מפגש שלו עם ההורים

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • מפגש שלו עם ההורים
    מור
    12/09/2011

    היי. הייתי רוצה את העזרה של בנים בעיקר כדי לדעת מה באמת הם חושבים( ובעיקר כי אין לי חברים ממין זכר להתיעץ איתם!:(
    אני יוצאת עם מישהו כבר חודש וקצת , העניינים זורמים בנעימות וברוגע יחסי(אין חיזור מטורף אבל יש חיבה צחוקים ומשיכה משני הצדדים.)
    אנחנו אחרי תואר ושנניו גרים זמנית אצל ההורים.היות שכך הגעתי אליו מספר פעמים לביתו הע-צ-ום והתוודעתי בדרך להוריו דרך שיחות עם אמא ועם אבא לחוד ונפרד ובהצלחה(הורים תמיד אוהבים אותי).
    והנה באופן מפתיע ולא ברור הוא רוצה להגיע גם אלי. אי מניחה כדי לראות מאיפה באתי ובאיזה בית גדלתי. א-ממה? הבית שלי חוץ מיזה שהוא לא עצום גם אני לא מדברת עם אמא , ואני ככ לא יודעת מה לעשות - הכי לא בא לי בעולם שהוא יבוא. וכבר קרה שאמרתי לו שזה מלחיץ אותי מאוד אבל איך שהוא באמצע המשפט נסוגתי לאחורו והודתי שזה טיפשי. כך שהדבר נותר בעינו ופגישה הבאה הוא אמר שהוא יגיע.
    א. למה הוא ככ מתעקש, הרי ברור שאם הייתי גרה לבד לא הייתי מביאה אותו להורי, אז מה הדחיפות?
    ב. מה אעשה עם אימי? פשוט לומר לה שהוא יגיע?אנחנו ממש משפחה שלא מקדמת עניינים מעין אלה.
    אני סוג של מתביישת מאוד מאוד מאוד. זו המילה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מפגש שלו עם ההורים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מפגש שלו עם ההורים - תגובה

    מוניקה הרשקוביץ
    12/09/2011

    מור יקרה,

    לאור ההצלחה של ביקורייך בביתו ולאור החיבה שההורים שלו רוחשים לך, נראה לי טבעי שהבחור ירצה לבקר בביתך. אני לא חושבת שהוא מבקש להשוות בין בית הורייך לזה של בית הוריו משום בחינה, לא גודל הבית, לא עיצובו ולא יוקרתו. הוא הזמין אותך לביתו (כך אני מניחה) וגם זה נראה לו טבעי וכעת הוא רוצה להתארח בביתך.
    כפי שציינתי גודל הבית פחות מעניין אולם, מערכת היחסים, או היעדר הקשר עם אימך עשוי לעלות במהלך הביקור וגם לאחריו.
    ראשית, אני מציעה שכדי להימנע ממבוכה מיותרת שתפי אותו בכך. לגבי אימך, ספרי לה שהוא מגיע ושהיית שמחה לארח אותו בכיף כך שמאוד תעריכי שיתוף פעולה מצידה. גם אם כעת אתן לא מתקשרות היא עדיין אימך ואני בטוחה שהיא אוהבת אותך ורוצה באושרך, לכן, אם היא לא תקדם את הנושא, כפי שציינת שנהוג במשפחתכם, היא בוודאי לא תפריע לך, היא לפחות תשתדל.


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אבל...

    מור
    12/09/2011

    קודם כל תודה על התגובה העניינית. אבל אם הדבר מלחיץ אותי , והוא יודע את ההסגות שיש לי לעניין( יותר מיזה, אמרתי לו שזה צעד שהוא רציני מאוד בשבילי ולא קורה לי להביא הרבה בנים שיכירו את ההורים שלי ) אז למה להתעקש?אולי כי נמאס לו להיות כל הזמן אצלו? זה ממש משגע אותי , לא בא לי שזה ייקרררהה!!!
    ורק עבר חודש וקצת, אז למה המהירות???? איך אוכל לצאת מיזה בשלום ולא להרוס את זה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כדי לא לפסול

    Eldar
    12/09/2011

    היי מור

    אני חושב שלבן זוגך יש ניסיון עם משפחות, הכיר משפחות טובות יותר טובות פחות ואני מניח שהוא רואה בך משהו רציני אך הוא מעין רוצה להבטיח את עצמו, לפני שהוא ממשיך בקשר, והוא רוצה לדעת ולהכיר את המשפחה שלך, "לא ליפול" למשפחה לא טובה, חשוב לו היחסים עם אמך, ואיך המשפחה בכללי תומכת, אכפתית...

    ועל כן הוא לוחץ לעשות את זה עכשיו לפני שהיו יותר רגשות מעורבים.

    בלי שום קשר לדעתי את צריכה לנסות ולשקם את היחסים עם אמך...

    כמובן מה שרשמתי זה רק הנחה ומחשבה ויכול להיות שיש לו סיבות אחרות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אבל... - תגובה

    מוניקה הרשקוביץ
    13/09/2011

    מור יקרה,

    אם אני מנסה להעמיד את עצמי בנעליו, דווקא הסירוב העיקש שלך והלחץ שאת משדרת גורם לו להתעקש יותר. התנהלותך מעידה על כך שיש לך מה להסתיר ובמה להתבייש. אני במקומו לא הייתי מקבלת את הסיבה/התירוץ שלך. למה זה מלחיץ אותך להביא בחור הביתה ולהכיר לו את הורייך אך לא מלחיץ אותך לבוא לביתו ולהכיר את הוריו?
    מאחר וזוגיות מושתתת הן על הדדיות והן על פתיחות וכנות אני מציעה שתפתחי בפניו את הקלפים ותשתפי אותו בחששותייך האמיתיים. אמרי לו שהיית שמחה להזמין אותו לביתך וכי הוא ראוי לכך אולם לאור העובדה שמשפחתך מתנהלת שונה ממשפחתו את חשה שלא בנוח, לפחות בשלב הזה של הקשר, להביאו לבית הורייך. האמת, הכנות והשיתוף נוטים לרכך לבבות. בנוסף, לדעתי, אם הוא בחור מתחשב, הא לא ימשיך ללחוץ עלייך, לפחות בשלב הזה, מאחר והוא יבין מעט יותר במה דברים אמורים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו