מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- ופתאום מחשבות.אלונית13/10/2011
עברו 4 חודשים מאז שהאקס נפרד ממני. 3 חודשים מאז שביקשתי ממנו שנפסיק להיות בקשר.
לאחרונה היו כמה תזכורות ממנו. דרך חבר משותף ועוד חברה. מן חודש כזה שכל הזמן היו תזכורות. וזה שוב פסק.
היינו יחד כמעט שנתיים. אמצע שנות ה20.
אני כל כך מתגעגעת אליו :( פתאום ביומיים האחרונים איכשהוא הכל התחיל לחזור אליי.. אני לא יודעת אם להישאר בנתק ובהתעלמות מוחלטת או לכתוב לו משהו. (הוא נפרד ממני כך שאני לא יודעת כמה זה יעזור אם אכתוב לו משהו). אבל היומיים האלה מטריפים אותי. אני כל כך רוצה לדבר איתו. לראות אותו. להיות שוב ביחד :(
בקרוב יש לי יום הולדת. הוא ישלח הודעה בטוח.. הוא התקשר לחברה טובה שלי לשאול מה תאריך יום ההולדת (למרות שהיה יכול לבדוק בפייסבוק דרך חבר שלו אבל ניחא)..
אני כל כך מפחדת שכל הרגשות יציפו אותי מחדש. אני רוצה לשמוע ממנו רק אם הוא רוצה שנהיה ביחד. לא רוצה לקבל ממנו הודעה :( אני לא אדע מה להגיב. אם בכלל להגיב.. לא יודעת למה זה מלחיץ אותי. אבל אני באמת לא רוצה לשמוע ממנו שום דבר ולשמוע ממנו רק אם זה משהו שקשור ללחזור להיות יחד..
לכתוב לו משהו? לא לכתוב? לראות מה הוא כותב לי ליומולדת? להגיב לאסמס? לא להגיב? אני כל כך גרועה בדברים האלה :(* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ופתאום מחשבות. - תגובה
עדי בדיחי13/10/2011שלום ננסית,
את נשמעת אכן מאוד מבולבלת, אך עם זאת- מלאת רגש לבחור הזה ובאיזשהו מקום מאוד מעוניינת לחזור אליו.
אם את היית הצד הנפרד היה לנו יותר פשוט להמליץ לך מה לעשות- ליצור קשר, לדעתי. אבל יש להבין את מהות הפרידה לפני שעושים צעד לדעתי. האם את יודעת למה הוא נפרד ממך, האם משהו השתנה מאז, האם את יכולה לחדש משהו לאחר הפרידה (ז"א האם הסיבה לפרידה עדיין רלוונטית). אני מנסה להסתכל קדימה, מעבר לגעגוע שמציף אותך ולעזור לך לחשוב גם מבחינה רציונלית- האם בעוד כמה חודשים, אם תחזרו, עדיין תהיו לדעתך מאושרים וביחד? האם העבודה הזוגית תתקיים? האם את מוכנה, מבחינתך לצעד כזה?
אם גם ממנו יש סימני געגוע ורצון לחזור, ולאחר מה שכתבתי את נחושה שיש על מה לעבוד ויש כאן קשר שעתיד להצליח בטווח הארוך ולא לגרור עוד מפח נפש, אני מציעה שתגיבי לצעד שלו, אם יגיע, ולצערנו אי אפשר להחליט ולשלוט מראש האם יכתוב משהו שקשור לביחד או משהו אחר.. אבל לפחות זאת יוזמה מסוימת שלו שתוכלי להגיב לה.
כך או כך, נשמע שאת מאוד רוצה לחזור אליו, ולא ממש התגברת לחלוטין. עם זאת, יש לבדוק- האם זה געגוע ורצון לחזור להיות "יחד" ובשיתוף, או שמדובר בקשר שאת יכולה להשקיע בו לטווח ארוך וללמוד מטעויות עבר. כי לחזור בשביל "לחזור" יכול להיות טוב, אבל לזמן מוגבל. אם החזרה תהיה רציונלית, מחושבת, עם "תוכנית עבודה" להמשך- יהיה לך יותר טוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעדי תודה
ננסית14/10/2011לא ידועה לי סיבת הפרידה. הוא פשוט הרגיש שהוא צריך קצת ספייס לפי מה שהוא אמר לי (גם, לא במילים האלה). הוא בעצמו לא כל כך ידע למה. סתם היה צריך קצת ספייס. לא היה ריב או איזה משהו מהותי שקרה ולכן נורא קשה לענות על השאלות הללו. אני מבחינתי מוכנה למצוא דרך כלשהי שזה יצליח וכן לעבוד על הדברים שהיו (וברור שהיו וכל אחד יכול לעשות את התיקונים של עצמו גם אחרי שנפרדנו הלכתי ליועצת זוגית (פטתי?) כדי שתעזור לי להבין יותר What went wrong
ואכן היא עזרה לי מאוד ואני יכולה להבין פחות או יותר מה גרם לו לרצות להיפרד למרות שהעניין הזה היה פתיר מאוד. אבל עכשיו אני גם שמה לב אליו. אני יודעת שאם נחזור הקשר יהיה אחר כי התחלתי לשים לב לדברים קצת שונים בעצמי ובלי שום קשר הביטחון שלי מאוד עלה אחרי הפרידה משום מה. מרגישה הרבה יותר טוב עם עצמי.. ואולי זו הסיבה שאני רוצה שנחזור כדי להראות לו את כל זה (לא שלא היה לי ביטחון עצמי לפני זה כן ?) אבל מרגישה הרבה יותר טוב ... אולי עדיף באמת לחכות ליום ההולדת ובמידה והוא יכתוב משהו זה יתן לי פתח להגיב לפי מה שארגיש באותו הרגע. . בכל אופן אולי עניין החזרה (אם בכלל) יגיע ממנו. בינתיים מחזרים לא חסר, גם אנשים שאני מאוד נמשכת אליהם אבל אני כן שמה לב שאני מפחדת לנסות להיכנס איתם לקשר כי אולי האקס יחזור. אני אתן לעצמי עד יום ההולדת להבין מה אני רוצה ולראות מה הוא רוצה. אם זו תהיה הודעת מזל טוב סתמית (שלדעתי בכלל עדיף שלא ישלח) אז אני אתן לאחרים צ'אנס. אם זה יהיה עם תוכן אחר.... בטוח (לצערי?) שאני אסכים לנסות שוב...
חג שמח..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

