בבקשה תנו לי עצה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • בבקשה תנו לי עצה
    מיכל
    28/08/2011

    שלום
    אני בת 22 ובאה מעדה קווקזית, למי שמכיר עדה לא קלה.
    לפני כמה חודשים התחלתי לצאת עם חבר של בן דוד שלי, הוא בן 28, גם הוא קווקזי.
    בגלל ששניינו באים מאותו מעגל אז לשנינו היה מובן מהתחלה שאחרי 3 חודשים נצטרך להתארס, לאחר חודש וחצי שיצאנו (יום אחרי ששכבנו - יחסית מהר) הוא אפילו אמר לי "אולי אין טעם לחכות כל כך הרבה?, הרי שנינו בטוחים", אני בתגובה הסכמתי איתו. הוא הודה שהוא אוהב אותי לפני שבועיים, למרות שהוא מאוד ביישן רגיש שמפחד להראות רגשות וכך גם אני הודיתי שאני מאוהבת בו. העניין הוא שכבר עברו שלושה וחצי חודשים וכלום לא זז. הוא לא מציע לי כלום. המשפחה שלי לוחצת עליי ואני מבינה אותם, אצלנו בכלל לא מקובל שיצאו לפני האירוסים (אולי זה נשמע מוזר), אבל בגלל שאני בת יחידה והתעקשתי אז התירו לי. הוא מצידו יודע שהם לוחצים עלייי אבל מעשים אני לא רואה.
    הוא לא אומר לי כל הזמן שהוא אוהב אותי- מבחינתו זה אמור להיות מובן עבורי, אבל מודה שטוב לו איתי מאוד, שהוא נהנה בחברתי שהוא מכיר אותי מצויין, פעם הייתי נעלבת מהבדיחות שלו ולוקחת ברצינות כל דבר והיום כבר למדתי לזהות את השטויות שלו, אני יודעת שטוב לו איתי במיטה גם. כלומר אני בטוחה שמכל הבחינות טוב לו איתי וזה מה שהוא אומר פעם אחר פעם, אני תומכת בו תמיד, מנסה לייעץ לו, אנחנו מבלים ביחד בשישי ולפעמים באמצע שבוע, עם החברים שלו ובלעדיהם. המשפחה שלו מכירה אותי ויש לי תחושה שגם מאוד אוהבת, אימא שלו תמיד מתייחסת אליי טוב. עוד שבועיים וחצי אחותו צריכה להתחתן והוא רוצה שאני אהיה איתו שם, העניין שאם עד אז לא נתארס אני לא אוכל ללכת איתו, ואני מאוד מאוד רוצה. אני מנסה שלא ללחוץ עליו, למרות שעליי לוחצים ואני מרגישה פשוט שאני משתגעת. יש לנו הרבה שיחות על העתיד המשותף שלנו. דיברנו איתו על עניין האירוסים, הוא יודע שלוחצים עליי וזה קצת מפריע לו למרות שהוא מבין למה זה ככה, כפי שאמרתי הוא גם קווקזי ויודע מה זה. אמרתי לו שאני לא אוכל לבוא איתו לחתונה אם לא תהיה החלטה, והוא בתגובה אמר לי שאין מצב ומה שלא יקרה עד אז אני חייבת להיות איתו שם, הסברתי לו שאני לא יכולה לא להתחשב במשפחה שלי עד כדי כך. הוא אמר לי שאירוסין צריכים להיות בהפתעה ולא בלחץ, העניין הוא שאני כרגע מרגישה שאני נמצאת בין המשפחה שלי שבפירוש לא מסכימה לי להמשיך להיפגש איתו אחרי החתונה עם דבר לא יוחלט לבין הגבר שאני אוהבת. אני לא רוצה שיקרה מצב והמשפחה שלי תשנא אותו על כך שהוא לא מחליט, ואני לא רוצה להיפרד ממנו, אני לא יכולה לתאר את חיי בלעדיו. אבל פוגע בי שהוא לא מחליט כלום, אם הוא אוהב אותי וטוב לו אז למה הוא מחכה? אני נמצאת בלחץ שאני לא מראה לו, אבל בבית ומול עיניה של אימי ואחותי אני בוכה ולא מצליחה לאכול ולישון נורמלי כי אני מפחדת ממה שעלול לקרות בשבועיים הקרובים. לפעמים אני בספק שטוב ל ו איתי באמת כי הוא לא עושה שום דבר. מה לעשות? אני לא רוצה ללחוץ עליו. מה לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בבקשה תנו לי עצה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בנוסף...

    מיכל
    28/08/2011

    לכולם בסביבה ברור שאני והוא נתחתן.. לפני שבוע אימא שלו אמרה שהיא מספרת לחברות שלה שיתכוננו כי עוד חתונה באופק, התגובה שלו הייתה חיוך ענקי והוא הוסיף "כן כן שיתכוננו..".
    לפני כמה ימים כשסיפרתי לו על עניין החתונה של אחותו הוא גם אמר לי שהוא רוצה שנחייה עם אימא שלו כי היא לבד ושאל אותי מה דעתי על כך..
    כלומר יש שיחות על זה.
    אבל מה עם המעשים? ביום שישי שאלתי אותו אם הוא אוהב אותי והוא היה בשוק שאני לא בטוחה בזה.. הוא אומנם לא ענה לי כי אמר לי שזה אמור להיות כל כך מובן לי, שהוא אפילו לא רוצה לענות על זה.. הוא כל הזמן אומר לי "למה את צריכה מילים? תראי מעשים" אבל איך אני אגיד לו שאם הוא לא מציע לי כלום למרות שהוא יודע שלוחצים עליי אז כבר אין לי בטחון בכלל שהוא אוהב אותי... העבר שלי גם מאוד מקשה עליי להאמען בגברים שהרי אבא שלי נטש אותי בילדות והסברתי לו את זה כשהוא שאל אותי למה אין לי בטחון...
    אמרתי לו שאני בטוחה בו ורוצה רק אותו ושאני בטוחה שאני רוצה להעביר את חיי איתו. אז מה קורה פה?
    סליחה שאני חופרת לכם אבל אני חייבת עצה של אנשים מהצד שלא מעורבים בכל התסבוכת הזאת...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה...

    eby
    28/08/2011

    את צעירה מאוד...אם הוא בטוח שאוהב אותך,אז יופי...אל תחפרי לו יתר על המידה.אני לדוגמא,נשואה כבר 8 שנים,ובעלי בחיים לא אמר לי שאוהב אותי...אס מה לעשות?לזרוק אותו על זה??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אין לי בעיה שהוא לא אומר

    מיכל
    28/08/2011

    יש לי בעיה שיש לי משפחה שאני לא יכולה לשים עליהם פס... ושהוא אמור להבין שאני לא מספרת לו משהו חדש.. הוא ידע שיגיע הרגע שבו צריך להחליט מאז שהתחלנו לצאת... והרגע הזה עבר....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אנונימית-

    בני
    28/08/2011

    הרגע הזה עבר כנראה אצלך אבל לא אצלו, אולי הוא רוצה באמת להפתיע אותך, ואולי אפי' בחתונה של אחותו, שאז הוא יוכל לעשות את זה בדרך שלו ולנצל את המעמד המפואר כדי להציע לך אירוסים,
    -
    דווקא מבחוץ אני רואה יתרון בכך שנהוג אצלכם להציע נישואין תוך 3 חודשים, כי זה נותן לך בטחון שזה עומד לקרות אוטוטו, ומצד שני במידה וזה לא יקרה אז את משוחררת ויכולה להתחיל במערכת יחסים חדשה,
    אבל אין טוב בלא רע, ונראה שגורם ההפתעה שבה מן הסתם הוא רוצה להביע את אהבתו אלייך נפגע כתוצאה מההסדר הקווקזי הזה, כי הרי ברור לכולם שהוא חייב להציע לך...
    ולכן טבעי שאת מרגישה לחוצה, ואולם הוא לעומתך מחפש את הזמן שהוא לא יום ולא לילה כדי להפתיע אותך בכל זאת,
    -
    אז ממה שהבנתי ממך את בסך הכל רוצה שיתחשב במשפחה שלך ובעיקר באמא שלך, ומן הצד השני גם לא לאבד את בן זוגך אהובך, לדעתי שב ואל תעשה עדיף במקרה דינן,
    תמתחי את החבל עוד קצת "תני לו את האפשרות להפתיע אותך"
    מה גם שזה לא בידיים שלך,
    תסמכי עליו שבסוף הוא כבר יידע מה לעשות,
    בהצלחה ושיהיה במזל טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על התגובה

    מיכל
    28/08/2011

    אני רוצה להאמין בכל ליבי שאתה צודק והוא פשוט מחכה לרגע כדי להפתיע אותי, אני מאוד רוצה להגיע לחתונה של אחותו ונותנת לו להבין שאם אני מגיעה לשם בלי טבעת זה כאילו שמתי פס על המשפחה שלי, אני באמת אוהבת אותו ולכן נלחמת עם המשפחה שלי שלא ילחיצו אותי- מה שלא עוזר הרבה...
    התקווה שלי זה שהוא באמת מחכה לרגע המושלם עבורו, הוא ביישן ולכן קשה לי להאמין שדווקא בחתונה ירצה לעשות משהו..
    אני מקווה שההשתעות שלו לא נובעתת מחוסר בטחון או אהבה, אני נוטה להאמין לו שטוב לו איתי.. זה לפחות מה שאני רוצה להאמין בו, כי רק המחשבה שהוא לא רוצה וצפויה לי התאכזבות בסדר גודל כזה מוציאה אותי משלוותי....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אשמח לקבל תגובות נוספות

    מיכל
    28/08/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מציעה לחכות רק עוד קצת

    דורית כהן
    29/08/2011

    מיכל היקרה, מובן לי שאת נלחצת מן המצב משום שיש כאן חריגה מן הנורמות המקובלות בעדה שלכם ואת נמצאת באי וודאות גדולה ומעיקה. אני חושבת שבגלל שהוא מכיר את הנורמות מקרוב - הוא בן אותה עדה - אז אם הוא לא ממלא את חלקו יש בכך אמירה ברורה שהוא לא מספיק בעניין. כלומר אם תבואי איתו לחתונה של אחיו ועדיין לא יקרה כלום מצידו - עלייך כנראה להסיק את המסקנות. מה שאת מתארת לגבי הקשר ההדוק לאמא שלו מעורר סימן שאלה ודאגה לדעתי, ובכל מקרה - כל אישה שתגיע תצטרך להתמודד עם דמות האמא הדומיננטית הזאת וזה לא יהיה קל.
    אם תעברו את השלב הזה ותתקדמו - את מוזמנת לכתוב כאן שוב בהקדם ונוכל לתת לך עצות לגבי בניית הקשר בצורה נכונה איתו כך שהוא יתנתק מאמא שלו באופן הדרגתי, ללא עימותים קשים מולך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הקשר עם אימא לא מפחיד אותי

    מיכל
    29/08/2011

    מה שמפחיד אותי הוא לחשוב שהוא לא מספיק בעניין.. הוא הרי אומר לי שטוב לו איתי מאוד והוא כן רואה אותנו ביחד בעתיד, האם לזה אין שום משמעות?
    הוא אףפעם לא היה בקשר רציני חוץ ממני והיום כאנחנו יחד הוא משתדל למלא את חלקו בצורה טובה, דואג לי וגם כשאני מתלוננת הוא לא אומר כלום רק תומך...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו