מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- צריכה עזרהאני11/10/2011
לא קיבלתי מענה על ההודעות הקודמות.בכל מקרה,אני מרגישה ממש לבד בעולם אני לא מתחרטת על מה שקרה אבל תמיד אני מגיעה למצב שאני סהכ עוד פסיק בחיים של אחרים ,ואחרים לעומת זאת הופכים משמעותיים בעייני ואני מאוד מתגעגעת לאקס,הוא מתקשר פעם ב ואחר כך נעלם ומבלבל אותי כל הזמן.אני לא מבינה איך אני כבר לא חשובה לו בכלל.אני מרגישה מבוזבזת וסתם נזק לעולם.מה לעשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני-
בני11/10/2011קודם כל את לא נזק לעולם את משתפת אותנו בלבטים, בחששות, ובכל מה שקורה איתך, ורק על זה בלבד מגיע לך צל"ש,
אני מניח שהרבה אנשים היו רוצים להיות כנים וגלויים כמוך, ומסתכלים עלייך בהערצה, אז נכון שאת מתקשה להפריד בין מה שהיה לבין מה שיהיה, אולי זה החסרון הגדול ביותר שלך, יום אחד גם זה יעבור כי החיים ממשיכים הלאה,
אולם מעבר לעניין שיש לציבור בשיתוף התמידי בחייך, את צריכה להבין שאת חייבת לעשות שינוי בחשיבה ולעבוד על כך יום אחר יום,
שינוי בכמה דברים שיכולים להניע תהליך שבסופו תסתכלי על העולם במבט שונה,
כמו למשל, היכולת המוצמצמת לצפות דברים מראש, הידיעה שגם אם את עושה את המקסימום תמיד יש עוד משהו שלא חשבת עליו שיכול לצוץ ולהרוס הכל, או לבנות משהו חדש לגמרי...
שאין לנו אפשרות לשלוט על המחשבות אלא רק לתעל אותם למקומות שבריאים לנו ומועילים לנו באותה מידה,
והכי חשוב לעשות דברים שגורמים לך אושר פנימי, למלאות את היום עם כמה דברים קטנים שיגרמו לך לחייך ואז לומר וואלה עשיתי משהו חיובי אם לא למעני אז למען מישהו, היקום לא שוכח את מי שעוזר לו, והוא מחייך בחזרה ובכפל כפליים,
את ברכה לעולם, עובדה שאת כאן, יש לך עוד המון לעשות, יש בך נתינה טהורה שמחפשת מקום להתמלאות עוד ועוד, תחפשי עוד קצת,
יש אנשים שהאהבה משחקת איתם מחבואים, זה לא קל אבל משתלם בסופו של דבר,
יאלה מספיק להתבכיין, קומי מהמחשב וצאי לעשות דברים שעושים לך רק טוב,
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמפחדת מאופטימיות
אני11/10/2011ממש נחמד לשמוע את הדברים האלה,הרבה אחרים אמרו לי פעם ככה,שאני טובה ורוצה להעניק ונחמדה והכל.אבל עכשיו נוצר מצב שפגעתי בחברות והם לא רוצות לדבר איתי כי התרחקתי מהן,ועוד הרבה אנשים אומרים לי שאני אגואיסטית רכלנית מטומטמת וצבועה אני באמת לא מבינה מה הולך איתי,אני לא בטוחה שיש בי נתינה כזאת טהורה כי כל צעד שאני עושה אני בקושי מפעילה את השכל.טוב לחשוב ש"הפסידו" את מה שאני יכולה להעניק אבל עדיין,יש בחורות שיכולות גם להעניק וגם לפתח את עצמן ולא להיות חסרות מוח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני-
בני11/10/2011כשנותנים מכל הלב לא צריך להפעיל את השכל, עד כמה שזה נשמע גרוע, זה דווקא טוב, כשאת נותנת את בעצם גם מקבלת, איך? אותיות נתן נקראים ישר והפוך, את מקבלת ממישהו אפשרות להעניק לו, יוצא שאת גם נותנת וגם מקבלת,
נראה לי שאת כרגע במשבורון קטן, ורואה את הכל שחור, חברות טובות יודעות לתת מבלי לבקש תמורה, תחפשי אחת כזו שמוכנה להקשיב לך, בלי להוציא את הגיגיה בכלל, אחת שיודעת להיות במקום הנכון בזמן הנכון, שתכיל אותך כפי שאת, על שלל מעלותייך וחסרונותייך, אם את מחפשת טיפוס כזה בצד הגברי, כדאי קודם שתעשי חזרות על אמת עם חברה אחת שתבחרי אותה מראש למשימה הזו, אח"כ יהיה לך יותר קל לשכפל את זה עם חבר, אז גם תוכלי להגדיר לו מה את רוצה, תלמדו אותו את מי שזה לא יהיה מה את צריכה, זאת הנקודה שתתחילי לעבוד עליה כבר עכשיו,
עוד הערה קטנה, נזכרתי בתחילת ההודעות שלך כאן בפורום, ענית לי אז שאת לא בחורה שלא מאמינה וכו',
יש מצב לפחות שאת מתחילה להאמין בעצמך? כאילו מחקת את המילה הזו לגמרי? למה?
תאמיני בעצמך ביכולות שרק לך יש, אין עוד אדם בכל הגלובוס הזה שיש לו די אן איי, כמו לשלך, אין ולא יהיה גם לעולם, אף אחד לא יכול לעשות את מה שרק את יכולה לעשות, בדרך שלך, ביתרונות המיוחדות שניתנו רק לך, זה לא מספיק בשביל שתאהבי את עצמך?
הבחור הזה, האקס הזה שאת כ"כ מזכירה אותו שוב ושוב, מת בשבילך את יודעת את זה? מת באמת מת, לא קיים! הוא בא לתקופה קצרה להראות וללמד אותך משהו וזהו נעלם, תמשיכי לחפש וללמוד עוד ועוד, יש כ"כ אנשים ונשים שמחכים לך שתלמדי אותם דברים שהם לא יודעים, שתלמדי מהם דברים שכלל לא שמעת עליהם,,,
והחברות... מקנאות אלא מה...
תבקשי סליחה מכל אחת בנפרד, תאמרי שהיית במשבר, שקשה לך לעבור את כל הדברים ביחד, אמא חולה, פרידה, חבר חדש, ומי יודע עוד כמה אירועים שנקלעת אליהם רק לאחרונה, ובקיצור את מבקשת וצריכה תמיכה, יקח יום יומיים אולי שבוע ותמצאי את החברה שתסכים לסלוח או חברה חדשה וקדימה להתחיל להינות מהחיים,
תהיי אופטימית, זה תמיד עוזר, הראייה? שפסימיות לא עזרה לאף אחד לצאת מהבעיות שלו, הכעסן נשאר כעסן, העצבן נשאר עצבן, ורק האופטימי מחייך ופותח בכל פעם דף חדש,
על החתום
אופטימסט חסר תקנה
בני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבני
אני11/10/2011בקשר לחברות-התכוונתי לחברות הישנות שהתרחקתי מהן כשהייתי עם האקס.יודע מה ?יכול להיות שלא באמת נתתי מעצמי מכל הלב,אחרת לא הייתי עושה כזה בלאגן,וקשה לי לנתק את הקשר עם האקס הזה,אני עדיין לא מבינה מה למדתי מהקשר איתו,ואני רק זוכרת את הרצון שהיה לו פעם כן להיות איתי ואת הטעויות המפגרות שאני עשיתי שהובילו לפרידה,אני לא מפסיקה לחשוב עליו ולנסות לתקן כל הזמן.גם הוא תמיד אמר לי שהוא לא ירצה לוותר על קשר איתי בחיים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצריכה עזרה - תגובה
עדי בדיחי11/10/2011נשמח אם תפני אותנו להודעתך המקורית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהההודעה המקורית
אני12/10/2011הכותרת היא פגועה מאת אני בתאריך 5 ל10
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצריכה עזרה - תגובה
מוניקה הרשקוביץ12/10/2011"אני" יקרה,
מצרפת את דעתי לדעתו של בני. גם בעבר, כאשר בחרת לפנות אלינו, עניתי לך ברוח הדברים שבני כתב לך. אני שבה ואומרת שהכל תלוי בך ולראיה, מחשבותייך, תחושותייך ואף חוסר העשייה שלך עבור עצמך, הם אלה אשר גורמים לך להיות במעין מצב של תקיעות עם מציאות חייך. במקום לקום ולעשות, לנסות לחשוב מחשבות אחרות, חיוביות, את שקועה בצערך, במרה שחורה ובאמונה כאילו הכל גורל אשר נכתב מלמעלה ואין באפשרותך לשנות (בפנייתך הקודמת כתבת על אביך וציינת שזהו גורלו ולכן זהו גם גורלך). עם גישה כזו ולמרות הסיוע המקצועי לו את זוכה, לא תוכלי לצאת מ"מעגל הקסמים" הזה אליו נשאבת. לכן, אני שבה ומציעה לך, כפי שהצעתי לך אך ימים אחדים קודם לכן, לנסות לנהוג אחרת, לנסות ולחשוב אחרת, להתנהל אחרת ולנסות להיפתח למעגלים חברתיים אחרים. מי שפועל אחרת יקבל תוצאות אחרות. אם חברותייך מהעבר לא מקבלות אותך, נסי ליצור קשרים חדשים. אם הגעת למסקנה כי האקס שלך אינו מעוניין בקשר זוגי עימך, וזה הקשר היחיד אשר את מעוניינת לקיים עימו, נתקי עימו כל מגע (שהרי הקשר איתו לא עושה לך טוב, בלשון המעטה) ונסי למצוא איש ראוי ונכון לך.
אני שבה ומפצירה בך לעשות למען עצמך. איש המקצוע אשר מסייע לך ואשר מיטיב להכירך לא יוכל לעשות זאת עבורך ועל אחת וכמה לא אנו, כאן באתר (שמכירים אותך ממש מעט).
בתחילתה של שנה חדשה. אני מאחלת לך שתהא זו שנה של התחלות טובות עבורך, של התחלות נכונות לך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסגירת מעגל
אני13/10/2011אני מרגישה שסגרתי מעגל,האקס התחיל לשלוח לי הודעות ולהיות נחמד ולחשוב שאני ידידתו והכל כמו פעם והבהרתי לו שהוא מגעיל וחסר התחשבות והוא שוב ניתק לי בפנים והשפיל אותי והייתי אצלו והוא שוב התחיל לבלבל במוח שהוא כן אוהב ושטויות כאלה,שכבנו,והבנתי שהוא סתם לא שווה את זה ואולי סתם מנצל אותי.בכל מקרה קל לי יותר עכשיו להסתכל עליו באופן מציאותי,שהוא פשוט לא שווה את זה,ואני לא אשיג שום דבר אוהב או חיובי איתו,והוא הפסיד.אני מקווה שאני אוכל לאהוב שוב כמו שאהבתי ושיהיה לי טוב.אני לא צריכה להיות עם מישהו שמבקר אותי ושופט אותי כל הזמן ומשחק איתי משחקים ואומר לי שאחרות יותר מעניינות ושהוא רוצה לראות עולם,לא אכפת לי מה הוא רוצה לראות כי הוא כבר לא חלק ממני .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

