גירוש3 שבועות אחרי החופה-גירו

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • גירוש3 שבועות אחרי החופה-גירו
    אלמונית
    05/10/2011

    עצוב לי שאני קוראת פה בעיות של אנשים שנשואים 14-20 שנה ביחד ומחליטים להתגרש מהסיבה הבאה:
    אני התחתנתי לפני פחות מחודש [!!!] עם בן זוג שחייתי איתו 7 שנים לפני החתונה, אנחנו זוג נורא צעיר [בני 22]. עוד לפני החתונה הוא התחיל להרגיש חנוק ורק חיפש סיבות איך לצאת מהבית, כל הזמן עם חברים, שותה בירה לא משנה מה, העיקר להיות רחוק ממני...אני בכלל לא הבנתי מה עשיתי לו שהוא התהפך ככה? אחרי החתונה זה רק החמיר!! ביום שישי חזרנו מבילוי והוא היה שיכור מהתחת! פתאום הוא זרק את הטבעת והתחיל למלמל לעצמו :איזה טעות שהתחתנתי איתך". התחלתי לבכות והוא המשיך: את עכשיו בוכה ואני לא מרגיש שום צורך לנחם אותך, אני פשוט לא מרגיש כלום, אני בספק אם אני אוהב אותך בכלל! זה פשוט שבר אותי. יום למחרת אחרי שהוא נרגע אני שאלתי אותו מה קרה, הוא ענה לי שהוא מרגיש שאני לוחצת עליו יותר מדי ושאני יתן לו את הספייס, אבל אני לא מצליחה לתת לו את זה כי אני מרגישה שמעורבת כאן בחורה ואני חושדת בגלל כל מיני ראיות, שפתאום הוא מאוד קנאי לפרטיות שלו, שם סיסמא על הפלאפון, הולך לצד כשמתקשרים אליו והסטטוסים שלה ממש מחשידים בפייסבוק. עכשיו הוא התפוצץ עליי כי הוא גילה שדיברתי עם אמא שלו והוא צרח עליי בטלפון שיום ראשון נפגשים ברבנות. אני רק רוצה להזכיר שביום שלישי הבא אנחנו אמורים לצאת לירח דבש!!!!!!!! מה אני עושה ?? נגמרו לי הדמעות כבר ואין לי עם מי לדבר!! בבקשה תעזרו לי? איך אני מחזירה אותו אליי???

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מי מתחתן בגיל 22???!!!

    הודיה
    06/10/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    ח
    06/10/2011

    תראי,בגיל 22 אין יכולת לגברים(לרוב)להבין מה זה מחויבות.עדיף לך להתגרש כמה שיותר מהר.עג שהוא יבין-סתם תסבלי המון שנים.לא חבל?ולדעתי זה רק יחמיר...
    (אני התחתנתי עם בעלי כשהוא היה בן 45....רק אז הרגיש בשל).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גירוש3 שבועות אחרי החופה-גירו - תגובה

    מוניקה הרשקוביץ
    06/10/2011

    אלמונית יקרה,

    למרות שאתם יחד שבע שנים, לאור התנהלותו הפוגענית וחסרת ההתחשבות כלפייך, האם את בטוחה שאת מעוניינת להחזיר אותו אלייך?
    אמנם אתם צעירים, אולם, מספיק בוגרים על-מנת לקחת אחריות על התנהלותכם, התנהגותכם ומילותיכם. התנהלותו של בעלך כלפייך מעידה על רצון עז לפרוק עול, לחוש את החופש, להרגיש את תחושת השחרור וחוסר המחויבות ועל-מנת לחוש את כל הנ"ל הוא מתנהל מולך באופן לא מכובד, בלשון המעטה, וגורם לך למפח נפש ולתסכול. גם אם התנהלותו כעת נובעת מתוך מצוקה או לחץ נפשי בעקבות החתונה (לעיתים מיסוד הקשר יכול להוות גורם ללחץ שכזה) ישנן דרכים אחרות, מתחשבות יותר ומכובדות יותר, לנסות ולהתמודד עם התחושות הנ"ל.
    עלייך להביא בחשבון שהתנהלותו זו עשויה לחזור על עצמה לא מעט פעמים במהלך חייכם המשותפים. ייתכן כי בכל פעם בה הוא יעמוד מול אחד מאתגרי החיים, או שהוא יחוש מצוקה נפשית/לחץ נפשי, הוא עשוי לחזור על התנהלות זו או דומה לה. האם זו הזוגיות אשר ייחלת לעצמך? האם כך את רואה את חיי המשפחה שלך? הרי בכל פעם כזו תאלצי את להתמודד עם האתגרים לבדך. הוא יחוש מחנק, יתרחק ממך, יבלה עם חבריו, ישתכר ואולי אף גרוע מכך, יחפש ניחומים והקלות בשדות זרים, כפי שאת חושדת שהוא עושה כעת.
    למרות שנישאתם לפני שלושה שבועות בלבד, נראה כי האתגר עימו את מתמודדת כעת הינו הזדמנות עבורך להתבוננות אמיתית וכנה, גם עם כואבת, על האיש אותו בחרת ועל הזוגיות הצפויה לך עימו במהלך חייכם המשותפים. אני חושבת שכדאי שתיקחי את ההזדמנות הזו בשתי ידיים ותבחני היטב את הדברים.
    לגבי ירח הדבש שלכם...האם את חושבת שזהו זמן מתאים לצאת לחופשה משותפת הרחק מהכל? האם את חשה שתוכלי ליהנות בחברתו ומחברתו כאשר הוא כה רחוק ממך, כה חסר התחשבות וכה מכונס בתוך עצמו, צרכיו, רצונותיו ותחושותיו?
    יחד עם כל הנאמר כאן, מאחר ובכל זאת חייתם יחד שבע שנים והתבגרתם יחד, אני חושבת שמגיעה לקשר שלכם הזדמנות שנייה וכדי לנסות ולעשות זאת כראוי אולי כדאי לשקול להיעזר באיש מקצוע אשר יוכל לבחון יחד אתכם את המצב אליו נקלעתם ולתת בידיכם כלים לנסות ולהתמודד עם המצב הזה בצורה נכונה. הכלים אשר תקבלו יוכלו לשמש אתכם גם בעתיד, במידה ותקלעו למצבים דומים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו