ידידים

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • ידידים
    דורית
    12/09/2011

    שלום

    אני יודעת שמה שאני הולכת לכתוב לא הכי קשור לפורום, אך לא מצאתי פורום אחר.

    יש לי ידיד מאוד טוב עוד מגיל 23 (אנחנו בני 28)
    תמיד היינו בקשר טוב מאוד, אנחנו יודעים הכל אחד על השני. חברים טובים.

    לפני חודש הוא בא אלי (משהו שקורה לעיתים קרובות), שתינו מעט וודקה ו"תפסנו ראש".

    באיזה רגע קרה משהו והתנשקנו. מהנשיקה נשכבנו במיטה
    נבהלנו ועצרנו
    הוא אמר שזה לא יהרוס את החברות בנינו. שהוא גם ככה לא בקטע של זוגיות ושאין לי מה לדאוג
    חשבתי שזה דווקא יכול להיות מגניב אבל ויתרתי על התענוג וביקשתי שנפסיק ושזה לא יקרה יותר לעולם

    מאז נדמה לי שהוא הפך למשהו אחר
    הוא מראה סימנים של התעניינות
    הוא מגלה קנאה כשאני מספרת על בחורים אחרים שהכרתי
    הוא לחוץ כל הזמן להפגש

    יכול להיות שהדברים פשוט משתנים?
    יכול להיות שלא נחזור להיות יותר "החברים הכי טובים"?
    יכול להיות שלבחור כל כך סגור על חופש, לא מעוניין לגמרי בזוגיות השתנו הרגשות בגלל נשיקה?

    אני נורא מבולבלת
    שוב- מדובר בחבר מאוד מאוד טוב כבר שנים רבות

    ובכלל, אם זה באמת משתנה.. מה אני אמורה לעשות?
    להתרחק?
    לדבר איתו על זה?
    אני ממש תמימה בנושא הספציפי הזה.. לא יודעת מה לחשוב ואשמח לתגובות, כל מילה תתקבל בברכה.

    תודה רבה לכולם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ידידים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ידידים - תגובה

    מוניקה הרשקוביץ
    12/09/2011

    דניאלה יקרה,

    ברוכה הבאה, לדעתי בחרת בפורום הנכון ואני שמחה שבחרת בפורום שלנו.
    לשאלתך, קשה לשים את האצבע בוודאות על מה השתנה. ייתכן כי לאחר שהוא "התפכח" הוא חש שהוא באמת נמשך אלייך וזה לא היה בהשפעת האלכוהול בלבד .
    ייתכן אף כי משיכה זו אף לוותה בתחושות שונות שהוא חש כלפייך, בהשוואה למה שהוא חש לפני הנשיקה ולכן כעת הוא מגיב באופן שונה כאשר את משתפת אותו בחוויותייך עם בני המין החזק.
    גם אלה מאיתנו שמאוד זקוקים לחופש שלהם זקוקים לאהבה, חום, תמיכה ותחושה של "יחד" עם מישהו שהם אוהבים, נמשכים אליו מרגישים נוח בחברתו.
    אני לא משוכנעת שהוא יחשוף את תחושותיו האמיתיות, אולי כי הוא לא יהיה מיכן להודות בכך, אפילו בפני עצמו, אך מאחר וזה מצב שלא נוח לך עימו, הייתי מנסה לדבר איתו, כפי שנהגתם עד לא מזמן, בכנות ובפתיחות ולנסות להבין יחד את המציאות החדשה הזו, את תחושותיו הנוכחיים ואת המהות השונה של הקשר שלכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו