שלום כתבתי פה בעבר

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • שלום כתבתי פה בעבר
    פוחדת
    16/10/2011

    שלום
    כבר כתבתי פה בעבר, אני גרושה בת 30. לא יודעת למה זה כל הזמן חוזר אליי, אבל מאז שהתגרשתי אני ממש לא מסתדרת בזוגיות, כלומר אני יוצאת וכו אבל לא מוצאת אף אחד שמתאים לי ואני ממש מיואשת מזה אני לא יודעת אבל כאילו כל הביטחון שלי אבד בנישואין הכושלים האלה ואין לי מושג איך להרגיש טוב שוב..
    האם יש לכם עצה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום כתבתי פה בעבר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום למודאגת

    Eldar
    16/10/2011

    דבר ראשון אל תהיי כל כך מודאגת....בסוף דברים מסתדרים, למרות שלא תמיד זה נראה כך.
    אני לא יודע הרבה פרטים עליך, אבל ככל שתבואי לקשר חדש יותר פתוחה להכרות פחות חוששת, בלי משקעים מהעבר ויותר רצון להכיר את תכירי.

    לדעתי כרגע את יותר בוררת מאשר מנסה להיכנס לזוגיות.
    לגבי הביטחון העצמי, תעבדי עליו, תראי מה מכשיל אותך, מה גורם לך להיכשל בכניסה לזוגיות, תאמיני בעצמך.
    אבל הכי חשוב שתשתחררי ממשקעי העבר.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה על התשובה

    מודאגת
    17/10/2011

    אני באמת מצליחה ברוב הדברים פרט לזה ..איפה ניתן למצוא הדרכה בתחום?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יציאה לדייטים או אינטימיות רגשית

    דורית כהן
    17/10/2011

    אם יש לך קושי בנושא של יציאה לדייטים - חפשי יועצי דייטינג באינטרנט.
    אם הקושי הוא בבניית מערכת יחסים בתחילת הקשר ושם את מרגישה שאת מפקששת והקשר ניתק מהר ולא מתרומם - אז עלייך לעבוד יותר בכיוון של טיפול פסיכולוגי פרטני, עם דגש על אינטימיות רגשית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוויות קטנות של הצלחה

    דורית כהן
    17/10/2011

    שלום למודאגת!
    בהמשך לתשובה היפה של אלדר, ברצוני לכוון אותךעוד קצת.
    בשנים האחרונות הצטברו אצלך רק חוויות של כשלון בתחום היחסים, והדימוי העצמי שלך נבנה בהתאם,בתחום הזה.
    אנא, בידקי עם עצמך: האם יש תחום בחיים שלך שבו את מרגישה מצליחה יותר?
    למשל קריירה? למשל חברויות עם אנשים? יחסים עם המשפחה הגרעינית שלך?
    אם תמצאי תחום כזה תראי שצברת בו חוויות של הצלחה. זה מה שיוצר את הבטחון העצמי.
    השאלה היא איך צוברים חוויות של הצלחה בתחום ההיכרויות?
    למשל ע"י הגדרה מדוייקת יותר מה נחשב בעינייך להצלחה?
    למשל מכסה מסויימת של יציאות לדייטים שאת עומדת בה, מתוך הנחת היסוד שככל שיוצאים ליותר דייטים - את מגדילה את הסיכוי שלך לפגוש מישהו מתאים.
    למשל - לפתח דרך שתעזור לך ליהנות מן הדייט עצמו, אפילו אם הפרטנר לא מוצא חן בעינייך במיוחד. להצליח לנהל שיחה עם הבן אדם, להציב לעצמך משימות ולעמוד בהן. ברור שאם את שמה לעצמך מטרה כה גדולה - כמו למצוא את גבר החלומות - את שוב ושוב תרגישי שאת נכשלת, כי הסיכוי שהוא יצוץ כך כבר בדייט הראשון אינו גבוה.
    אז חשוב ליהנות ממה שאת עושה כרגע וממה שיש לך כרגע בחיים.
    יחד עם זאת, אם את מרגישה שאינך מצליחה להתרומם ברוב תחומי החיים - שווה להיעזר בטיפול נפשי, כי יתכן שנכנסת לדכאון ברמה מסויימת ובמצב נפשי כזה הכל מתפרש שחור יותר ופסימי יותר.
    כמו כן יש ייעוץ מקצועי שמדריך אותך לקראת דייטינג מוצלח יותר וגם את זה ניתן ללמוד כיום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גירושים הם משבר לכל דבר

    מעיין
    22/10/2011

    מודאגת יקרה,

    לא כתבת כמה זמן עבר מאז הגירושים, אבל אני מניחה, בעקבות גילך הצעיר, שעבר זמן לא רב.
    גירושים, מטבעם, כרוכים בשינויי חיים רבים..אני לא צריכה לספר לך. אחד השינויים הוא החלום על אהבת נצח, על משפחה יציבה ובלתי תלויה וכן הערך העצמי שלנו משתנה ללא היכר מכיוון שלפעמים אנחנו חווים את הגירושים ככישלון. לא הצלחנו, לא היינו טובים או ראויים דיינו על מנת לקיים את הזוגיות.
    אני לא יודעת מה היו נסיבות הגירושים אך נדיר שמדובר בחוויה נעימה ומעצימה. יש לי תחושה שאת עוד מלקקת את הפצעים שלך. גם אם את חושבת שעבר הרבה זמן ואת כבר "אמורה" להכיר מישהו..כנראה שעוד לא. בכלל, המושג של זמן פשוט לא רלוונטי בעולם הרגש, הרגש צוחק לזמן בפנים :)
    תבחני את המחשבות שעולות לך סביב זוגיות, סביב עצמך בזוגיות. יכול להיות שאת עוד מנסה להתגבר על המשבר הזה וצריכה קצת זמן ואפילו קצת תמיכה. חשבת ללכת לטיפול שיתמוך בך במסע הזה? ייתכן כי את זקוקה לשיקום הערך העצמי שלך ופריקת המטענים שצברת במהלך הנישואים והגירושים.


    מאחלת לך המון בהצלחה,
    שלך
    מעיין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו