מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- בעיה זוגיתשירי30/08/2011
אני נשואה + 2 (3 שנים, 4 חודשים) אני ובעלי נשואים 4 שנים אך ביחד כבר 8 שנים, בעלי הוא אדם קשה מאוד, הגיע מבית מפורק ועבר הרבה בחיים הוא לא רחמן בכלל ושומר טינה לכולם.
הבעיה העיקרית איתו שהוא מאוד שתלטן הוא דואג הכל לבית לכספים ולילדים וזה נוח לי, אבל אין לי מילה והוא מאוד מזלזל בי, יש לציין שאני עובדת ואנו מרוויחים אותו דבר, כשאני רוצה לדבר על דברים שכואבים לי הוא אינו מקשיב לי וגם אם הוא מקשיב הוא חייב לדחוף דברים שבסוף הוא יגיד את המילה האחרונה והוא לא יצטער אף פעם או ינסה לשנות, תמיד יצדיק את עצמו, ולכן דברים לא משתנים, כמו כן יש לו בעיה עם המשפחה שלי והוא מנסה לנתק אותי מהם וזה ממש מציק לי כי אני קשורה להורים שלי.
מה עושים? איך מתמודדים? יש המלצה למטפל מוכר וטוב באזור המרכז? כמה משלמים לטיפול? תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אפשר לטפל
עדי בדיחי31/08/2011שלום שירי,
נשמע נושא מורכב ויהיה קשה לענות על רגל אחת כאן במדיה הזאת. ממה שתיארת אנסה בכל זאת להגיד את מה שאת ביקשת בסוף הודעתך- יעוץ או טיפול. אתם מכירים הרבה זמן ולא נשמע שהמצב השתפר עם השנים, אולי להפך. ישנן שאלות פתוחות כמו מדוע רוצה לנתק אותך מהורייך, ממה נובע הזלזול, וכמובן הנסיבות שמהן הגיע- בית מפורק כפי שתיארת. "בית מפורק" יכול להעיד על הרבה מעבר לא פעם וצריך גם את זה לברר.. ואולי משם לבוא בגישה שונה לחוויה שלו. לא פעם בטיפול זה יכול לעלות יסודי יותר ואפשר לטפל בזה מזוויות אחרות.
אני רוצה לעודד אותך שפניה לטיפול בהחלט יכולה להיות מוצא טוב, ולא רק ברמה הזוגית. פניה לטיפול גם רק עבור אחד מכם יכולה לעשות הרבה, את למשל יכולה ללמוד ולקבל כלים להתמודדות עם כל מה שאת נושאת- ילד קטן שרק נולד, ילד נוסף, זוגיות לא מספקת וכל המסביב.. לא תמיד הצד השני כ"כ שמח להצטרף לטיפול כזה, אבל לא פעם זה קורה והעבודה הופכת מעבודה אישית לזוגית. כך שגם אם תיתקלי בהתנגדות מצידו- זה עדיין לא אומר שאי אפשר לעזור.
לגבי עלויות טיפול- טיפול פרטני או זוגי נע היום בין 250-400 ש"ח ואפילו יותר. הממוצע הוא 300 וזה נחשב סביר. בקופות החולים יש למבוטחים מסוימים אפשרות לקבל מספר מפגשים מוגבל תוך סיבסוד, שם העלויות נעות סביב 190 ש"ח. את יכולה לנסות לברר.
אם תרצי המלצות על מטפלים אוכל לנסות לסייע לך, תוכלי לשלוח לי פניה למייל [email protected]
בברכת הצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

