קינאה באקסית - עזרתכן!!

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • קינאה באקסית - עזרתכן!!
    דןדן
    14/09/2011

    שלום,

    אני נשואה מזה שנתיים + ילד + ילד נוסף בדרך.

    לבעלי יש שתי אקסיות, שמידי פעם הוא מעדכן אותם על ססטוס בחייו (נולד לנו בן), או שולח SMS מזל טוב בימי הולדת. אפילו התעקש להזמין אחת מהן לחתונתנו, כיוון שהיא אחות של חבר ילדות וחלק מהחבר'ה.

    מאוד מפריע לי שהן חרוטות בזיכרון שלו, לאחרונה הוא החליף מספר טלפון ודאג לעדכן אותן במספר החדש שלו. מאוד צובט לי בלב שהוא זוכר לעדכן אותן ולא יכול להתנתק מהעדכונים הללו או משיחות מזל טוב בימי הולדת.

    בעבר כבר דיברתי איתו והבהרתי חד משמעית, מספר פעמים כי זה מאוד מפריע לי. עדיין זה חוזר על עצמו, וכשזה קורה, זה מוריד לי את המוטיבציה מהזוגיות שלנו.

    איך לדעתך עליי להתייחס או להתמודד עם זה?

    האם אני מגזימה? האם דרישתי "לסגור את הדלתות" מהעבר לגיטימית?

    תודה מראש על העזרה,

    שנה טובה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קינאה באקסית - עזרתכן!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קינאה באקסית - עזרתכן!! - תגובה

    מוניקה הרשקוביץ
    14/09/2011

    דןדן יקרה,

    אם אני מבינה נכון, אזי הקשר של בעלך עם שתי האקסיות הנ"ל (למעט ההזמנה לחתונתכם של אחת מהן) הוא קשר נדיר, לעיתים רחוקות מאוד, ורק כאשר יש לו עדכון משמעותי, כזה או אחר, לגבי חייו, מה שקראת עדכון סטאטוס, דוגמת הפיכתו לאבא ושינוי מספר הנייד שלו. הן לא לוקחות חלק בחייו, הן לא מלוות את חייכם ואינן נוכחות ביניכם.
    במידה ובעלך נוהג לשמור על קשרים, גם אם לצורך עדכון בלבד, עם אנשים שונים בחייו, מתקופות שונות בחייו, במידה וזו דרך התנהלותו, לא נראה לי שיש לתת חשיבות מיוחדת דווקא לכך שהוא מעדכן גם אותן, יחד עם כל השאר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה..

    דןדן
    14/09/2011

    תודה רבה על התגובה המהירה!
    אכן, אין קשר רציף כלל בינהם.
    אך למרות זאת זה חורה לי שלמרות שהסברתי לו שזה צובט לי בלב, הוא ממשיך לעדכן אותם. מין קשר כזה שקשה לנתק, לשכוח.. במקום להתרכז בטוב שקיים היום...

    המשך יום נפלא!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה.. - תגובה

    מוניקה הרשקוביץ
    14/09/2011

    דןדן יקרה,

    בראייה שלי ושוב, למיטב הבנתי את ה"תמונה" בכללותה, מתוך מעט הפרטים שמסרת כאן, אני חושבת שדווקא את מתקשה ל"שחרר" ולנתק במקום להתרכז בטוב שקיים ביניכם היום....
    הוא רק מעדכן אותם בדברים מהותיים וחשובים עבורו וזה קורה לעיתים רחוקות מאוד.
    איתך הוא בחר למסדר את הקשר, איתך הוא בחר להקים משפחה ולהרחיבה ואיתך הוא בחר לחיות את חייו, לא עם אף אחת מהן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דןדן

    רינת
    15/09/2011

    היי

    דעתי האישית שאין לך מה לדאוג ,

    אין לך מה להתרגש , בעלך איתך התחתן איתך , יש לו שני ילדים ממך .

    רק הפירוש "אקסיות" צריך להגיד לך הכל .

    זה זהם נישארו בקשר , זה נורמלי לגמרי , זה מראה על אופי לא קשה של בעלך .

    כלומר הם היו בחייו , תרצי או לא תרצי זכרונות אלו אי אפשר למחוק מחיים של אדם, גם עם ימחחק המספר טלפון .
    גם לך היה עבר וגם לך היו אקסים .פשוט בדרך כלל נהוג לא להישאר עם אקס בקשר .

    אני אישית בקשר מדי פעם עם האקס גם בימי הולדת וכדומה . וזה בסדר זה אנושי ,ואין לי רגשות אליו .הייתה בינינו חברות ואין סיבה שאני ימחוק בן אדם מחיי , כי הוא היה שם .
    הוא לא מסתיר ממך כלום , עושה את זה בפתיחות . עם היה עושה זאת בסתר זה משהו אחר .אז פשוט אל תתני לזה חשיבות .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו