הצילוווווו

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • הצילוווווו
    רינת
    17/09/2011

    אני מותשב מכל הבחינות , אין לי כבר כוח .

    אני כבר רשמתי בעבר על כך שאני יוצאת עם גבר גדול ממני ב 10 שנים , אני בת 24 עוד מעט .
    בעקבות המון דברים , היחסים שלנו הגיעו למשהו בלתי נסבל , האו סובל אני סובלת .
    ושנינו משום מה מושכים את זה .
    למרות שברור מאליו שיש לנו יחסים מאוד לא בריאים .
    וכבר מהצד מסתכלים אלינו כמו על זוג משוגע , אמי כבר לא יכולה לשמוע אותנו .
    מצד אחד אני אומרת שאני רוצה להיפרד וזהו ולגמור את זה סופי , אחרי יומיים חוזרת אליו , יום בסדר ולאחר מכן שבוע של סבל .
    אני כבר לא יודעת מה עובר אליי , מצד אחד אני מרגישה מטומטמת כי זה ברור לי תשובה אחת פה שזהו די , נגמר חאלס .
    גם לו אני אומרת שהיחסים שלנו הגיע לסוף , ואני לא רואה פה שום מצב לשיפור , ביום שני אני כבר מתחרטת . כל כך לא החלטית לגביו . אני לא יודעת איך לקרוא לזה .
    כאהבה אני ממש לא הייתי מגדירה את זה אולי סוג של מזוכיזם .
    אני עד עכשיו לא הייתי מגדירה את עצמי כביצית , אלא להפך .
    אבל פה אני רואה שלגביו אני הכי ביצית שבעולם , אני מדברת איתו לא יפה , מתייחסת בזלזול , מראה לו שלא אכפת לי בכלל .
    והוא כנראה בגלל המצב הזה משתגע עוד יותר , ויצא מצב שהוא רודף אחרי בלי סוף .
    הוא כל פעם מתקשר אליי ואומר לי שזהו הפעם זה סופי , ועם אני מחליטה אז הוא לא יתקשר אליי יותר בחיים . ולבסוף מתקשר בואי נתחיל דף חדש ובלה .
    הדף החדש הזה כמובן לא נפתח , נכון שאני כאישה מרגישה יותר אחריות ויותר מאמץ על המשך קשר .אבל אני להפך אני רק עוד יותר מתאכזרת אליו .
    דבר נוסף שמאוד מפריע לי שאני עשיתי ממנו גבר חלש , כשפגשתי אותו היה בו המון גבריות וזה מה שמשך אותי , הקרובים ומסביבים מכבדים אותו על כך שהוא גבר .
    אבל הגעתי למסקנה בגלל התנהגותי הלא נכונה שברתי אותו ועשיתי ממנו סמרטוט .
    במערכת היחסים הקודמת קרה לי אותו דבר , 3 שנים עם בן אדם ולבסוף נפרדי ממנו כי הרגשתי שהוא יותר חלש ממני ולא מסוגל להתמודד איתי .
    אני יודעת שעכשיו החבר הנוכחי לא יעזוב אותי בשקט , כי אני גרמתי לזה , הוא נהיה אומלל בגלל ההתנהגות שלי אליו . אין לי מושג איך אני משפרת את זה? גם עם אני לא ימשיך איתו ביחסים ,אז איך לעשות ככה שנפרד ולא יהיה לו את ההרגשה של אגו פגוע ,חוסר בטחון ולב שבור .
    אני לא יכולה לעצור את עצמי בלהיות מגעילה , אני פשוט קרה אליו .
    אנחנו כבר יומיים במשא ומתן בטלפון מתנקים אחד לשני , הגיע למצב של קללות , ועצבים , שלא יאומן , הרגשה שאני יכולה לרצוח מישהו , וגם הוא ככה .
    הכי עצוב שהוא מתקשר אליי בתלונות שנימאסתי אליו , והוא לא מרוצה , ואני אומרת לו הנה ענית לתשובות של עצמך , אז עם לא טוב לך הגיע הזמן להיפרד , והוא לא מוכן לשחרר אותי , מתקשר בלי סוף . ואני אומרת לו שבכדאי לא לשמוע מהפה שלי דברים מגעילים שלא יתקשר שייתן לי להירגע .הוא לא מבין . התנהגות הזאת אופיינית לנשים .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הצילוווווו

