אני ארצח אותך

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • אני ארצח אותך
    עדי
    28/08/2011

    חזרנו. אני יושבת כאן.. בשעה חמש לפנות בוקר. וחושבת לעצמי.
    האם האחד יכול להיות אדם שאת לא בטוחה שהוא האחד שלך.
    אני לא יודעת מה לענות לעצמי. אני נזכרת בפרידה האחרונה. במילים . בצרחות... בקללות. ובעיקר באיום – אני ארצח אותך. הפעם זה לא יהיה בצחוק . תזמיני משטרה . זה לא קרה כמובן. אבל אני חושבת לעצמי למה הוא דיבר כך.... למה זה הגיע לדרגה כזו.... אני לא מבינה. אני לא יודעת מה לומר.. כואב לי שכל פעם שאני מתחילה את זה אני כ'כ לא שלמה. אני לא מוכנה לחכות לאהבה טובה יותר. תמיד הוא בא לא נותן לי מנוח. לא משחרר אותי. אני נקשרת מחדש. אבל שוב.... לא שלמה. וצפות המחשבות והזיכרונות הלא נעימים. אני כל כך צריכה עזרה. אני לא יודעת מה לעשות האם להפרד? האם לייחס לזה חשיבות מרובה? אני לא יודעת הוא אומר להוציא את המחשבות האלו מהראש. ושהוא לא מסוגל לפגוע בי אי פעם. שאלתי האם אפשר לשלוח הודעה כזו מבלי שמץ של כוונה. והוא ענה לי נראה לך שאתכוון?.. את פשוט הכעסת אותי מאוד בפרידה לפני שהספקתי לקבל את הצ'אנס שלו כ'כ חיכיתי .. אז הגבתי ככה אבל אני מבטיח שזה לא יקרה שוב . אני צריכה עזרה בבקשה כמה שיותר מהר. תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אני ארצח אותך

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד פרט חשוב

    עדי
    28/08/2011

    [ יש לציין שהוא שלח את זה בSMS והוא אפעם לא דיבר כך לפני..] . אני פשוט רוצה לדעת האם בחור שמדבר כך בהכח מתכוון. ומה עלי לעשות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עדי-

    בני
    28/08/2011

    לא צריך להתכווין בשביל לבצע רצח, אפשר פשוט לאבד שליטה ואז לטעון לאי שפיות זמנית,
    את בטח מכירה את הקילשאה " מילים יכולות להרוג!"
    לא צריך לחכות למה שיבוא אם יבוא אח"כ, אדם שמסוגל להוציא בפיו או לרשום בטקסט את המשפט הזה, הוא אדם שיכולת השליטה שלו בעצמו פגומה! וזה מספיק בשביל לעשות חושבים אם כדאי לקחת את הסיכון ולשהות עימו בכפיפה אחת,
    אני אם את שואלת, הייתי לוקח את הסיכון אבל רק בגלל שאני אדם חסון שמבט אחד נוקב יכול לשתק את היריב לכמה שעות, אבל את? מי יכול להמליץ לך להשאר?
    כנראה שאף אחד,
    החיים יותר מידיי יפים בשביל לבזבז אותם על פחדים!
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי. עוד קצת מידע. שאולי ישנה משהו

    עדי
    28/08/2011

    דבר ראשון תודה לך על ההתייחסות ..
    ודבר שני. אני כבר הרבה זמן ניסיתי להשתחרר ממנו. בערך כחצי שנה. הוא תמיד התקשר וחיפש אותי בכל מקום . הוא טוען שאין כמוני ושהוא חשב על הרבה אופציות עם בנות וזה לא זה. אין לו את החיבור. ואכן הוא היה בשתי קשרים ולא הלך לו. וזה גרם לי לחשוב שאולי אני האחת . אולי הוא האחד... רק ש. אתמול בלילה לא נרדמתי . וחשבתי על החזרה - בפעם השניה. וזה הפחיד אותי להזכר. מאוד קשה לי לתפוס את עצמי לא לחזור אליו. אני כל כך לא יודעת מה לעשות עם עצמי. אם לסיים. איך לסיים.. אני אובדת עצות. למרות שאני יודעת מה הדבר הנכון עבורי אני מרגישה לא חזקה מספיק. למרות שאני הייתי כמו אבן במשך חצי שנה של חיזורים- אבל כמו שאומרים. גם טיפה ועוד טיפה יכולים ליצור בה חור. אני בת שבע עשרה. אני יודעת שהחיים עוד לפניי ולכן החלטתי לתת לזה עוד הזדמנות . גם מהסיבה שהיינו ביחד כבר שלוש שנים. וזה מאוד קשה להתרגל לעובדה.
    אם אתה יכול לתת לי עיצה. איך עושים איך משתחררים. האם כדאי? .
    אתה נשמע כמו אחד שעבר הרבה ושיודע לייעץ לי. אני אשמח אם תחזיר לי תשובה.
    תודה..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עדי-

    בני
    28/08/2011

    תודה
    ותודה גם לך על השיתוף,

    לאחר הוספת הגיל שלך, חשוב ביותר לדעת בן כמה הוא?

    אני מבין שקשה לך לזנוח את ההרגל הישן והמוכר שהיה לך במשך 3 שנים, אולם כפי שציינת את מאוד צעירה ויש לך את כל הזמן שבעולם לנסות ליצור קשרים חדשים ושונים ממה שהכרת עד כה, אני מניח שמתי שהוא גם תרצי לשנות, אז הנה קיבלת הזדמנות פז,
    -
    את חייבת לחזק את עצמך מולו כדי לומר לו את אחד הדברים הבאים:
    א' אני לא מוכנה שמישהו ידבר אליי או יתבטא לעברי בצורה הזאת, בפעם הבאה זה ייגמר סופית!
    ב' אני לא מעוניינת להיות איתך בקשר, תודה על כל מה שהיה בינינו, נהניתי מאוד אבל אני רוצה להמשיך הלאה,
    אני מבקשת ממך לאפשר לי להמשיך הלאה, מבלי להרוס את מה שהיה טוב בינינו עד כה,
    אני מבקשת וגם דורשת ממך לא להתקשר אליי יותר, אשמח מאוד אם תכבד את הרצון שלי,
    -
    את מבינה גם שאת לא חייבת להיות בקשר עם אדם שרק בגלל שהוא לא הצליח במקום אחר, אז את מסכימה להיות איתו... את לא אופציה של ברירת מחדל,
    את צריכה להרגיש טוב עם עצמך בכל קשר, בלי כל קשר לפרטנר,
    אח"כ תבדקי איך אתם מוצאים את עצמכם מתאימים אחד לשני,
    -
    אם תפני לעזרה מקצועית כבר היום, תחסכי זמן והרבה סבל בעתיד,
    בכמה שיחות טובות של אנשי מקצוע כמו אלו שמופיעות כאן למעלה בפורום, תוכלי לפתוח דף חדש בקשירת קשרים בריאים וטובים למשך כל החיים,
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי . תודה רבה לך . רק עוד שאלה.

    עדי
    28/08/2011

    הבחור איתו אני יוצאת בגילי. הוא איתי בבית הספר. ולכן זה גם מאוד קשה לי להשתחרר ממנו. כמו שאומרים . עיין רואה - לב חומד . וכו'.. הפיתוי מאוד גדול.
    בתוכי יש רגשות חזקים. אני לא רוצה להפגע.. ובקשר לצעדים שרשמת לי..
    כשרשמת - בפעם הבאה שתדבר אלי בצורה הזו זה יגמר סופית .
    האם אתה מתכוון לכך שעליי לסיים את ההזדמנות שנתתי לו . ופשוט לראות איך זה הולך?
    או שעלי לסיים את זה עכשיו.
    יש לציין שהחזרה שהייתה לי לפני ארכה לא יותר מיומיים ובגלל שלא הייתי שלמה עם עצמי החלטתי לסיים את זה. בשיחת טלפון - שהובילה לדיבור הזה שלו.
    היו לי הצעות מידידים למשהו מעבר. אבל . אני מרגישה עדיין תפוסה. כאילו משהו שם לא נסגר. אני פוחדת להישאר לבד. למרות שאני מאמינה מאוד במה שמגיע לי וביכולתי להשיג טוב יותר.
    לתת את ההזדמנות עד הסוף כשארגיש שמשהו לא בסדר? . או עכשיו לסיים.
    חזרתי בגלל האימרה - מניסיון לא מתים.
    זה תמיד הידהד לי בראש.. למרות שאני מרגישה כרגע חסרת עמוד שידרה.. שנכנעתי ללבד. ולרגשות האלו ...
    ממש מצב מתוסבך.
    תודה רבה רבה שאתה מקדיש לי מזמנך . עצם זה שאני כאן מדברת איתך גורם לי להיות יותר מודעת למצב. ולא ללכת עיוורת אחרי.. ממש הייתי צריכה את זה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • להתרחק, אבל עם הכוונה

    עדי בדיחי
    28/08/2011

    ערב טוב עדי,

    קראתי את כל השרשור שלך ושל בני. קודם כל בני אכן צדק לאורך כל התגובות שלו, ואף מיקד אותך איך להגיד ובאיזה אופן. כשכתבת את גילך הרגשתי את השבירות שבך, את מאוד זקוקה למחסה, את אכן מרגישה שעמוד השידרה נחלש מעט ואת זקוקה להכוונה והדרכה. העובדה שהוא לומד איתך לא מקלה, אני מניחה שיש לכם עוד שנה באותו בי"ס?

    אני מנסה לחשוב על גורם שיכול לעזור לך בתוך כותלי בית הספר ולסייע לך, למצבים כאלה יש יועצת- אני לא יודעת אם יש לך קשר איתה, אם את יכולה ליצור איתה קשר (יותר נכון-רוצה), אבל חשוב מאוד מאוד שתביני- את צריכה לשתף גורם בבית הספר. מורה, מנהלת, מחנכת, יועצת (עדיפות עליונה ליועצת), אחרת מה שיקרה הוא שעמוד השידרה שלך אכן לא יעמוד בזה, את תרגישי שאת יותר ויותר תלויה בדעות של אחרים וזה לא יהיה פשוט. כמובן שהדאגה הגדולה היא לבריאותך הפיזית והרגשית. אכן בני כתב ואכן צדק- לא משנה אם התכוון לעשות לך משהו או לא. משנה שזה כתוב. משנה שזה נאמר. אני רוצה שתשמרי את ה-SMS הזה ותראי אותו ליועצת. זה יכול לעזור.

    את מתנדנדת בין הקצוות רק בגלל סיבה אחת מאוד פשוטה שקל מאוד להתגבר עליה- אין לך גב מספיק חזק לשתף, את "כלואה" איתו בבית הספר ובכל זאת פוחדת להיות לבד. הדפוס של הבחור הוא לרדוף אחרייך עד שישיג אותך, זהו גם דפוס אלים באופן מסוים. נסי לחשוב על אדם שלא מוכן לשחרר אותך לחופשי.

    נסי להפנים את הדברים, לחשוב טוב ולהבין, החיים כ"כ שבירים, שיקול אחד לא נכון או צעד אחד לא נכון מול בחור כזה והכאב יהיה גדול מאוד.הבחור הזה הוא פשוט נורה אדומה. את צריכה להתרחק ממנו, אבל לא לבד. את צריכה סיוע בדחיפות והכוונה מה לעשות מולו. אם זאת תהיה היועצת- היא תוכל לטפל במקרה יותר מקרוב, אל תחששי, תשתפי אותה ותראי מה ניתן לעשות. עדכני אותנו ואם את זקוקה לאוזן קשבת כמובן בשמחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התלבטות, קשה.החזירו תשובה. מישהו...

    עדי
    29/08/2011

    אני מאוד חוששת לעשות צעד כזה . הוא כל כך חיכה להזדמנות מחד.
    מאידך .. אני יודעת שזה לא הבנאדם הבריא עבורי.... אני נותנת את ההזדמנות עד לסוף אני לא רוצה לחכות שהוא יפשל. אבל יש לי הרגשה שזה יקרה. שהוא לא יהיה מה שציפיתי. וברגע שזה יקרה אני אסיים את הקשר. אני אחליף את הסים. ואני אנסה שהוא לא יתקרב אלי . אני פוחדת שהוא לא ישחרר אותי שוב. ואני אכנע שוב לרגשות שלי. אני מרגישה שאם לא אמצא קשר חדש בקרוב אני אהיה חסרת אונים.
    מאוד קשה לי.......

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מבינה אותך מעומק הלב

    מיכל
    29/08/2011

    כשאני קוראת את מה שאת מספרת אני חוזרת לפלאשבקים נוראיים מהעבר שלי. אני אספר לך את המקרה שלי ואולי זה מה שיתן לך את הפוש האחרון ללכת.
    כשהייתי בגיל 18, התחלתי לצאת עם איזה בחור בהתחלה הכל היה נחמד עד שברגע מסויים הוא הפך להיות איש אובססיבי, קנאי בטירוף, מקלל ברגע של ריב ולפעמים מרים ידיים. לא פעם שמעתי ממנו את המילים "אני ארצח אותך" אם זה בהתכתבות ואם זה במילים, בהתחלה הכל היה מילולי ואז הפך להיות פיזי, מרים ידיים כביכול בצחוק ומשאיר לי סימנים נוראיים. הפסקתי לטפח את עצמי, הפסקתי להתאפר ולהתלבש קצר כמו שאני אוהבת החלפתי את כל העולם שלי בו. נפרדנו הרבה והוא חיפש אותי, התקשר בלי סוף בא לעבודה, אומר לי שכמוני הוא לא ימצא שאני האחת וכולי. ואני נמסתי וחזרתי עד הפעם הבאה.
    אני הייתי תקופה מאוד ארוכה בלבטים, לא ידעתי מה לעשות איך ללכת או האם ללכת בכלל? ריחמתי עליו שהוא יסבול בלעדיי וריחמתי על עצמי. בשלב מסויים פשוט החלטתי שאני רוצה לחיות!! לחיות זה אומר לצחוק לבלות ולא לבכות בלי סוף ולהסתובב עם סימנים כחולים על הגוף, אספתי כוח ובכאב מאוד גדול קמתי והלכתי, בלי להסביר כלום פשוט ביקשתי שלא יתקשר אליי יותר ולא התקשרתי לבד, הוא הלך לאחותי ביקש עזרה, בא אליי,שלח אליי אנשים ואני נאטמתי החלטתי שהחיים שלי יותר יקרים, הבנתי שאני כבחורה בגיל 18 מאבדת את החיים שלי חיים שיותר לא יחזירו לי.
    את בחורה כל כך צעירה זה השלב בחיים שבו את צריכה לבלות. אני מבינה שקשה לך אבל תביני מילים הופכות מהר מאוד למעשים, תתנתקי ממנו, תחליפי מספר תעשי כל דבר רק שלא תראי אותו, כל דבר!! אם אתם לומדים ביחד אז פשוט תנסי לא להסתובב לידו, תבקשי ממנו בשיחה רגועה שאת רוצה שיעזוב אותך, בלי הסברים ובלי צעקות. עד שזה לא גרוע יותר... תמצאי לך אנשים שיתמכו בך שיתנו לך את הכוח לשכוח ממנו ומהסבל שלו וגם מהסבל שלך, תדברי אולי עם היועצת כפי שיעצה לך דורית. תאמיני לי כמישהי שנמצאת אחרי זה אני יכולה להגיד ההרגשה היא פשוט נהדרת, כשתהיי בקרוב אחרי זה את תרגישי את האהבה לחיים, תרגישי שאת יכולה הכל והכל קטן עלייך!! רק תחליטי עם עצמך וברגע הזה יהיה לך כוח לפעול כפי שצריך.
    שיהיה לך המון בהצלחה ילדה!!! אני מקווה שהסיפור שלי יביא לך תובנות ויגרום לך לפעול, תשמרי על עצמך ותזכרי אף אחד לא יחזיר לך את השנים האלו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיכלי. תודה רבה לך- אשמח אם תקראי.

    עדי
    29/08/2011

    ואו. מיכל תודה רבה. זה ממש מעודד אותי לשמוע על ההרגשה הנפלאה של האחרי זה.
    וכמו שאמרת - מילים יכולות להפוך למעשים. כמובן שבמקרה שלי אלו רק מילים. אבל למה אני צריכה לחיות עם הפחדים האלו? . נורא קשה לי ללכת . אני מרגישה שזאת תהיה דרך קשה ונוראית לעבור. אני כל הזמן מטייחת . ומנסה להחליק דברים - מנסה לשכנע את עצמי שאולי זה סתם. אבל למה הוא שווה את הסיכון הזה? .
    ואני באמת כואב לי ואני מרחמת עליו. כי אני יודעת שבתוכו הוא בנאדם טוב עם לב טוב. שפשוט ככה האופי שלו הוא לא אשם. והוא באמת אוהב. רק בצורה לא בריאה.
    הוא לא אובססיבי. גם לא קנאי ... ולכן זה מאוד מאוד קשה לי. כי זו רמה שהיא לא מפחידה לגמרי. ואין לי את הפוש הזה. אין לי מאיפה להביא אותו כדי לעזוב.......
    את מציעה לך אולי לחכות קצת לרגע שאני ירגיש שלא טוב?. הוא אמר שאם הפעם זה לא ילך . והוא לא יצליח להשתנות כמו שאני מצפה ממנו. אז הוא לא יחייג ושהוא יתן לי להמשיך בחיי. וזה התירוץ היחיד שאני מוצאת לעצמי להישאר! כאילו אם אני אתן לו את התחושה שהוא ניסה את הכל . אז הוא יעזוב אותי?
    למרות שמצד שני אני נקשרת שוב. אחרי התהליך הארוך שעברתי בלעדיו. זה היה מאוד מייגע. אני חייבת להוסיף שאיבדתי את הידידים שלי . בגלל שאיכשהו. שני ידידים טובים מאוד מרגישים אלי משהו. ונפגעו כשחזרנו. למרות שלא הראתי נכונות לרגש .....
    אני מרגישה כל כך לבד מכולם. זה כל כך נורא. ובאמת אין לי על מי לשפוך את הלב. זה ממש קשה להרגיש שאת רוצה להיות נאהבת כל כך. ומצד שני את מרגישה כאילו מישהו קושר אותך כשאת לא שלמה. - כשאת ? לא הייתה זו שעשתה את ההחלטה . אלה לחצו עלייך. חפרו לך....
    ואהבה אחרת היא לא בהישג יד.
    אני מקווה שאני אעשה את הצעד הזה. אני צריכה להתחזק. אני רק לא יודעת אם לעשות את זה עכשיו ? - אין לי אומץ. או לחכות שמשהו לא ישתנה כמו שאני רוצה ולומר לו שזה לא מתאים. שגם הוא ירגיש שהוא ממש מיצא והכל....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ויש לי שאלה אלייך מיכל

    עדי
    29/08/2011

    איך השתחררת ממנו חוץ מלא לענות לו? . האם הוא עדיין מראה סימנים של התעניינות בך?...... איך בנית את עצמך מחדש? .....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני מבינה אותך...

    מיכל
    29/08/2011

    תאמיני לי כמה אני מבינה אותך, זה פשוט לא נורמלי , יש לי תחושה שהמילים שלך זה מה שאני אמרתי אז.
    תביני זה בטוח לא קל, אין ספק במיוחד לאור העובדה שהוא חשוב לך, אבל תחשבי שאם עכשיו את תתנתקי אז יכאב לך איזושהי תקופה אבל מהר מאוד תהיי מאחורי זה , לעומת זאת אם תמשכי את זה עד שהוא יחליט שהוא מיצא או שהוא לא מסוגל להשתנות (שלפי דעתי הוא לא יגיע למסקנות האלו אף פעם) את תסבלי יותר ויום יגיע ואת פשוט תלכי, אז למה למשוך את הכאב הזה עוד ועוד? לא חבל על העצבים שלך? על החיים שלך? על הרגעים שבהם את אמורה להיות מאושרת ובמקום זה את מיואשת עצובה ומפוחדת.
    אגב, אני גם חשבתי שזה "רק מילים" וראיתי שגם בני ענה לך מהמילים הדרך למעשים מאוד קצרה, הוא יכול להפתיע אותך, הרי שאנחנו גם אחרי 30 שנה בחיים עם אותו אדם לא נדע ממה לצפות לו אז מה אפשר לומר על בחור שמראה סימני אלימות מלוליים?
    לפי דעתי הוא לא שווה את הסיכון ואת הבזבוז של החיים שלך, ומצטערת שאני אומרת ככה עליו מבלי להכירו אישית, אבל בחור שהוא עוד ילד ומתנהג ככה אני לא רוצה בכלל לתאר מה יהיה הלאה, שיטפל בעצמו כי חבל עליו, אבל קודם כל חבל עלייך!! אנשים לא משתנים אל תאמיני בבולשיט הזה, חבר שלי גם הבטיח שיותר הוא לא ירים את הקול שלו ולא יאיים ומה? רק נהיה יותר גרוע. למה את צריכה לחכות שהוא יחליט? למה הוא צריך להרים ידיים ולהחליט שלא הולך? מה איתך? איפה את בהחלטה הזאת? את מחפשת תירוצים להישאר איתו, והוא בטוח לא ירצה לעזוב אותך כי הרי זה לא הלך כבר...
    מאמוש תאמיני לי אין לי פשוט מילים לתאר לך כמה אני מבינה אותך, התחושה הזאת שאת לבד ואף אחד לא מבין זו תחושה נוראית, והאהבה הזאת שבמקום למלא את ליבך באושר מכניסה אותך לסיוט.תאזרי אומץ, אולי תסעי לקרובי משפחה איפושהו במרחק מפה בלי פלאפון לאיזה שבוע תעשי חושבים תגיעי להחלטה ותאזרי את האומץ, מאמי הכל בידיים שלך, האושר שלך ביידים שלך. אני לא רוצה ללחוץ עלייך לעשות משהו שלא בא לך פשוט כל כך כואב לי לקרוא את מה שאת מספרת במיוחד שאני מכירה את הרגשות הקשים הללו.
    לשאלתך- שיניתי מספר, הלכתי ללמוד במכללה, התחלתי להחזיר לעצמי את כל החברות שאבדו לי בגללו, התחלתי לצאת לרקוד ולבלות, נתתי צ'נס לבחורים אחרים להתקרב ומהר מאוד הכרתי בחור שהיה ההפך הגמור ממנו, פתאום קלטתי מה פיספסתי בזמן שהייתי איתו. הוא חיפש אותי המון כמו שאמרתי לך התקשר בא לבית הלך לאחותי ביקש ממנה עזרה ואני פשוט סגרתי את האוזניים כי הכנסתי לעצמי לראש וללב כל כך חזק שהוא לא עושה לי טוב שרע לי איתו, פשוט שכנעתי את עצמי שלא טוב לי וזה מה שנתן לי אומץ ללעכת ולא לחזור, זרקתי כל מה שהזכיר לי אותו, מחקתי הודעות, תמונות.
    ביקשתי ממנו שיעזוב אותי ויתן לי מנוחה, הוא קיווה שזה מה שיחזיר אותי אליו אחרי זמן ולכן הרפה, אבל לא יותר לא חזרתי. היום אחרי 3 שנים זה מאחורי, סוג של ניסיון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה מיכלי.. תקראי בבקשה....

    עדי
    29/08/2011

    ואו. את אמיצה וחזקה... ראויה להערצה. זה משהו לא פשוט בכלל!!!.. אני מרגישה שאני עושה מעצמי צחוק. נכנעת לחולשות . למילים יפיפיוות שאין אין דברים כאלו.
    ו... חוזרת. אח"כ לא שלמה? נפרדת. שוב חזרתי - שוב לא שלמה . מגיעים הפחדים. ואני בדרך להיפרד. אני יודעת שזה מה שאני צריכה - גם אם זה לא מה שאני באמת רוצה.
    אני כל כך מחכה לטוב הזה שיגיע. ואת צודקת אני כנראה אצטרך לעשות את השיחה הזו כמה שיותר מהר. כדי לא לבזבז זמן. אלו החיים שלי! אני לא צריכה לפחד מאף אחד. יש את אלוקים בשמיים ואני מקווה שהוא ישלח לי את הבחור הנכון. מה שאני יודעת שזה לא הוא גם אם יש לו את אותה אמונה ואותה השקפת עולם. ואנחנו מתאימים בכל כך הרבה דברים - כשזה מגיע לאיום על החיים שלי. אני צריכה להתעורר. ולא רק זה מיכל-
    הוא גם איים על החיים שלו. שהוא יתאבד. ושהוא יעשה לעצמו משהו.
    הוא סיפר שכשלא הייתי הוא שבר דברים בחדר. עד שהדוד שלו בא להרגיע אותו.
    הוא ממש נשבע לי במשפחה שלו שאם אני לא מגיעה עד שעה מסויימת לביית שלו הוא יתאבד. - ואכן לא הגעתי . כי כבר שמעתי את האיומים האלה לא מעט פעמים... והרגשתי שאני צריכה להראות לו שיש לי עמוד שידרה. ושיש לי את היכולת להחליט.
    ואכן. בהזדמנות הראשונה. זה מה שאעשה. אני חייבת לאזור אומץ ולהפרד. אני מקווה שזה יסתיים כמה שיותר יפה!..
    אני באמת אחליף מספר פלאפון , אנסה לא להראות לו סימנים בבית הספר. לא להסתכל ולא כלום. אני מקווה מאוד שאצליח. זה מסע ארוך ומייגע. אבל המישהו שאיתו ארגיש שהוא האחד - בלב שלם? יהיה שווה את זה. כי איתו ? אני אפעם לא הרגשתי ככה. תמיד חששתי. תמיד היה לי פחד. מהחודשיים הראשונים. שהוא אמר לי שאם אנחנו לא נתחנן בעתיד הוא לא רוצה להמשיך את הקשר. שהוא כלכך היה סגור עלי. שגרם לי לחשוב - אולי הוא לא מעריך את עצממו מספיק. הרי הוא לא מכיר אותי לעומק איך הוא יכול לדעת שאני הדבר הנכון עבורו? .גרם לי לחשוב שהוא מוכן להתפשר ברגע שיש לו חיבור ברגע שהוא התאהב. אני האהבה הראשונה שלו . והוא שלי. לכן .... זה כל כך קשה..... אבל כמו שאומרים . עדיף לבכות עכשיו ולא כל החיים!..אני מאוד מודה לך על התמיכה. כי כמו שעדי אמרה. אני מרגישה כל כך לא יציבה. וכלכך תלוייה בדיעות של אחרים. ובד"כ אני מייעצת לכולם . וגב לעצמי. וזה כל כך חסר לי.
    אני מקווה שבעזרת השם אני יעשה את התהליך הזה ואסיים עם זה.... תודה רבה רבה על ההקשבה ועל היחס שלך. את מדהימה.. בהצלחה להמשך הדרך. לדבר האמיתי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תהיי חזקה

    מיכל
    29/08/2011

    לרגע אל תחשבי שאת לא בסדר או עושה צחוק מעצמך!! זה בסדר אנחנו בני אנוש וגם אנחנו נופלים בחיים ואחרי זה קמים, את יודעת מי שלא נופל לא לומד ללכת. יום יבוא ואת תודי לאלוקים שהציב בפנייך מבחן כזה ושאת בכוחות עצמך הצלחת להתגבר עליו. כי משם והלאה את תלמדי לאהוב את עצמך ולהעריך את החיים שלך, את תראי עד כמה החיים יכולים להיות יפים!
    שהוא יטפל בעצמו אבל שאותך זה לא יעניין מעכשיו חשובה רק את!!!
    שיהיה לך המון בהצלחה, המון כוח ואומץ!!
    שמחה שיכולתי לעזור, אשמח עם תעדכני!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קיבלתי החלטה

    עדי
    29/08/2011

    היום . אני הולכת להתחזק. ולומר לו .. שזה לא מתאים לי.
    שאני מרגישה שחזרתי מכפייה. ולא מתוך רצון אמיתי. שהרצונות שלנו הם שונים. ושלא מתאים לי. שיקבל את זה יפה. שנסיים את זה יפה לא כמו בפעם הקודמת . וזהו.
    יש לך טיפים איך לסיים את זה אחרת? ..

    שוב , תודה לך על הכל !!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מצויין...

    מיכל
    29/08/2011

    תעשי זאת ברוגע בלי להאשים או לתלונן תסבירי שהגעת להחלטה אחרי שחשבת הרבה ואת שלמה עם זה. אל טטיחי בו האשמות או איפה הוא לא בסדר, תסבירי שאת צריכה את זה בשביל עצמך.
    כל הכבוד לך, המון בהצלחה. אשמח עם תעדכני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו