מבולבלת!

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • מבולבלת!
    אורית
    30/08/2011

    איך יכול להיות שבן הזוג שלי אוהב אותי, ביום יום מקנא לי ברמות אבל במיטה הוא מפנטז על איך גבר אחר שוכב איתי והוא יושב וצופה בנו...?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מבולבלת!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אנסה ליישב את הסתירה

    עדי בדיחי
    31/08/2011

    שלום מירי,

    אני חושבת שכדאי להפריד בין מציאות יומיומית (קנאה, רכושנות, רצון שתהיי רק שלו) לבין פנטזיות, משאלות לב לא ממומשות, דמיון וריגוש. לא פעם אנחנו מאוד שונים בין הרמה הריאלית המציאותית היומיומית לבין מה שקורה בחדרי חדרים במוחנו הקודח....

    דווקא באותם רגעים של ריגוש מוגבר כל הפנטזיות האלו יכולות לצאת ולהתבטא, ולכן כנראה הוא משתף במה שעובר עליו. סביר להניח שאם הפנטזיה תהפוך למציאות (ובכך כבר לא תוגדר יותר כפנטזיה)- המציאות הזאת תכאב לו מאוד, כיוון שבטבעו לפי הבנתי מדובר באדם רכושני וקנאי אלייך ולקשר (אני מקווה שבאופן בריא כמובן). כך שהוא לבטח יעדיף שזה ישאר בדימיון...

    נקודה נוספת להסתכל על זה ולנסות ליישב את הסתירה שקיימת מבחינתך- היא לשים לב לעובדה הפשוטה שיש כאן בעצם ניגוד מאוד מוחלט- קנאה ושליטה מול חופש מוחלט וחסר גבולות. לא פעם, כשאדם חווה עצמו בעל תכונה מסוימת, למשל קמצנות- הוא במשאלות ליבו יכול לשאוף ולפנטז איך היה אם היה פזרן כספים ראוותני... העובדה שמדובר מקצה אל קצה מספרת לנו כמה בעצם מדובר באפקט של מראה- את רואה את עצמך, אבל הפוך. לכן הרבה פעמים הניגוד הזה יכול להיות מוסבר ע"י החסר הבולט שיש לו בלאפשר לך חופש, מרחב, חופשיות ללא גבולות ופריצת תחומים ברורים בזוגיות שלו איתך. הוא מציאותית לא יכול לאפשר לך את זה, אבל כנראה אי שם, בתת מודע או אפילו במודע- הוא רצה "להשלים" חסר זה ע"י קיום הפנטזיה הזאת, ההפוכה בעליל, לאדם שבו. כך או כך לא הייתי חוששת וגוררת את העינין לשטח המציאותי. נסי להשאיר את זה בהבנה שזוהי נטו פנטזיה, ריגוש, ועצם כך ששיתף אותך (אם כך גילית על זה) זה נהדר מבחינת הפתיחות הקיימת ביניכם.

    אני מקוה שהצלחתי להסביר את עצמי.. אם לא זה רק בגלל השעה :)

    בהצלחה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו