כלכלה התנהלות בזוגיות במגורים לחוד

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • כלכלה התנהלות בזוגיות במגורים לחוד
    דני
    11/09/2011

    לכולנו יש מינוס גם לה וגם לי...אנו גרים כל אחד לחוד..אני מגיעה סופי שבוע אליה לפעמים היא באה אלי..איך לדעתכם צריך להתנהל כל שקשור לכסף , מימון נופשים טיולים ,בילויים ,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זו באמת יכולה להיות קצת בעיה..

    אופק
    11/09/2011

    השאלה היא למה יש מגורים נפרדים?
    כי אם אתם בדרך למגורים משותפים אולי הגיע גם הזמן לפתוח חשבון בנק משותף ואז הכל יהיה ברור וקל יותר ולא תתחשבנו על דברים קטנים (מה שמבאים בד"כ לריבים קטנוניים מעצבנים, מניסיון רע)

    קראתי באיזשהו פוסט שמדבר על חתונה, אבל מדבר גם על חשבונות משותפים או נפרדים וכל הנתונים בקשר לזה.. אולי כדאי שתבדקו את האופציה, זה לא כזה מפחיד כמו שזה נשמע.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך כתבה ..

    דני
    11/09/2011

    לאופק..ואחרים

    גרנו כבר יחד וזה לא הלך בגלל נושא הכלכלי איתה...היא לא מעונינת כרגע לגור יחד
    כל אחד גר לחוד בביתו...נושא הכלכלי לא מוכנה להשתתף , בנופשים בילויים מסעדות אנו כמו זוג לכל דבר רק גרים לחוד חושב שהכל צריך להתחלק בינינו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צריך יותר פרטים

    דורית כהן
    12/09/2011

    דני יקר, לא ציינת בני כמה אתם וכמה זמן אתם יחד בתור זוג. וגם כמה זמן ניסתם לגור יחד.
    מה שכתבת אינו מספיק על מנת לענות לך בצורה יסודית. חשוב שתשתף אותנו מה בעצם היא אומרת על כל הנושא. כל אחד מגיע עם ציפיות מסויימות לזוגיות, כולל הנסיון שלו בעבר בזוגיות - ועל פי רוב אנשים מנסים לעשות תיקון לדברים שבמערכת הקודמת לא עבדו, מתוך זהירות וחשש להיפגע שוב.
    על כן, אם תשתף קצת יותר נוכל לעזור לך יותר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    דני
    15/09/2011

    דורית שלום
    תודה מקווה שבאמת תוכלי לעזור לי במה עלי להחליט לעשות
    אנו יחד כ 5שנים .. אנו בגיליי ה45 ניסינו לגור יחד בבית ששכרנו אבל זה לא הלך מבחינתה כי אחרי חודשים של מגורים יחד אמרה שאינה יכולה להמשיך להשתתף במה שהחלטנו...דיברתי איתה על כל נושא שאני חושב שרק אני משקיעה בזוגיות בנתינה ובעזרה ..תשובתה שאני הגבר וזה תפקידי לפנק אותה ,נופש ביגוד והכל כי אם איני עוזר לה כלכלית ..אז עלי לדאוג לה ..( אנו גרים כל אחד בביתו ) היא אינה מוכנה להשתתף בכלום , גם לבוא אלי לדאוג לי בביתי אם אני צריך משהוא תשובתה שאני יקח בשלנית או עוזרת בית ,בביתה הייתי עושה הכל מתיקונים בישולים כשראיתי שזה חד צדדי רוב הפסקתי לעשות...אם אפשר אבקש דעתך איך להתנהל במערכת יחסים כזאת כשכל אחד גר בביתו כל אחד עובד ומשתכר..כי כל הזמן יש לי איתה וויכוחים על זה ..לא מצידי ממנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דני

    רינת
    17/09/2011

    שלום רב .

    כפי שהבנתי שבת זוגתך לא מוכנה לעשות בישבילך משהו . ורוצה משהו בתמורה .

    כלומר היא לא מעוניינת לבוא לדאוג לך לאוכל , לניקיון , או לנוחות כלשהי .

    קצת בעייתי עם נשים כאלה ,היא מאחת הנשים שחושבת שהם לא צריכות לעשות כלום , אבל הגברים חייבים להשקיע בהם . לי כמובן קשה להבין את הראש של נשים כאלה ,אבל לצערי כיום יש המון .
    לי נוצר רושם , שהיחסים ביניכם זה זוג של להעביר את הזמן (זו דעתי)כביכול זה להיפגש בסופ"ש ובזה זה נגמר .
    עם היא הייתה משקיע בך ונותנת לך את מה שגבר צריך , פינה חמה .
    אז הייתי אומרת שכן שאתה צריך להשקיע במסעדות , נופשים וכדומה על חשבונך .
    זוגיות היא ששני צעדים שואפים שאחד לשני יהיה טוב , ועם אין את זה ביניכם , אז אני לא רואה פה המשך זוגיות יפה .
    סך הכל אתה גבר בן 43 שאמור להחליט למה את זקוק ?? למשפחה , אתה רואה את המשך החיים עם האישה הזו ?
    או שגם לך נוח במערכת יחסים הזו שיש לכם בתים נפרדים , לכל אחד את הפינה שלו ולהמשיך ככה .

    עם תרצה להמשיך ביחסים האלה , אז לדעתי אין צורך לעשות חשבון משותף וכדומה .
    ועם היא לא רוצה להשקיע גם אז זוהי החלטה שלך להמשיך או לא?!
    כי היא כביכול לא תשתנה , זוהי ההשקפה שלה לעולם .
    אני יכולה להגיד לך כאישה , שהיא חושבת שהיא כביכול נותנת לך אהבה , ואתה על זה אמור לפנק אותה - נכון או לא נכון - אין לדעת , שוב פעם כל אחת והחשיבה שלו ,
    כנראה שכבר לא תוכל לשנות משהו .
    או לקבל או לחתוך .
    החלטה שלך
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיחה לתיאום ציפיות

    דורית כהן
    17/09/2011

    דני יקר, אתה מתאר מערכת יחסים שמוגבלת לבילויים משותפים, אך אינה מיועדת לבניית זוגיות מלאה.
    עליך לבדוק עם עצמך - כמו שרינת כתבה לך - מה בעצם אתה רוצה שיקרה לך בחיים? האם אתה מסתפק במה שיש או האם אתה רוצה יותר.
    בעייה שנייה - הציפייה שלה שאחרי כל כך הרבה שנים ביחד - אתה תמשיך לשלם עליה.
    זה נראה לי קצת בעייתי, אלא אם כן יש ביניכם פער כלכלי ואתה מרוויח הרבה יותר ממנה, והיא בבעייה כלכלית. אני מתרשמת שהיא לחוצה כלכלית. האם אני צודקת? במקרה כזה - אם אתה רוצה שהיא תצא איתך לבילויים שהם מעבר ליכולותיה - נראה לי הגיוני שזה יהיה נכון לממן אותה.
    אבל הציפייה שלך שהיא תבוא אליך הביתה ותעשה בשבילך דברים אינה מוצדקת לדעתי. היחסים שלכם בעצם הולכים ומצטמצמים למשהו מאד מסויים. פעם גרתם יחד והייתם ממש זוג. אבל כיום זה לא כך. בעבר היית מגיע אליה ועושה בביתה כל מיני דברים. אבל מחוסר הדדיות הפסקת עם זה.
    אז מה שנותר לעשות זה להתסכל קדימה ולא אחורה: דברים משתנים...בדוק עם עצמך מה מתאים לך כיום ומה אתה רוצה ממערכת היחסים הזאת? מה נדרש כדי שלא תרגיש שאתה פראייר? חשוב לבנות את היחסים על תחושה של איזון ושוויוניות, אחרת הכל יהיה מלווה בטעם מר ובתלונות.
    שווה לנהל איתה שיחה של תיאום ציפיות - טיפ חשוב: לעשות את השיחה הזאת בצורה מתוכננת ולא לגלוש אליה תוך כדי ויכוח או ריב!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על היעוץ

    דני
    17/09/2011

    שמחתי לקבל דעתכם , כל אחד רוצה להזדקן ליד משהיא תומכת אוהבת ודואגת גם אני דוגל בשיווניות , בנתינה ,בהדדיות , כנראה טעיתי שחשבתי שהיא תבין תשתנה..

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הערה לתגובה של "הפסיכולוגית"

    RINAT
    04/10/2011

    שלום דורית ושלום לאחת הבנות בית בפורום הזה בשם רינת שמיעצת לבעיות בזוגיות,

    אז ככה אני בת זוגתו של דני דבר ראשון אנחנו זוג מעל 6 וחצי שנים ולא כפי שדני כתב 5 שנים,דבר שני אנחנו מעל גיל 50 ולא בסביבות 43 כפי שצייין,
    דורית אני מצפה מאחת שמנפנפת בתואר פסיכולוגית דבר ראשון ובסיסי שלא שופטים אדם שלא בפניו, ולמטבע יש שני צדדים,נוח לקרוא אומלולות של צד אחד וטבעי שאנחנו נזדהה איתו,כל מה שניכתב אין בוא שום שמץ של אמת מכוון שלא שמעתם או אתם יודעות מי מאחורי כתיבת הבעייה ולכן זה מצריך זהירות,באיזה זכות גברת רינת ואני עשיתי העתק והדבק ממה שכתבת. דני
    רינת
    01:47 17.09.11
    שלום רב .

    כפי שהבנתי שבת זוגתך לא מוכנה לעשות בישבילך משהו . ורוצה משהו בתמורה .

    כלומר היא לא מעוניינת לבוא לדאוג לך לאוכל , לניקיון , או לנוחות כלשהי .

    קצת בעייתי עם נשים כאלה ,היא מאחת הנשים שחושבת שהם לא צריכות לעשות כלום , אבל הגברים חייבים להשקיע בהם . לי כמובן קשה להבין את הראש של נשים כאלה ,אבל לצערי כיום יש המון .
    לי נוצר רושם , שהיחסים ביניכם זה זוג של להעביר את הזמן (זו דעתי)כביכול זה להיפגש בסופ"ש ובזה זה נגמר .
    עם היא הייתה משקיע בך ונותנת לך את מה שגבר צריך , פינה חמה .
    אז הייתי אומרת שכן שאתה צריך להשקיע במסעדות , נופשים וכדומה על חשבונך .


    ולך "הפסיכולוגית" דורית מציעה לחשוב היטב איך להגיב וליעץ בדבר אחד שאת צריכה יותר ניתונים ולשמוע את הצד השני, או לחילופין לשלוח את הזוג ליעוץ.לשפוט אותי באיזה זכות,אני מקווה שתגובתי תפורסם אני שומרת לי את הזכות לשמור כל תגובה וכל ההודעות במידה ולא תפורסם התנצלות אני יפרסם את כל ההשתלשלות בפייסבוק ואני ימצא את הדרך לתבוע על הוצעת דיבה ,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו