ממש מוזר..

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • ממש מוזר..
    אלונית
    15/10/2011

    כתבתי פה אתמול-שלשום ופתאום החבר הכי טוב שלו יוצר איתי קשר. שואל אם אני יוצאת עם מישהו חדש. שואל אם אני בקשר עם האקס.. כמובן אמרתי לו שלא. הוא התחיל לדבר עליו בעקיפין (על האקס) ואז אמרתי לו- טוב אתה בכוח רוצה שאני אשאל? אז הנה. אני שואלת. יש לו מישהי? מה קורה? (אחרי 4 חודשים שאין לי מושג מה הולך איתו). אז הוא אמר לי שהוא לא היה עם אף אחת. ושזה שהוא נפרד ממני לא אומר שהוא לא אוהב אותי.

    וזה שהוא לא דיבר איתי 4 חודשים? ממש מראה לי כמה שהוא אוהב אותי אה..

    בכל אופן- אני מעוניינת בו מאוד בחזרה ולא יודעת מה לעשות. לא אמרתי את זה לחבר הזה וסתם כדרך אגב הוא אמר לי שהוא דיבר איתו בכללי והאקס אמר שהוא לא מחפש משהו רציני כרגע (הוא בן 26)......

    עדיף כנראה שאני לא אנסה שום דבר נכון? הוא לא רוצה משהו רציני ומן הסתם כנראה- שגם לא אותי.

    אני לא יודעת מה לעשות כבר :-\

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ממש מוזר..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אולי בכל זאת לעשות צעד קטן

    עדי בדיחי
    15/10/2011

    הי שוב ננסית,

    לאור הרצון שלך כן לחזור אליו, אני חושבת שכדאי ש"תזרקי עצם" לאותו חבר שהתערב כרגע, בכל זאת - לדעת שעשית משהו.

    אם הוא רציני לגבייך או לא את לבטח תדעי די מהר.. אבל לאור כך שאת כה עסוקה בזה, שאת כן רוצה לחזור וזאת הזדמנות- אולי הזמן שעבר גרם לו לחשוב שוב על הקשר והוא לא יודע איך לפנות (יש אפשרות כזאת). אולי דברי שוב עם החבר ותגידי לו שהוא יכול לרמוז לאקס שאין לך אף אחד ואם הוא רוצה לדבר (לדבר, שיח, לא לחזור ישר) אז את מוכנה לשמוע אם יש לו מה לשתף או להגיד, בנימה של הזמנה, ולא בהתקפה.

    אני חושבת שאז גם רגשית יהיה לך קל יותר לדעת שאת עשית את שלך ופחות תהיי עסוקה ב"מה לעשות עכשיו".

    בהצלחה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אז

    ננסית
    16/10/2011

    אמרתי לחבר הזה שכרגע אני יוצאת עם מישהו. אבל בכל אופן גם אמרתי לו שיצירת הקשר היחידה שאני רוצה שתהיה היא אך ורק אם האקס הבין שהוא עשה טעות ומעוניין לדבר על העניין ברצינות ולהגיד לי את סיבת הפרידה (שעד היום לא ידועה לי אך גם לא כל כך משנה לי)... הוא אמר שהוא רוצה להתנסות עוד ולחוות עוד ובינתיים עוד לא היה עם אף אחת.

    אמרתי לחבר הזה שימסור לאקס המון בהצלחה ושאני מקווה שהוא ימצא את האושר שלו עם הבחורה הבאה שהוא יהיה איתה.

    (ממש לא רציתי לדבר על האקס. עד עכשיו הצלחתי שלא לדבר עליו עם אותו חבר ולא לשאול עליו שום דבר אבל אחרי השיחה הזו שאלתי "נו מה, אתה בכוח רוצה שאני אשאל עליו ?. אז יאללה").

    בכל אופן אמרתי לאותו חבר "שלא תחשוב שאני לא אוהבת את האקס. אני עדיין אוהבת אותו אבל ממשיכה הלאה כי זה מה שצריך לעשות".

    מקווה שזה השאיר פתח מספיק כדי להבין שאם כן- אז יש על מה לדבר ואם לא אז אני בכל זאת ממשיכה הלאה ולא נשארת תקועה עליו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אם ככה- עשית נכון

    עדי בדיחי
    16/10/2011

    הי שוב,

    אז פעלת נכון. גם לא הראית שאת תקועה במקום, גם הראית שאת ממשיכה הלאה וגם בכל זאת השארת פתח.

    לפי דברי החבר נשמע שהאקס רוצה להתנסות בקשרים אולי לא ממש רציניים וגם לשם אין לך מה להיכנס בסופו של דבר. סיבת הפרידה היא כן קריטית אם תחליטו לחזור להיות יחד.

    בגדול אני מסכימה שכך היית צריכה לפעול. היי חזקה ובאמת המשיכי הלאה. אני בטוחה שיהיה בסדר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לדעתי

    Eldar
    15/10/2011

    אני חושב שאת צריכה להמשיך הלאה, ללמוד מהטעויות של הקשר שהיה ולקחת את הדברים הטובים לקשר הבא.
    לדעתי את לא צריכה ליזום חזרה, מי שאמור ליזום זה האקס...חובת ההוכחה עליו.
    אל תנדבי מידע בחינם...את בסך הכל מרגיעה את האקס, תהיי חזקה, ואם הוא גבר מספיק והוא אוהב אותך הוא יזום שיחה ולא ישלח שליחים.
    את יכולה להמשיך בחייך ותמיד להשאיר פתח לחזרה.

    אגב זה שהוא לא יצר קשר איתך 4 חודשים. זה בסדר גמור, אין טעם לזה למרות מה ששניכם מרגישים, כל עוד לא רוצים לחזור. זה רק מעקב את ההתקדמות לקשר הבא.

    שיהיה בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו