לא סובלת את גיסתי

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • לא סובלת את גיסתי
    אלה
    06/10/2011

    היי, אני נשואה +2 ומאז שהכרתי את גיסתי 99 % של מריבות שלי עם בעלי בגללה, במשפחה אצלי בעלי בין כל האחים היא מס' 1 וואני רואה גם שוני ביחס של המשפחה אל בנותיי לעומת הבנות שלה, מצד אחד אני רוצה שבנותיי יפגשו וישחקו עם הילדים שלה- בכל זאת משפחה קרובה ומצד שני כל מפגש או אפילו אם בעלי מספר עליה יוצר אצלי הרגשות של עלבון ועוד... מה שהייתי רוצה להתייחס אליה כמו אוויר ולא לספור, לעשות את מה שטוב לי ולא לדפוק חשבון לאחרים- אך אני " הילדה הטובה" תמיד במחשבות מה יחשבו ומה יגידו.....שותקת, בולעת ולא עונה.. מה עושים כי המצב כבר בלתי נסבל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לא סובלת את גיסתי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הגיסה היא לא הנושא

    עדי בדיחי
    07/10/2011

    הי אלה,

    למרות שלא העלת בעיה של זוגיות אנסה להתייחס- בגדול מה שאת מתארת הוא חוסר ביטחון שלך במשפחה ותהיה לגבי העדיפות שלך בעיניהם, ובאיזה מקום את- ראשון, שני וכו'.

    התחושה שאת מתארת יוצרת אוירת תחרות ביניכן, אם כי לא בטוח שהיא אכן מתחרה בך. הדבר הזה משפיע גם על הזוגיות שלך עד כדי כך שאם בעלך משוחח עליה את ישר מרגישה נחותה. יש להבין מדוע את מרגישה ככה- הרי את טובה כפי שאת, לא? מדוע להשתוות אליה, מדוע להתייחס אליה כאל מתחרה שלך, ולא לנסות להעלות את הדימוי העצמי שלך בעיני עצמך- ולהרגיש טוב יותר עם עצמך? אני מציעה שתבדקי מה בעצמך גורם לך להרגיש נחותה, אילו דברים היית משנה בך, מה יש בה שאין בך, ולנסות להשיג שלווה ושלמות פנימית עם עצמך.

    כי היא לא הבעיה והיא לא הנושא. הנושטא הוא את ואיך את מתמודדת עם מצבים או אנשים שמאיימים על הביטחון שלך.

    בהצלחה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו