קושי בנישואים

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • קושי בנישואים
    נעמי
    08/09/2011

    אני נשואה ולפני 4 חודשים נולד לנו בן מקסים.
    אני טיפוס שאוהב חום ואהבה שמתבטא בחיבוקים ,ליטופים ונגיעות. ובנוסף יש לי תאבון בריא לסקס.
    לעומת זאת בעלי אינו אדם שמביע חום ואהבה כמו שאני צריכה. לאורך הקשר העלתי זאת בפניו מספר פעמים והוא הבטיח להשתפר אך אחרי שבועיים חזר לסורו. בעניין הסקס, התדירות הייתה נמוכה מעט ביחס לקשרים אחרים שהיו לי בעבר, אך יחד עם זאת הסקס מצויין!!!
    במהלך ההריון הוא לא יזם סקס וכששאלתי אותו על כך הוא ענה שקשה עליו המחשבה שיש תינוק בגוף שלי.
    אך אחרי הלידה חל שיפור קל מאוד. דיברתי איתו על כך, ועל המחשבות שלי שהוא לא נמשך אליי ושאני לא מרגישה נשית ומושכת בעיניו,ואולי הוא לא אוהב אותי ושזה די פוגע בדימוי העצמי שלי...
    הוא ענה שמעולם לא אהב ולא נמשך כך לשום אישה ושהוא ישתדל יותר, אך שוב, אחרי פחות משבועיים הכל חזר לקדמותו...
    כיום אני נמצאת בשלב של יאוש, לא בא לי להתקרב אליו, במיוחד אחרי וויכוח שהיה לנו והוא הביע זילזול במחשבותי... אני לא מדברת איתו כבר כמה ימים ובפעם הראשונה כיף לי ככה. ואני חוששת שמא הקשר הזה לא יצליח להחזיק לאורך זמן...
    כבר נמאס לי לדבר ולדבר, אני רואה שזה לא עוזר....
    אשמח לקבל תגובה
    נעמי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קושי בנישואים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה אף אחד לא מגיב?

    נעמי
    09/09/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קושי בנישואים - תגובה

    עדי בדיחי
    09/09/2011

    שלום נעמי,
    אנחנו עושות כמיטב המאמצים לענות כמה שיותר מהר.

    לגבי מה שכתבת-
    קודם כל לגבי ההיריון זה טבעי מאוד, יש הרבה גברים שמרגישים כך. לגבי הבעיה הכללית- כבר הגעת למצב בו את מעדיפה לא לדבר איתו, ולהתרחק- וזה עושה לך טוב. מה שאומר שכנראה הבעיה הזאת היא גדולה ועצומה, ולא מסתדרת מאליה או ע"י שיחות איתו. הכל כפי שאמרת חוזר חלילה.

    הקשר נשמע לי סה"כ קשר מיטיב וטוב, את מרוצה מרוב התחומים בו, אך העינין הזה יכול לסחוף אליו ולהפוך את הקערה על פיה, ולהרגשתי גם את חוששת שזה מה שיקרה- שאולי אכן הקשר לא ישרוד את זה. על מנת כן לחזק את הקשר בשלב ראשון הייתי חושבת להמליץ לך לבלות איתו כמה שיותר ללא הזכרת הנושא הזה בכלל. להנות מהאדם שבו. לאחר כמה ימים טובים כאלו, חשוב לשבת ביחד ולהציע לו ללכת יחד איתך ליעוץ מיני/זוגי, אבל כזה שיעלה חזק את הנושא הזה. הפער ביניכם קיים, הוא תמיד יהיה קיים כי כך את בנויה מראש וכך הוא בנוי מראש. אבל ראינו שאם את מדברת איתו לפחות כן יש כוונה וכן יש צעד לקראתך. אולי אם יכנס לתמונה מגשר, מטפל, צד ג', יהיה קל יותר גם עבורו להבין את החשיבות.

    הזלזול לא נובע מכך שאינך חשובה לו, אלא את לא אובייקטיבית עבורו, הוא מבין שמה שאת מבקשת אלו הם צרכייך בלבד, ואולי לא כ"כ צופה את ההשלכות של הקשר. אם את מתקשה להסביר לו אותן ויותר מזה לא מרגישה שיפור- חשוב שתערבי צד ג' מקצועי, ואפילו אם את תיגשי לבד ותקבלי טיפ מה בדיוק עושים. בהמשך הוא בטח יסכים, אני מקוה, להצטרף- בעידוד שלך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה

    נעמי
    09/09/2011

    תודה עדי,
    הגבת לכל העניין במלואו. אולי באמת כדי לערב צד ג'. קשה לי שהאמין שהוא מעוניין אך אני אציע אם לא- אפנה לבד.
    תוכלי להמליץ לי על איש כזה?

    תודה ושבת שלום,

    נעמי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ישר כוחך. מפנה לדורית.

    עדי בדיחי
    11/09/2011

    שלום נעמי,

    אני שמחה שהצלחתי לתת כיוון מסוים. חשוב שתיגשי ליעוץ כזה גם אם אינו מעוניין- עבורך זה יעשה טוב.

    לגבי הפניה למטפל- אני מציעה שתפני לדורית במייל, היא יותר מתמצאת בכל התחום הזוגי-מיני ותוכל לסייע יותר ממני במקרה הזה.

    אל תהססי להמשיך עם הכיוון הזה. בהצלחה רבה ושבוע טוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו