חומריות או רגש

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • חומריות או רגש
    יעל
    30/08/2011

    שלום

    מתגוררת במרכז הארץ, גיל 23, סטודנטית שנה ראשונה, יש לי חבר תקופה ארוכה ואני אוהבת אותו מאד.
    לפני כחצי שנה הכרתי גבר כפול מגילי, בדרכי לאוניברסיטה לקחתי איתו טרמפ, שוחחנו היה נחמד מאד, הציע להסיע אותי מידי פעם בדרכו לעבודתו, וכך התפתחה בנינו ידידות נחמדה,
    לפני כחצי שנה הציע לתמוך בי כספית בסכום גבוה (20,000 ש"ח) ,בתמורה לאינטמיות, בתחילה לא רציתי לשמוע, השתכנעתי, מצבי הכספי לא היה טוב, והוא היה מקסים נחמד , חכם, כיף לי היה לשוחח איתו,
    יום לפני שקבענו להיפגש בערב, שוחחו והוא אמר לי שההצעה שלו לתמוך בי כספית בסכום גבוה לא נראה מתאים וכי הוא מוכן לתמוך ולפנק ולא בסכום שהוא הציע,
    הסכמתי, נפגשנו ושכבתי איתו, בסוף הערב השאיר לי כ- 1500 ש"ח, התאכזבתי וכעסתי כמובן, שוחחתי איתו על זה, לדבריו, שהוא עדכן אותי לפני.ושאין סיבה לכעוס, והוא רואה את מערכת היחסים בנינו לטווח הארוך,
    מאז אנו נפגשים מידי פעם, מקיימים יחסים, הוא מפנק אותי ברכישת בגדים, אוכלים במסעדות , שאנו נפגשים הוא משאיר לי כ- 1000 ש"ח,
    כשאני מדברת איתו על תמיכה כספית גבוהה, ביקשתי לרכוש רכב וביקשתי שיעזור לי לרכוש ,הוא לא הסכים לעזור בסכום גבוה, לדבריו זה לא הגיוני, והוא חושש מזה שברגע שיסייע לי, אני אתנתק ממנו,
    כן הוסיף שהוא רואה את מערכת היחסים בנינו כמשהו מיוחד, שיש בו רגש מצידו לפחות והוא לא רוצה להפוך את הנתינה בכסף שאני מבקשת כאתנן, זה מגעיל אותו,זה הופך את המערכת בנינו למשהו מסחרי ומגעיל
    לדבריו, הנתינה מצידו יכולה לבוא בכל דרך אחרת שאני אבחר, בגדים תכשיטים וכו' ולא כסף בסכומים גבוהים,
    התתחלתי להציק לו שיסייע לי בהרבה כסף , בפעם האחרונה שביקשתי ואמרתי שזה קריטי ללימודיי,(כ-10000 ש"ח) הוא ניתק את יחסיו עימי, אנני רוצה לאבד אותו ומאידך אני רוצה שיעזור לי בהרבה כסף ולא רק בבגדים בסכומים של 1000 ש"ח כל פעם שאנו נפגשים

    שאלתי, האם יש הגיון בדבריו ? או שאני חומרית מידי, נא תגובתכם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חומריות או רגש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אם את לחוצה על כסף -

    יובל
    30/08/2011

    אם את לחוצה על כסף אז אולי כדאי שתמצאי לך תומכים נוספים..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נראה כי איבדת את עצמך

    Eldar
    30/08/2011

    היי יעל

    אחרי שקראתי את מה שרשמת, לא הבנתי אם את עדיין אם החבר שלך, ומה הסיבה האמיתית שאת רוצה להיות אם ההבחור המבוגר, כסף או רגש.

    אין פה מערכת זוגיות, וזה לא זוגיות במשבר, יש פה מערכת של בחור מבוגר שהוא מעין שוגר דאדי שלך "סקס תמורת כסף" אני מניח למרות מה שהוא אומר לך, הסיבה היחידה שלו לקשר איתך זה סקס, יתכן ואת פיתחת רגש תוך כדי, אבל אם אין לו בעיה לנתק את הקשר, זה אומר רק דבר אחד...
    אני לא מבין אותך ואת הדרך שבחרת לממן לך את הלימודים והוצאות אחרות, זו לא הדרך הנכונה ואין הבדל בינך לבין בחורה "עובדת" בצמתים. ונראה כאילו פיתחת תלות כלכלית ב"שוגר דאדי" והזנחת את האישיות שלך, הזנחת את המערכת הזוגית האמיתית שהייתה לך ואת היכולת שלך להשיג דברים...זו דעתי.

    את צריכה לשאול את עצמך, האם את מרגישה כלפי הבחור רגש...האם את יכולה להיות איתו בקשר בלי מימון כספי?

    זה חיים שלך והחלטה שלך, אם את עדיין רוצה להמשיך לשכב תמורת כסף, רק אל תופתעי לגבי היחס ולגבי הרגש, גבר שמשלם לך כסף לא מפתח רגש כלפייך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיקר תלות

    עדי בדיחי
    31/08/2011

    שלום יעל,

    קודם כל תודה על השיתוף הרב שלך. נראה שאת מתחילה להבין שמשהו פה לא עובד נכון וזאת התחלה טובה.

    קראתי את התגובות ובהמשך למה שאלדר כתב לך אני רוצה לחדד- אכן מדובר בזוגיות שמושתת על אינטרס נטו. שלך- כלכלי, שלו- הנאה ועונג. הפיתוי הרב של ה-20,000 כנראה מאוד מאוד גירה אותך וסינוור אותך והחלטת ללכת על זה. זה כסף קל מאוד. עם הזמן כנראה נתלית בכספים האלו והתחלת לדרוש יותר ויותר. ככל שיותר דרשת- כך הפכת ליותר תלויה בו. את בעצם חווה לאחרונה מציאות כזאת, שהערך שאת מקבלת והיכולת שלך לממן את הלימודים ואת עצמך- קיימת בדבר אחד- בגוף שלך ובמה שהוא יכול לעשות. לא בראש, לא ע"י עבודה מסודרת, אלא ע"י הדבר שלכאורה הכי קל לעשות. כמובן שרגשית את כנראה במקום אחר. אבל במילים אחרות- את לגמרי תלויה בכספים האלו. זה מצב של כדור שלג ואם לא תשכילי לעצור אותו, אני חוששת שלא יהיה לך טוב. באיזשהו שלב את תחושי את הזילות שתיווצר בעיני עצמך, ותכעסי על עצמך, ויהיה קשה להתגבר על זה. עכשיו יהיה לך קל יותר למשל, אם תחליטי שאת עושה לזה סוף - משהו שלא כ"כ התרשמתי שאת מעוניינת לעשות.

    עצם כך שהוא ניתק איתך קשר מלמדת על כך שרגש אמיתי כפי שאלדר כתב- אין כאן, מעבר לזה כנראה נמאס לו לעמוד בדרישותייך. והאמנם- הוא יכול לשלם לכל אחת אחרת ולהרוויח את מה שהרוויח עד כה. מה הבעיה מבחינתו?

    אני לא נוגעת בכוונה בעינין החבר שלך, או בעניינים מוסריים אחרים- כי זה לא מה שאת מבקשת כאן בהודעתך. את שואלת האם יש היגיון בדבריו- אז אם אנחנו מסתכלים על הקשר הזה כעסקת חליפין - יש היגיון בדבריו, כאמור, הוא יכול ללכת לנערת ליווי או לכל בחורה צעירה אחרת, להציע לה תכשיטים וכו' ולהשיג את מה שאת הענקת לו. במילים אחרות- לא ייחדת את עצמך מולו, אלא מה שאת סיפקת יכול להעשות ע"י מישהי אחרת- יותר, פחות, לא משנה.

    לעינין החומריות- כן, אני חושבת שאת צריכה לחשוב על זה לעומק- מה הקשר הזה עושה לך ברמת הדימוי העצמי (מה אני שווה, מתי אני שווה, האם טוב לי להיות מוערכת ע"י קשרים מהסוג הזה? האם טוב לי להיות תלויה כלכלית באדם אחר? למה אני הולכת לכיוון הזה?). אלו שאלות שאת חייבת לשאול את עצמך, הרי יש סיבה פנימית יותר (שורש העינין) לנטיה לכיוון הזה. אם תצליחי לזהות מה מעבר לכסף גורם לך לנטות לשם- יהיה לך קל יותר גם בהמשך.

    מאחלת לך הרבה בהצלחה, אם תזדקקי לעוד הכוונה- בשמחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו