נישואים טריים יחסית...

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • נישואים טריים יחסית...
    ליאת
    12/09/2011

    שלום הנני ליאת בת 27 נשואה כמעט שנה ואני ובעלי לא כל כך מסתדרים. מתווכחים הרבה, מרוחקים אחד מהשניה מאוד ואני ממש מתחרפנת אני לא יודעת מה לעשות.
    לפני החתונה היינו הכי מאושרים בעולם ועכשיו קשה לי להיות איתו דקה בלי לריב או להתווכח. קשה להיות ככה בקשר עם מישהו שלא מקשיב לי כבר וכל דבר שאני אומרת הוא שולל או לא מתייחס בכלל, אני מרגישה שאני אוויר.
    איך אני אוכל לשנות את זה? רע לי מאוד והוא לא מבין את זה. אני לא רוצה להבין בסופו של דבר שעשיתי טעות כי אני באמת אוהבת אותו אבל אני מרגישה שבגלל ההתנהגות שלו אני רוצה להתרחק ממנו, כאילו אני ניגעלת ממנו בגלל ההתנהגות שלו. בגלל שהוא מרחיק אותי ממנו שהוא לא מקשיב לי, לא מתייחס אליי, אני מדברת והוא פשוט לא מתייחס וזה מוציא אותי מדעתי. קשה לי...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נישואים טריים יחסית...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נישואים טריים יחסית... - תגובה

    מוניקה הרשקוביץ
    12/09/2011

    ליאת יקרה,

    צר לי שנקלעתם למציאות שכזו, בה התקשורת ביניכם לקויה וזה למעשה מקור כל הרע ביניכם.
    לאור התחושות הקוטביות שאת חשה כלפיו, מחד אהבה אמיתית ומאידך גועל, כפי שציינת, עקב התנהלותו כלפייך, אני חשה שהדרך הנכונה ביותר עבורכם תהייה לשקול סיוע מאיש מקצוע. מאחר והוא לא מקשיב לך, לצערי, אני חוששת שלא תוכלי לתקן את המצב לבדך, מה עוד שאתם זוג ול"טנגו צריך שניים".
    למיטב הבנתי לפני החתונה התקשורת ביניכם זרמה בחופשיות והייתם מאושרים יחד, כפי שציינת, לכן אין סיבה, לדעתי, שהתקשורת הזו, שהייתה קיימת בעבר, לא תחזור לשכון ביניכם ובביתכם.
    איש מקצוע דוגמת מאמן לזוגיות או יועץ זוגי יוכל לתרום לכך ולעזור לכם ליצור מחדש את התקשרות הפתוחה והזורמת וכמו כן, לתת בידיכם כלים להתמודד נכון עם המצב הזה אליו נקלעתם ועם מצבים דומים בעתיד, במידה ושוב תגיעו ל"מקום" דומה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה...

    ליאת
    13/09/2011

    תודה רבה!!!! אין ביכולתנו כרגע לפנות לאיש מקצוע מכיוון שאנחנו לא בארץ. אנחנו עברנו לגור בחו"ל לתקופה בלתי מוגדרת ואין לנו יעד חזרה נכון לעכשיו. אז אני מקווה שהכל בעזרת השם יסתדר!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ליאת

    רינת
    17/09/2011

    היי

    יש לי רק דבר אחד להגיד פה אישה בונה , אישה הורסת .
    אני חס וחלילה לא מאשימה אותך בוויכוחים שלכם ומריבות .
    כפי שאנו יודעים בזוגיות יש שני צצדים .
    שני הצדדים אשמים במריבות , אין פה צד אחד להאשים .
    את אמורה לשאול את עצמך , מה השתנה ? מדוע בהצלחה הייתה הבנה ביניכם ועכשיו היא כבר איננה?
    בעקבות מה זה קרה ? לעשות חשבון נפש עם עצמך ולענות לכל השאלות הללו ץ
    אולי את לא מוותרת לו בוויכוחים שלכם ? או שאולי את מסבירה בכעס , שסביר להניח שבגלל זה הוא גם לא מקשיב .
    אני מציע לך להתחיל קצת לוותר לבעלך , להימנע מוויכוחים .
    לדבר איתו להגיע ביחד למסקנה בעבקות מה זה ?מה מפריע לשניכם? תקשיבי לצד שני .
    במיוחד שכרגע אתם בחו"ל בארץ זרה , והכי זקוקים לתמיכה הדדית (אני מעריכה שאין לכם שם הרבה גורמים לפנות אליהם).
    דעתי שהכל בידיים שלך ואת יכולה לשנות , פשוט להעמיק מחשבה מדוע זה ככה ולנסות לשפר .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ליאת-

    בני
    18/09/2011

    אתם צריכים ללמוד לתקשר בצורה נכונה ולשנות כמה מילים בראש,
    במקום וויכוחים, תקראו לזה דיונים, אנו מנהלים דיון שבו כל אחד אומר את דעתו ומביע את השקפת עולמו כפי שהוא רואה לנכון...
    אם תנסו להבין מה השני רוצה לומר, אז יהיה לכם יותר קל לעכל את הדברים, כלל מאוד חשוב > לא חייבים להסכים, אבל צריך ורצוי לנסות להבין את הצד השני,
    כלל נוסף > דברו תמיד בשפת "האני" אני רוצה, אני צריכה, אני מבקשת, וכו' ולא דורשת, גם לא להאשים ולומר אתה לא מבין, אתה לא מוכן להקשיב וכו', אלא שוב לדבר על הצרכים שלי, ולומר בקול ברור ונינוח, אני מבקשת, אני צריכה,
    -
    גם בחו"ל יש יועצים, בנוסף > יש לך אפשרות לדבר עם יועצים מהארץ בטלפון או בתוכנת מחשב, זה עולה כסף אבל עדיין זול משמעותית מטיפול בחו"ל.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו