קשר שגנמר

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • קשר שגנמר
    בדוי
    20/09/2011

    בס"ד
    אני וחברה שלי נפרדנו לאחר שנתיים וחצי של קשר שהיה בו הכול מהכול,אהבתי אותה אני חושב שעדיין אוהב אותה והיא אוהבת אותי,אבל קרו כול מיני מקרים ורבנו וחזרנו אבל אלה היו פרידות קטנות,לפני 4 חודשים נפרדנו,לאחר 3 חודשים חשבתי שזה אבוד והלכתי והייתי עם מישהי אחרת לגמרי עד הסוף אם אתם מבינים את העניין(לא הייתי בקשר עם מישהי,הלכתי הייתי עם מישהי במצב חד פעמי)...לאחר חודש חזרנו וסיפרתי לה והיא ממש לא קיבלה את זה והתעצבנה ושאלה איך יכולתי,בסוף היא סלחה...הסכימה,אבל תמיד הרגשתי שזה לא בלב שלם,והיא אמרה לי אני עובדת על עצמי אתה היית של מישהי אחרת בזמן שאני חשבתי עלייך כול הזמן הזה,סימן שאתה לא אוהב אותי ולא אהבת,הסברתי לה שזה לא נכון ואני גבר ורציתי לשכוח ממנה,היא לא מוכנה לשמוע בטענה שאני כבר משומש ומישהי אחרת הייתה איתי ,ואני לא מאשים אותה אולי היא צודקת...כי אמרתי לה את האמת ואם המצב היה ההפך לא הייתי חוזר אלייה...
    קשה לי המחשבה להיות בלעדייה אני אוהב אותה,אני תמיד נזכר בכול הדברים שעשינו ביחד לאן יצאנו,לחופשות שנסענו,לכול הזכרונות למתנות שהבאנו אחד לשנייה, אני משכנע את עצמי שיהיה לי טוב יותר אולי אני יכיר מישהי שמתאימה לי באמת שהכול זה מלמעלה וככה ה' רצה,אבל הורגת אותי המחשבה שמישהו אחר ייצא איתה או יאהב אותה וכואבת לי המחשבה הזאת,אני לא יודע מה יש לי אני ממש מבולבל ולא יודע מה לעשות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קשר שגנמר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך תגובה בדוי

    רינת
    21/09/2011

    אז תחזור אחורה בלי שום קשר בגלל מה שקרה . אלא תחשוב עם זה בריא שתאם נפרדים חוזרים , ומה הסיבות בכלל לגורם הזה .
    בהודעה שלך אני כנראה יכולה להזיק מסקנה שזוהי הקשר הראשון שלך והאהבה הראשונה שלכם , לכן גם כל קשה לשחרר את זה . ובהתייחסות למילותייך שקשה לך לחשוב שהיא תהיה עם מישהו אחר , או מישהוא אחר יאהב אותה , אז המילים האלה לא בהכרח מעידים על אהבה , אלא בקושי שלנו לשחרר מישהו ,והפחד הזה שהיא יכולה להכיר מישהו אחר , זה פחד שאופייני לאנושיות , לכן הרבה אנשים מחליטים להישאר בקשר , גם עם לא טוב להם . אז קודם כל תשחרר את עצמך מהפחד זה , זה משהו שצריך לעבוד אליו . ותבין את הרגשות האמיתיים שלך !
    בגדול אני רוצה להגיד לך שזה תלוי אך ורק בה מה היא תחליט !!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הקושי בהתמודדות

    עדי בדיחי
    21/09/2011

    שלום בדוי,

    חשוב שתנסה להפריד לרגע בין רציונל לרגש- יש את הרציונל, דרכו אתה מספר שהיו סיבות לפרידות, היו סיבות לחוסר היציבות של הקשר, ניסית להמשיך הלאה- וגם לזה היו סיבות. נכון לאותה תקופה חשבת שהכל אבוד ורצית להשתחרר מהמועקה שהציפה אותך. נכון לאז-הייתם פרודים.

    כמו שרינת אמרה רק היא מחליטה מה היא רוצה. אבל חשוב שלא תשכח את אופיו של הקשר, כיוון שיש דפוסים מסוימים בקשר ונניח שאם הייתם חוזרים עכשיו- לא בטוח שהם לא היו צפים שוב ושוב, ושוב היו פרידות. חשוב לעבוד על הדברים האלו.

    כרגע מה שאתה חווה הוא קושי להתמודד עם האובדן והאבל על הקשר. אתה מרגיש גם אשם לגבי אותו קשר זמני שהיה, והכל ביחד יוצר אצלך חוסר וודאות והרבה מתח. אם תצליח להגיד לעצמך שמה שהיה- היה, ומה שקרה- קרה עם סיבה, ומה שיקרה- כבר פחות בשליטתך, יהיה לך קל יותר להתמודד הלאה. היא צריכה להחליט האם היא מוכנה לפתוח דף חלק- אבל לעבוד על כל הבעות שנוצרו כשהייתם יחד, ואת זה רק היא תגיד. בינתיים כדאי שתשמור מרחק ותהיה כמה שיותר מנותק. לא לנסות ליצור קשר, כי ככל שיותר תרדוף אחריה, תהיה לה סיבה טובה להתרחק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו