מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- בעיות עם הבת זוגמוטרד11/10/2011
שלום,
אני וחברה שלי עוד מעט 9 חודשים ביחד, לא היו לנו הרבה משברים אבל עכשיו יש משבר גדול. לפני כמה ימים היא אמרה שצריכה לחשוב על העתיד שלנו ולאן זה הולך.
לא יודע מה נפל עליי, אני משתגע, רק שבוע שעבר היא אמרה שהיא לא יכולה בלעדיי.
מה לעשות? לחכות שהיא תחזור אליי?. לתת כמה ימים ואז להתקשר?..לבוא אליה הביתה??
תעזרו לי בבקשההההה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איפוק וסבלנות
עדי בדיחי11/10/2011שלום מוטרד,
זוגיות מורכבת משני אנשים, אין מה לעשות :) לא תמיד חושבים ומרגישים אותו דבר, ובעוד צד אחד בטוח בקשר ולא צריך לחשוב על המשכו העתידי, השני דווקא רוצה להגיע לתובנות חדשות לגבי הקשר. אין בזה רע, יש בזה דווקא הרבה בגרות. יתכן והיא רוצה לנסח עם עצמה את מה שהיא מרגישה, אולי יש בעיות מסוימות שהיא תעלה בפניך, אולי היא זקוקה לזמן לחשוב על זה, אין לדעת.
אבל לגבי הפעולה הבאה שלך- בבקשה תעצור ותחשוב טוב. היא מבקשת זמן בעצם, היא צריכה להיות כמה ימים עם עצמה ולארגן מחדש את המחשבות שלה. אל תפריע לה לעשות את זה, אחרת אתה תרתיע אותה והיא כנראה תבקש את הזמן הזה בכל מקרה ויותר באסרטיביות- דבר שיכול לגרום לה לא להעריך אותה, אם תקלקל את הזמן הזה שהיא צריכה. אם תאפשר לה זמן ותעריך אותה על הכנות שלה היא תעריך אותך בחזרה והיא תהיה פנויה יותר להגיע לתובנות שלה לגבי הקשר.
אין ספק שמה שאתה עובר לא קל כרגע, אבל במצב כזה הנכון וה"קר" הוא פשוט לאפשר לה את זה, לא היית רוצה לצאת או להיות בקשר רציני כ"כ עם מישהי שמתלבטת, נכון? היא צריכה להרגיש בטוחה. יתכן והיא תחזור עם בשורה שהיא רוצה לעבוד על כמה דברים בקשר, יתכן והיא תחזור עם בקשה לפסק זמן. צריך לקחת הכל בחשבון. אבל לך כרגע אין מה לעשות.. פשוט לאפשר לה את הזמן ואם אתה ממש מרגיש שאין ביכולתך להתאפק, תכתוב לה מייל בו תספר לה מה אתה מרגיש אליה, אבל גם חשוב שתעביר לה את המסר שכל מה שהיא תחליט- שהיא תחליט רק מהלב, ואתה תקבל כל החלטה. (אתה כמובן צריך להתכוון לזה.. אין כ"כ ברירה).
נשמח לשמוע דעתך, בהצלחה רבה ושמור על איפוק.. זאת הדרך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