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פנייה לעזרה מן המשתתפים

    רינת
    17/09/2011

    אני מאוד מבקשת ממבקרי הפורום , לייעץ האם נתקלו בתופעה כזאת ?! ומה לעשות ?
    אני נתקעתי בפורום הזה , ומייעצת לאנשים אחרים אבל לעצמי אני לא יכולה לעזור .
    תקועה בתוך תסביך , וכבר מתחילה לשנוא את עצמי על ההתנהגות שלי .
    אני לא בן אדם רע , להפך אני מאוד רגישה , אבל במצב הזה אני איבדתי את הרגישות שלי .
    אשמח לייעוץ מגבר עם קרה לו אותו מקרה של להישבר בידיים של אישה , ואיך לעצור את זה .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רינת יקרה

    אני
    19/09/2011

    היי רינת,
    בלי קשר לכל ה"עבר" שכתבת לי עליו בהתכתבויות שלנו
    נשמע שמה שאת מתארת, זה מצב של נמאס ורע
    ונשארים סתם,כי מפחדים וכי קשה לעזוב.
    אז כן לנסות ולשפר ולתת מרחב ולהתקרב
    אבל אם אחרי תקופה שאת מחליטה לעצמך, ואת רואה שמציאות היום-יום שלכם
    עושה רע לשניכם.
    אין מה להישאר, מניסיון גם כשאוהבים מאוד וחולמים חלומות אם המציאות היא רעה
    הרבה יותר טוב להפרד ושיהיה טוב לבד.

    ובקשר לקשרים הבאים תנסי להסתכל מה את עושה שגורם לבעיות בקשרים האחרונים שלך? אילו תגובות ומחשבות והתנהגויות את יכולה לשנות....
    ובקשר לאמא שלך, כן המשפחה הם מסביבינו ותומכים בנו,אבל היא לא חיה את חייך
    תנסי להחליט עבור עצמך בלי קשר לאחרים...הם רוצים בטובתך אבל הם לא מבינים...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • את בלבד תוכלי להציל את שניכם

    מוניקה הרשקוביץ
    19/09/2011

    רינת יקרה,

    אני יכולה להבין כיצד הגעת למצב בו את מותשת. הן נפשית והן פיסית. כל כולך נמצאת כמו בתוך מערבולת ונראה כאילו אין למצב הזה מוצא או סוף. מחד, את לא מצליחה להישאר בזוגיות הזו, את חשה שמיצית אותה ,לחלוטין, וברור לך שזה לא הקשר אשר יביא לאושרך. מאידך, כאשר את סוף סוף עושה את הצעד המתבקש, מבחינתך, ומסיימת את הקשר, את מתחרטת ומחליטה לנסות שוב פעם, למרות שברור לך שגם הניסיון הזה לא יצלח.
    לעיתים מה שעוצר אותנו מלעשות את הדבר המתבקש הוא הנוחות. לעיתים נוח לנו ולמרות הקשיים הכרוכים במצב מסוים אנו לא עושים מאום על-מנת לשנות זאת. אולי לכל אחד מכם "נוח" עם הידיעה שהוא נמצא בזוגיות ולכן איש מכם לא עושה מאומה (או עושה אך לא מתמיד בכך) על מנת לצאת מהמערבולת הלא נעימה הזו.
    מדברייך אני מבינה שה"ישועה" לא תבוא מהבחור. הוא לא יזום את הפרידה המתבקשת ובוודאי שלא יעמוד בהחלטה זו לאורך זמן, גם אם הוא בכל זאת יפתיע ויעשה את הצעד. ייתכן כי בן-זוגך נוהג לרצות את בנות-זוגו. כלומר הוא זקוק לבת-זוג חזקה ממנו אשר תאמר לו מה ואיך לעשות, גם אם בתחומים אחרים בחייו הוא "אחלה גבר".
    לכן, על-מנת לסיים את הפרשה הזו יהיה עלייך להיות חזקה, החלטית ונחושה ולהביא לסיום הקשר באופן הכי מכובד שתוכלי, על-מנת לפגוע בו כמה שפחות כמו גם, כדי שאת תחושי שלמה עם עצמך ולא תשנאי את עצמך מאוחר יותר על הדרך בה בחרת לעשות זאת.
    המערכת הזוגית שלכם, כפי שאת יודעת, לא בריאה ולא אופטימאלית או אפקטיבית, בלשון המעטה. אתם פוגעים זה בזו כל הזמן. לזוגיות כזו אין "הצדקה". לכן, על-מנת לאפשר לכל אחד מכם ליצור זוגיות נכונה ומאושרת, למרות כל הקשיים הכרוכים בכך, יהיה עלייך לקחת החלטה על פרידה, פעם אחת אחרונה, ולעמוד בזה.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו