד את הריבים. ואז כאשר מתרחקים - האהבה והגעגוע גוברים ומשכיחים את הריבים. יש הרבה זוגות כאלו שחוזרים ומנסים משום שהאהבה והמשיכה חזקים מאוד.

    עכשו יש לך בעייה, כי אינני חושבת שהוא יחשוף בפנייך את כל המידע הזה, אלא אם תצליחי באופן עקיף וחכם לגרום לו לשתף אותך, כדי שתדעי איפה את עומדת.

    אינני אומרת לך לסגת או לוותר על הקשר, אבל להביא בחשבון שייקח לו זמן להתנתק ממנה רגשית, ואם את רוצה להיות יותר בטוחה - פשוט קחי את הזמן שלך ואל תתמסרי כאן בקלות. תני לו לעבוד ולהשקיע כדי שיידע להעריך מה הוא מקבל. אני מאמינה שככל שאתה משקיע יותר בהשגת משהו - אתה יותר מעריך זאת, על פי העיקרון של הדיסוננס הקוגניטיבי, שאין לי כאן מקום להרחיב עליו את הדיבור אבל את יכולה לחפש על כך חומר.
    עלייך להיערך בעוד תחום: מכיוון שמה שהבריח אותו שם היו הריבים, עלייך למצוא דרכים
    חכמות לנהל איתו ויכוחים ואי הסכמות. לגלות גמישויות ולא לחפש להיות צודקת אלא חכמה.לא במחיר של ביטול עצמי, כמובן. פשוט יש דרכים להשיג מה שאת רוצה מבלי שזה יהיה כרוך בעימותים קשים ולא נעימים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה !

    מור
    27/08/2011

    אני מניחה שבעקבות דברייך אאלץ לוותר, זה קצת יותר מידי מאמץ שנדרש ואני לא מרגישה שזה שווה את זה. תודה. עניי נפקחו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו