מרגישה לבד למרות בעל אוהב.

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • דורית יקרה!

    גילי
    09/10/2011

    תודה רבה על התשובה המפורטת. אני אשתדל ליישם למרות שכמובן הכל מאוד מורכב. המשפט שכתבת לגבי מה שהיה פעם -כעת הוא כבר לא קורה, הוא מאוד בעייתי מבחינתי, כי תמיד בעלי לא היה מומחה גדול בחיזור, גם בהכרותינו הראשונית, ותמיד היה קצת חסר לי העניין הזה, ועכשיו, לא הכל כשהיה- אני צריכה אף יותר מפעם...זו הופכת להיות בעיה מוקצנת הרבה יותר.
    אני מבינה לגמרי שאין את ההתלהבות של דייט ראשון או פרפרים בבטן, אבל אני נוטה לחשוב שיש מחויבויות בסיסיות שאפילו אם הן לא באות לבד- צריך להתאמץ בשבילן, וקצת לטרוח מעל הפופיק..כמו למשל ביום ההולדת, לרשום כמה מילים, לקנות משהו קטן שמשמח, זה פשוט לא קורה, כי זה לא בא לבד? צריך מינימום של מאמץ, את לא חושבת?
    לא נשאר הרבה מה לחזק כשהוא אומר לי יומולדת שמח ואני אוהב אותך(שזה מאוד נחמד.), וחוץ מזה היום הולך לו ועובר ונגמר.
    ואנשים אחרים כותבים לי ברכות, ומתייחסים בצורה זו או אחרת, ורק בעלי- עסוק ולא רואה לנכון לעשות שום דבר נוסף.
    דיברנו אחר כך, והוא אמר שאני צודקת,,ועדיין לא הצליח להביא את עצמו לעשות משהו שארגיש שהוא באמת מצטער על ההרגשה שנתן לי.
    הוא כמו משותק.
    תודה רבה על העזרה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זה מרגיש לו מלאכותי ומזוייף...

    דורית כהן
    09/10/2011

    אגיב על שני דברים שכתבת:
    האחד הוא שלמרות שעמדת על טיבו כבר בתחילת היחסים - מבחינת יכולות החיזור החלשות שלו - התאהבת בו ובחרת בו. זה לא היה "חתול בשק". יש נשים במצב הרבה יותר גרוע...כאלו שבתחילת ההיכרות בן הזוג חיזר בצורה מדהימה ובשלב מסויים זה פשוט נגמר. מכיוון שזו היתה הבחירה המודעת שלך - קחי על כך אחריות.
    הנושא השני - על כך שהוא מסכים איתך אבל בפועל הוא "משותק" ולא נכנס לפעולה בנושא הזה.
    אני חושבת שהוא מרגיש לא נוח ומלאכותי עם התנהגויות רומנטיות כאלו. "זה לא הוא". לכן הוא משותק. בנוסף - אולי הוא חושב שכל מה שהוא ימציא עדיין יהיה חיוור בהשוואה לציפיות הגדולות שלך ולא יספק אותך.
    לכן אני שוב חוזרת למתן חיזוקים חיוביים על כל מאמץ קטן בכיוון. גם אם הוא רק אמר לך שהוא אוהב אותך ביום ההולדת - תני לו את ההרגשה שזה היה נהדר בשבילך לשמוע זאת מפיו. תני לו את ההרגשה שהוא מצליח איתך, והוא יעשה עוד ועוד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוקיי דורית תודה רבה רבה,

    גילי
    09/10/2011

    נראה לי שעזרת לי. אני אנסה להתנהג אחרת ולשבח מה שכן אפשר.
    שוב תודה בנתיים...נראה מה מצליח לי...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זה נקרא לקחת אחריות! כל הכבוד!

    דורית כהן
    10/10/2011

    מעולה, גילי! עכשו את היא זו שלוקחת אחריות ומחליטה להשקיע ולעשות דברים בצורה אחרת (במקום רק להתלונן עליו). כל הכבוד ובהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה דורית, את חמודה!

    גילי
    11/10/2011

    קודם כל -איזה כיף לקבל חיזוק כזה!
    ועוד כמה מילים- באופן עקרוני, אני לא אחת שרק מתלוננת, בדרך כלל. היו כל מיני דברים שקרו וגרמו לי להבין שאם אני לא אעשה צעדים ואעזור לעצמי- המצב לא ישתפר, וכמובן גם אלו דברים שקשורים בו, ביחס שלו, וגם במיטה...
    אבל עכשיו, המשפט הזה שרשמת לי בעניין שהוא מרגיש מזוייף לומר מילים שלא שגורות בפיו, עורר אותי למצב שלא חשבתי עליו בכלל. הוא אדם מאוד כנה ואמיתי, לא עושה הצגות לאף אחד אף פעם, ויש לו לב טוב. באמת מצחיק מצידי שאני דורשת ממנו לומר ולעשות דברים שלא באים לו בטבעי.
    מה שכן, אולי אשלח אותו לקורס דרמה או משהו,,,שייפתח קצת ויצליח לדבר מעבר למילים הרגילות שיוצאות לו מהפה...

    שוב תודה על התשובות האודות והתומכות, מעולם לא התייעצתי...
    גילי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מרגישה לבד למרות בעל אוהב.
    גילי
    07/10/2011

    שלום.אני נשואה כבר 11 שנה, 2 ילדים מקסימים.בשנה האחרונה, התחלתי לחוש חוסר רציני בתשומת הלב של בעלי אלי.הוא אינו מבין את הצרכים שלי כאישה.אני צריכה חיזוקים והערכה כמו אויר לנשימה, והוא לא מבין את זה.הוא בקושיי מתייחס אלי- לא עושה למעני אישית שום דבר כמעט. למרות שהוא איש אדיב ונחמד, ואב מקסים לילדיו.גם באשמתי- כי לא דאגתי שנצא רק שנינו כמעט בכלל, אבל עדיין נראה לי הזוי שאפילו ביומולדת שלי הוא לא רואה לנכון לעשות משהו או לכתוב לי משהו עמוק, חוץ מלומר לי בבוקר שהוא אוהב אותי.זה כבר לא מספיק לי.אני צריכה שבעלי יהיה שם כדי לתת לי מילם יותר מעריכות, יותר רחבות, שיעריך אותי בתור אם ואישה, שיתן לי הרגשה שהוא חושק בי גם בימים שאני לא יכולה לשכב איתו. שיחזר ויהיה ג'נטלמן. אבל הוא לא יודע לעשות את זה. מוצאת את עצמי עצובה מידי. יותר מידי ימים בשבוע. מה עושים? אוהבת אותו הוא איש טוב, אבל לא מצליחה ללמד אותו את צרכי הבסיסיים. ואני אישה מאוד יפה, אז זו לא הבעייה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מרגישה לבד למרות בעל אוהב וטוב לב

    מאיה
    08/10/2011

    אני כמוך בדיוק, יש לי בעל טוב לב , מכבד אבל הוא לא יודע לפנק אותי בתור אישה, לא אוחז יד, לא מלטף, רק מקיים יחסי מין כשהוא רוצה וזהו. אני רוצה יותר מילים של הערכה , ואהבה וזה לא נמצא בתחום שלו. אני צועקת (מייאוש) שאני רוצה דברים אלה , הוא עושה זאת כמה ימים וזה נפסק אחר כך אוטומטי. לא יודעת לפעמים זה גורם לי לחשוב על גירושין. מה אעשה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי מאיה, וכולם..

    גילי
    08/10/2011

    אצלי, גם קורה רק כשהוא יכול להתקרב אלי ליחסי מין אז הוא קצת יותר מתייחס, וזה באמת מעצבן, וגם לי קצת נמאס.
    דיברתי עם מישהו שאמר לי שאני חייבת לומר לבעלי דברים בצורה ברורה מאוד, וחד משמעית (משהו כמו שאם זה נמשך כך, אין לי ברירה אלא לחפש לי פתרונות אחרים...ושכדאי לו להתעשת לפני שיהיה מאוחר מידי.) ניסיתי לדבר איתו ממש ברצינות, בפגישה מתוכננת, פעם, פעמיים, וכל פעם השיחה מסתיימת ממש בטוב, ברצון לשפר, אבל אין לו את היכולת. הוא מודה שהוא קצת מוגבל בעניינים אלו,ושצריך לדבר איתו הרבה כדי שזה בסופו של דבר יכנס לו למערכת. פשוט איןלי כוח כל שבוע להושיב אותו לשיחה. זה מייאש.
    אני צריכה רומנטיקה, מילים שעושות חשק, חיזורים פה ושם. לא מעניין לי.
    אצלך הוא כן יודע להתנהג כך כשכן בא לו? אצלי גם זה בקושי.

    גברים- או מישהי שיודעת להנדס אותם- מה עושים???

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה עושים במקום למצוא מאהב?

    דורית כהן
    09/10/2011

    לגילי ולמאיה היקרות, אכן, כל אישה, בכל גיל, זקוקה ונהנית כאשר מחזרים אחריה, מחמיאים לה, נותנים לה הרגשה שחושקים בה.
    אלא שההתנהגויות הללו של חיזור אינן באות באופן טבעי אצל רוב הגברים. זה בא להם טבעי רק כאשר הם בשלב החיזור. לאחר שהם "משיגים" את האישה - כל היצירתיות והלהט שלהם נחלשים והם מפנים את תשומת הלב לענייני היום יום.

    חשוב לדעת שכמעט בכל מקרה הסיכוי היחידי למלא את הצורך הזה בתשומת לב אמיתית ומרגשת ומרוכזת היא למצוא מאהב!!!

    או...

    להבין שזה חלק מדרך הטבע האנושית, ולא לתת לצורך הנשי הזה בתשומת לב לנהל לנו את החיים ולקבל עבורנו את ההחלטות!!! לשם כך צריך לשנות את צורת החשיבה.
    זהו סוג של בגרות והתפכחות והבנה שהחיים משתנים, מה שהיה מתאים לתקופה מסויימת איננו עוד, ואפשר למצוא הנאות בדברים אחרים בתוך הזוגיות.

    אי אפשר לדרוש מן הבעלים שלנו להמשיך לחזר. לרובם פשוט אין את היכולת הזאת. האם את רוצה למצוא עצמך נגררת שוב ושוב למצוא לעצמך מאהבים שיזינו את הצורך הזה שלך?

    יש לשניכם המון משימות אחרות בחיים, ודאי בתקופה זו בה יש לכם ילדים קטנים ואתם בונים את עצמכם מבחינה כלכלית ומקצועית.
    המשימה של החיזור כבר מאחוריכם. לכן זה לא יגיע באופן טבעי!!!

    אם את רוצה שהמינון של הפרגון והחיזור יעלה - מעבר לשינוי החשיבתי שעליו דיברתי קודם, אפשר לעשות כמה דברים:

    1. לעשות לו "מודלינג" ולחזר אחריו, על מנת להראות לו בצורה חיובית ולא ביקורתית מה את אוהבת שעושים לך.

    2. טיפה לפלרטט עם אחרים כדי לערער במקצת את תחושת הבטחון שלו ולהעיר בו את התנהגות החיזור באופן טבעי, במקום ע" דרישה ישירה ממך או תלונות שזה חסר לך.

    3. בכל פעם שהוא כן אומר לך משהו בכיוון - אפילו משהו זעיר, שנעים לך, תני לו חיזוק חיובי משמעותי על כך. מדובר על "אילוף" איטי וסבלני שבו כל התנהגות שטיפה קרובה לחיזור - מקבלת תשומת לב נעימה ממך.
    שימי לב: למידה ע"י חיזוקים חיוביים היא הדרך היחידה שההתנהגות הזאת תישאר אצלו לאורך זמן. איומים, תלונות, בגידות - יעשו זאת לימים ספורים בלבד, כמו שכתבתן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דורית-מאיה

    בני
    09/10/2011

    היי דורית
    גמר טוב והצלחה בכל המובנים.
    תשובה חזקה פשוט ללקק את השפתיים...
    מי יתן וכל איש ואישה ילמדו מהתשובה הזו ויחסכו לעצמם הרבה כאב ראש,
    הלוואי שנצליח כולנו ליישם את הדברים ה כ"כ נכונים הללו,
    בהצלחה והמשך יום נעים לכולם.
    בני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו