יש חוקים לדבר הזה??

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • יש חוקים לדבר הזה??
    אושרת
    04/09/2011

    יש מישהו, נפגשנו כמה פעמים אבל רק בקבוצת אנשים. יצא לנו לדבר מעט אבל אף פעם לא לבד. בסופש האחרון יצאנו (מיוזמתו- היינו אמורים לצאת עם כל החבר'ה אבל הם לא יצאו ואז הוא הזמין אותי לצאת איתו למרות שאמרתי שכנראה יש לי תכניות אחרות). בהתחלה לא רציתי כי פחדתי שלא יזרום ועל מה נדבר וכו'.... בסוף יצאנו ודיברנו ממש המון זמן. היו נגיעות מצידו ונסיון להתקרב ואני "זרמתי" עם זה אבל בלי נשיקות בלי חיבוקים ובלי סקס. יום לאחר מכן נפגשנו שוב כל החבר'ה ובערב אני והוא דיברנו קצת ואמרתי לו ובאתי לסיים את השיחה. אמרתי לו שאני הולכת לחפש משהו מעניין לעשות-והוא אמר שהוא רוצה להיפגש. אז נפגשנו. ובסוף באנו אליו ראינו סרט ואיך לא.. נגיעות חיבוקים נשיקות ו..סקס.
    האם זה מוקדם מדיי? פתאום אני מתחילה לחשוב אולי הייתי צריכה לחכות עוד? למרות שממש לא רציתי לחכות (גם לי יש יצרים!!) והיה סקס מ ד ה י ם. ואח"כ בלילה זזתי הבייתה. לא הרגשתי בנוח להישאר לישון. לא בשלב כ"כ מוקדם...ליווה אותי למטה. כשהגעתי הבייתה שאל אם הגעתי בשלום אמרתי שכן וסיימתי את השיחה.

    האם פעלתי נכון?.. רציתי מההתחלה שאיתו זה יתפתח למשהו מעבר לסתם סטוץ ועכשיו אני לא יודעת אם זה יקרה או לא ומפחדת שהרסתי את הסיכויים למשהו רציני... :-\ אני מבינה שאין חוקיות לדברים האלה אבל איך אני אמורה לדעת אם תהיה המשכיות? אני צריכה לחכות לשיחה ממנו? אני צריכה להתקשר אליו ולהיפגש איזה יום (מחוץ לבית)? אני כבר ממש לא בגיל של המשחקים האלה (אני בת 27)..
    אני לא רוצה להלחיץ אותו בשאלות של "מה הולך איתנו" כי עוד אין איתנו. כולה סקס פעם אחת ודייט..
    בחיים לא עשיתי דבר כזה (ממש לא הייתי עם הרבה ואלה שכן היינו בזוגיות).. לא רוצה שעכשיו תידבוק הסטיגמה של "נותנת לכל אחד" כי זה ממש לא נכון.. תמיד יש פעם ראשונה. ואם הוא מראה סימנם של רוצה וגם אני רוצה, כמה זמן אני צריכה לעצור בעדי?? עולם מסובך כל הדייטים האלה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יש חוקים לדבר הזה??

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מוכר!

    מור
    04/09/2011

    אי אפשר באמת לדעת אבל כמעט 100 אחוז שהוא יתקשר. מה גם שבחור לא שולח סתם אס אם אס. כדי לשבות אותו , תתחילי לשחק אותה קשה להשגה, ולא , זה עדיין לא מאוחר. אם הוא יצא איתך יותר משלוש פעמים בלי סקס, תדעי, הוא שלך. בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא מדוייק

    אושרת
    04/09/2011

    יצאנו עם חברים עד עכשיו. ופעם אחת נפגשנו לבד וכלום לא קרה ובפעם השניה שיצאנו כן קרה.
    ככה שסקס בדייט השלישי כבר לא יהיה כי כבר היה :)

    השאלה אם עכשיו הסיכוי לרצינות מצידו נמוג.. אם זה באמת ככה.. כי באמת שזו הפעם הראשונה שאני נכנסת למיטה ככ מהר ועם מישהו שהוא לא בן זוג.
    אבל משהו בו פשוט ... קסם לי. (ושיא היופי- הוא ממש לא). ככה שלא יודעת אבל אני נמשכת אליו מאוד!

    לחכות שהוא יזום קשר? או שכבר לוותר ולא לצפות לשום דבר.

    יו איזו טעות !!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תני לו להזיע. אל תיזמי

    דורית כהן
    05/09/2011

    אושרת היקרה, לאחר שכבר זרמת, עכשו אפשר לעשות "בקרת נזקים" אם אפשר לקרוא לזה ככה.
    מכיוון שהוא לא היה צריך להתאמץ - יש בחורים שכאשר אינם צריכים להשקיע הם אינם מעריכים מספיק, וגם עלולה להיווצר אצלו סטיגמה שאת "קלה להשגה" - כמו שחששת וכתבת על כך.
    לדעתי כל מה שאת יכולה עכשו לעשות הוא דווקא לא להתקשר.
    אם נגעת לו והיה לו טוב איתך - יש להניח שהוא יתאמץ להשיג אותך. תני לו להזיע, להתאמץ. שיידע להעריך. שלא יחשוב שאם פעם אחת התמסרת - אז את שלו. תני לו לחשוב שגם עבורך זה היה באמת סטוץ, וכדי לחזור על כך הוא יצטרך להביא גם התנהגויות אחרות, כמו חיזור לסוגיו. שישקיע!!!
    יש עיקרון פסיכולוגי הנקרא דיסוננס קוגניטיבי הגורם לכך שכאשר אתה משקיע במשהו - אתה חושב שזה שווה יותר. (כאילו המחשבה מחפשת הלימה עם ההתנהגות). נניח אם נוסעים לטיול לאתר הנמצא רחוק, יש סיכוי שהנוף שם ייראה לנו יותר מיוחד ונדיר ושווה, מאשר אם נטייל קרוב לבית ונראה כאן נוף דומה.

    עכשו, אם הוא לא ייצור קשר, תצטרכי להניח שעבורו החווייה איתך לא היתה כה עוצמתית, למרבה הצער. כי ברוב המקרים, אם גבר פנוי - וטוב לו בדייט - הוא ייזום בעצמו המשך.
    אני ממש לא מציעה לך ליזום כאן! מעבר לעיקרון עליו כתבתי לך, לרוב הגברים חשוב להרגיש שהם כבשו יעד מאתגר. ככה הם בנויים.

    מאחלת לך הצלחה!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אז..

    אלונית
    05/09/2011

    אתמול הוא יזם שיחה בפייס. שיחת חולין קלילה.. לא אמרתי לו שום דבר על מה שהיה יום לפני כן. רק אחרי כמה שעות טובות החלטתי לרשום לו "נהניתי אתמול". שיידע אולי שלא חיפשתי סתם סטוץ?

    ואם הוא היה מעוניין וגם אני הייתי מעוניינת אז מדוע צריך לשחק משחק ולעצור את זה?? ככה זה עובד ?

    במידה וירצה להיפגש שוב אז לחכות שהוא יזום וכמובן ניפגש בחוץ בלי סקס באותה הפגישה? אולי הוא בכלל מחכה שאני איזום שוב? איזה מסובך זה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כן בידיוק

    מור
    05/09/2011

    תיראי , הייתה לך טעות ראשונה אחרי , ששלחת לו נהנתי אתמול...נו נו נו!אני יודעת שזה מוגזם אבל תסמכי עלי זה עובד. אם אין לך שום יכולת שליטה עצמית ואת מוצאת עצמך חושבת על זה כל היום מחקי את הטלפון שלו או אל תהייה און ליין בצאט. שיא הקשה- אני ממש מבינה אותך:) ואם את רואה שהוא לא מתקשר וההמתנה מורטת עצבים צאי לטיול עם קושי מתון , האנדרופינים יעשו את שלהם ואת תראי שבסוף הטיול המצב לא כזה נורא ויבואו אחרים. , פעם הבאה תידחי את זה, זה מתכון בטוח להצלחה(לא לשכב איתם בהתחלה.)תידע י, ואני אחזור על דבריי הקודמים, שבן שלא ירצה אותך לא ימשיך לחכות וכך לפחות תשמרי על העצמי שלך. יאלה , בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו