מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- איך מתגברים על פרידהמיכל09/09/2011
פרידה מאדם שאת מאוד אוהבת ולדברין אוהב אותך גם אבל נתון ללחץ המשפחה שלא רוצה שנהיה ביחד. קשר של חודשים, מאוד קרוב. מאוד כואב לי ורע לי. איך להתגבר?
איך לחזור להסתכל על החיים בעיניים אופטימיות. אני יודעת שהוא לא גבר אמיתי אם הוא עזב אותי בגלל לחץ מאחרים, שאין לו דעה, אבל אני אוהבת אותו, מה לעשות? אני כל היום בוכה, כולם כבר לא יודעים מה לעשות כדי להרגיע אותי, אני גם לוקחת כדורים נגד לחץ ודיכאון....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אהבה זה גם כואב
דורית כהן10/09/2011צר לי מאוד, אמונה, במקרה כזה, לא עוזר מה שההגיון והשכל "אומרים" לרגש, כי הרגש פשוט גובר על כולם.
לכן מה שאני יכולה להציע הוא גישת ההתבוננות. זה אומר לקבל את העובדה שעכשו את עצובה וכואבת, שהוא חסר לך, שעצוב לך שהוא לא יהיה יותר בעולם הפרטי שלך. זה אומר להתבונן על עוצמת הרגשות שמתעוררים בך ולקבל שזה חלק חשוב ממך, ואפילו "להתיידד" עם הרגשות הללו. משום שהם מעידים עלייך בתור אדם מלא אהבה, רגיש. כמו שנהנית מהימצאותה של האהבה בחיים שלך - כל עוד היא היתה שם - הרי אחד הסיכונים של האהבה הוא שברון הלב כאשר יש פרידה שאינה ביוזמתך. זה קורה כמעט לכל אדם. אם את רוצה שתופיע אהבה בחיים - עלייך להבין ולקבל שזה בא בעיסקת חבילה - זה כרוך יחד עם שברון הלב. זה כמו שכאשר נכנסים להריון - יש גם את כאב הלידה או את הלילות ללא שינה. הרי לא תחליטי להימנע מלהביא ילדים בגלל הדברים האלו.
וזה יקח זמן. ככל שתאפשרי לרגשות הכאב להיות שם ולא תילחמי בהם - זה לאט לאט יפוג. כל יום זה יהיה מעט יותר,עד שתתרגלי. הנחמה היחידה היא הידיעה שזה עובר והידיעה שכולם סובלים מזה בזמן זה או אחר של החיים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

