כשהאקסית שלו נכנסת לתמונה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • כשהאקסית שלו נכנסת לתמונה
    lala
    05/09/2011

    שלום,קצת בבעיה..
    אני בת 21,יש לי חבר כבר 5 חודשים,הכל טוב ויפה עד שהאקסית שלו נכנסת לתמונה.
    קצת רקע:הם פרודים כבר 7 חודשים,לאחר שהייו שנה ו-4 וביחד,נגמר בניהם בצורה מכוערת,ומאז נותק הקשר-לגמרי.
    עכשיו חבר שלי מאושפז בבית חולים,לא משהו רציני..זה הגיעה לאוזנייה של האקסית שלו,היא מיד התקשרה אליו והציעה לבוא לבקר,ובנסוף לחזור להיות בקשר-של ידידים כמובן.
    הוא די בעד זה כי הוא אמר שזה נגמר רע וזה הזדמנות לתקן,אני ממש לא בעד ובכלל לא אוהבת את הרעיון על לשמור קשר עם האקסים,וסתם יצור ריבים בעתיד...ופה החילוקי דעות,למרות שההחלטה בסופו של דבר הוא יכבד כל החלטה שלי..
    מצד אחד הוא ממש רוצה ובעד זה,ומצד שני זה התגשמות של כמה מהפחדים שלי.מה אני עושה..עזרה בבקשה(הייתי רוצה לשמוע את דעתם של שני המינים).
    דרך אגב,הוא אמר שאם היה יוצא מצב שהוא עומד במקומי,הוא לי היה מסכים לזה כי הוא נורא קנאי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי ללה

    מור
    05/09/2011

    אני נמצאת בידיוק איפה שאת היית - בתחילת הקשר. המקרה שלך זה הפחד הכי גדול שלי ולכן החלטתי לסיים את הקשר הזה עוד בראשיתו. מישהו שאני יוצאת איתו גם נפרד מחברתו זה שנה עקב מריבות רבות. פה בפורום המליצו לי שזה מאבק אבוד מראש, תודה לך על ההודעה הזאת, זה מרגיש לי שעשיתי את הדבר הנכון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מזמינה את משתתפי הפורום לשתף מנסיונ

    מוניקה הרשקוביץ
    07/09/2011

    Lala יקרה,

    נראה לי שהתשובה נמצאת בגוף הפנייה. לא את ולא בן-זוגך רואים בעין יפה קשר, כל קשר, עם האקסים. לאור זאת, אין מקום לשקול את הנושא.
    תמיד נעים יותר לסגור פרק בחיים באופן מכובד לכן, אם בן-זוגך חש שזו הזדמנות טובה עבורו ועבור האקסית ליישר את ההדורים הם יכולים לנהל שיחה טלפונית או מפגש בנוכחותך (כדי שאת תחושי בנוח ולא תתעני בזמן המפגש שלהם, לפניו או אחריו), מפגש חד-פעמי ובו יאמרו הדברים באופן מכובד ונעים. גם אם נוכחותך במפגש כזה עשויה לגרום להם לחוש מוזר, לדעתי, כדאי שתהיי שם על-מנת למנוע מריבות בינך ובין חברך סביב הנושא בעתיד.


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו