מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- חבל על האהבה!סיגל29/08/2011
הי אני בת 24 נשואה כמעט 2, בלי ילדים.. אני והבן זוג שלי יצאנו יחד 3 שנים לפני שהתחתנו.. הוא בחור מקסים ואנחנו אוהבים אחד את השני בטירוף..
הבעיה אצלו שפתאום הוא משתנה פתאום מבחור מקסים הוא משנה את עצמו קיצוני
מתנהג לא יפה מדבר לא יפה..
אני בחורה מאוד שופעת מלאה שמחת חיים יש בי הכל וגם הוא חושב ככה
המון פעמים דיברנו היה קשה להוציא ממנו מה הוא מרגיש..
הוא כל הזמן אומר שהוא רוצה חופש... למרות שאצלי הוא מקבל חופש גם שאנחנו נשואים
הנישואים שלנו מאוד חופשיים ...
אי אפשר להמשיך ככה יומיים הכל מושלם ופתאום הופ מתהפך...
שדיברנו על זה לפני חודשיים הוא אמר שהוא רוצה שננסה חופש שניהיה פרודיםם איזה חודשיים בשביל לראות איך הוא מרגיש והוא גם לא רוצה לאבד אותי
אני החלטתי שזה לא מתאים או שאנחנו יחד או שנפרדים
הוא אמר שהוא ישתדל להתנהג יפה וכך היה..
ופתאום שוב פעם אותו הדבר
תמיד אמרתי לו שאם הוא אוהב אותי ואני חשובה לו אז בוא ניפרד עם כל הכאב והצער אבל אי אפשר להמשיך בצורה כזאת.. אף פעם הוא לא רצה תמיד הוא הדחיק ורצה לשמור אותי לעצמו
היום הוא הגיע למסקנה שהוא פוגע בי ושאני בחורה מלכה ולא מגיע לי גבר כמוהו ושהוא מיהר להתחתן ושהוא עדיין ילד. אני יודעת שאנחנו לא מסתדרים אבל נורא קשה לי לראות את המציאות או שאולי אני מעדיפה שהיא לא תיהיה
אנחנו אוהבים.... ואני לא יכולה להבין אם הוא אוהב אותי אז שיקח את הדבר הכי יקר לו ויהנה מזה למה לתת לזה לברוח ממנו אני באמת לא יודעת מה לעשות קשה לי אשמח לתשובה תודה ויום טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חבל על האהבה! - תגובה
מוניקה הרשקוביץ29/08/2011סיגל יקרה,
אני מסכימה איתך, באמת לא כדאי להרים ידיים לפני שמיציתם את כל האופציות ובוודאי לאור האהבה הגדולה שלכם.
מאחר ולמיטב הבנתי הגורם המפריע הינו חוסר היציבות בהתנהלות של בעלך (אגב, האם חוסר יציבות זו באה לידי ביטוי רק מולך או מול אנשים קרובים אחרים כמו הורים, אחים, חברים ואפילו במקום העבודה?), אולי כדאי לשקול להיפגש עם איש מקצוע על-מנת לבחון ממה נובעת חוסר יציבות זו. כלומר, מה גורם לו לשנות את התנהלותו מקצה לקצה. לאחר מכן, אפשר יהיה למצוא, יחד, פתרונות ודרכי התמודדות עם המצב.
רוב העבודה צריכה להיות שלו. את, כמובן, תוכלי להיות עבורו, לתמוך ולסייע לאורך התהליך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

