מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- חסרת אוניםאנונימית09/09/2011
אני פשוט מתוסכלת מהיחסים איתו קשה לי כבר אבע שנים שזה כך הוא לדעתי נושא גנים של אביו וסבו ז"ל אשר חולים בנפשם לאחרונה הוא החל בטיפול לבריאות הנפש המשפחה שלי לא אוהבת אותו או את משפחתו וזה עוד בלשון המועטה קשה לי אם העובדה הזאת ואף יותר מזה העובדה שהוא מכור לסמים אגואיסט כפוי טובה שהכה אותי בעבר אף מקשה על שימור היחסים איתו הוא יושב מתוסכל ושואל :"למה אי אפשר להתקדם איתך, למה את לא מנסה לעשות כלום כדי לקדם את היחסים עם המשפחה שלך " מה עלי להגיד שזה נובע נוכח העובדה שהתעסקת עם אחותי בתחילת יחסינו או שמא העובדה שפגעת בי או באמוני כל כך חזק ,העובדה שאני לא מצליחה לשנות אצלך דברים שהם קריטים מבחינתי כמו השכלה נקיון קריירה ...נראה כי הוא לא חי במציאות שכח ממנה ,השיחות הללו מתסכלות אותי וגורמות לי לרצות לברוח קשה לי לדבר איתו ואף היום הצעתי שנתכתב כי הוא חוזר ושואל את אותם שאלות חוזרות ונשנות למרות שהוא מקבל עליהם מענה אך אין זה מונע ממנו לשאול אותן שוב ברגע מסויים הוא התייאש מהתכתבות כי שם לב שהוא חוזר על אותן שאלות אולי זה בא לנוכח העובדה שהתשובות שלי אינן מספקות אותו או שהוא לא מוכן לשמוע את האמת הכואבת על כל מקרה הוא פגע בי כאשר זרק את המשפט: "את רואה בי רק את החסרונות ויש הרבה שרואות את היתרונות" אז אם כל הרצון הטוב זה גם מה שסיפרת על האקסית שכביכול התעללה בך אך היום אני כבר השכלתי להבין שאתה זה שהתעללת בה לא סתם היא אמרה "אני מעדיפה לשכב עם גופה מאשר להיפגש איתך" בדיעבד לא הבנתי איך אפשר לומר דבר כו נורא אך היום אני מבינה...עכשיו בטח אני אמורה להסיק מסרקנות ולקבל החלטה אך משהו עוצר אותי מכך לא ברור למה אך אני לא מסוגלת לעזוב משאירה את שנינו במצב של הולד איך מתגברים איך עוזבים 4 שנים זו תקופה לא קצרה האם אני מסוגל להתחיל מהתחלה?...לא רוצה ללכת וגם לא רוצה להישאר ,הפתרון שלי תמיד היה לברוח מהארץ לחצי שנה להתנקות ואז לחזור למציאות חדשה רק שעכשיו הגעתי לשלב בחיים בו זה כבר לא אפשרי אני סטודנטית שכבר לא יכולה לעצור את החיים למען בריחה מזוגיות הבעיה שלי היא שתמיד ברחתי ועכשיו הזמן להתמודדד אבל איך באמת עושים את זה ,מה פשוט אומרים יפה שלום וקמים והולכים איך ?!?!? מה אח"כ לא תבוא השיחה הכואבת משבר הזמן שגורר שיחה שגומרת אותך???מי יהיה שם להחזיק אותי כשאפול ,מי יחכה ל ,מי ינגב לי את הדמעות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאסוף את הכוחות ולהיעזר בסביבתך
דורית כהן11/09/2011אנונימית יקרה, צר לי מאוד על מה שאת עוברת איתו.
את מתארת מערכת יחסים מאוד הרסנית ומזיקה.
לא קלטתי כל שריד לאהבה מצידך. נותרה רק מחוייבות כלפיו.
נראה לי שהתופעות שאת מתארת - בעיות נפשיות, מכור לסמים, אלימות, התעסקות עם אחותך ובגידות, חוסר תקשורת - הן גדולות על כל אחת, וגדולות גם עלייך.
מכל מה שכתבתי עד כה המסקנה צריכה להיות ברורה - בירחי על נפשך!!!
מה שאני מציעה לך הוא - אם יש לך אפשרות כלכלית - קחי ייעוץ והיעזרי בכך על מנת להחליט את ההחלטה הנכונה לך ולחזק אותך לקראת הביצוע שלה.
אם אין לך את האפשרות הכלכלית הזאת - מיצאי לך דמות בסביבתך כמו חברה טובה, קרוב משפחה שאת סומכת עליו ונתפס בעיניים כמישהו יציב ואמין - שיתמכו בך לקראת הפרידה.
התחילי לחשוב על העתיד שלך בלעדיו: אילו אפשרויות נפתחות לך אם לא תהיי איתו?
שבי עם עצמך ותכתבי - כמו שכתבת כאן - איך את מדמיינת ייראו החיים שלך בלעדיו - מכל הבחינות. אני מתרשמת שיהיה לך יותר קל.
ולקראת מערכת היחסים הבאה - עלייך ללמוד הרבה ממה שקרה, על מנת שלא תבחרי שוב את האדם הלא נכון.
אני מאחלת לך הצלחה, איזרי המון כוחות והתנתקי!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצלנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

