מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- אינני מצליח להיכנס לזוגיות..בדוי17/10/2011
שלום,
אני בן 20, ואינני מצליח לעבור את המכשול הראשון אצל בחורת.
אני לא מפחד לגשת, ההפך אני ניגש לבחרות שמצואות חן בעיני בכל מיני מקומות. אבל תמיד יוצא עם כלום, כל הבנות עד עכשיו שדיברתי איתן אמרו לי לא על השלב הראשון, אפילו לא קבענו לדייט ראשון.
ואני כבר מתחיל לפחד שבעתיד הרחוק (סביב ה-26) יהיה לי מאוד קשה עם כל העניין הזה.
עד עכשיו לא הייתה לי שום מערכת יחסים, ואני מרגיש שאני מאוד זקוק למישהי מחבקת ואוהבת.
האם יש משהו בדיבור שלי שמרחיק אותן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אינני מצליח להיכנס לזוגיות.. - תגובה
מוניקה הרשקוביץ17/10/2011בדוי יקר,
אני מתקשה לענות על שאלתך לאור הנתונים שבחרת להעלות בפנייתך. האם תוכל לפרט מעט? האם תוכל לנסות ולאפיין את התנהלותך בעת שאתה "מתחיל" עם מישהי שנראית לך? מה אתה נוהג לומר? מה אתה נוהג לעשות? האם אתה חש שאתה משרה אוירה נעימה? מלחיצה?
כל מידע שתוכל להוסיף יוכל לעזור.
מאוד יכול להיות שפשוט טרם פגשת את ה"אחת" שלך ולכן קבלת עד כה את התשובה "לא" בלבד. כמו כן, חוסר ההצלחות בתחום הזוגי עד היום אינן מעידות כלל על העתיד ובכל זאת אשמח באם תוכל לסייע לי לסייע לך ולנסות להרחיב לגבי מהות התנהלותך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמידע נוס
בדוי17/10/2011אני ניגש באופן הכי פתוח ולא מלחיץ שאפשר (מבחינתי):
שלום,
נעים מאוד ושמי
היא עונה
מחזיר בשם נחמד (או משהו דומה)
מעוניין להכיר אותך,
מאיפה את
וכל שאר הדברים
ובסוף היא אומרת לי
מצטערת, אני לא מעוננית. לפעמיים משתמשות בתירוץ קבוע של: יש לי מישהו...
זהו בגדול, אשמח לתת יותר פרטים אם צריך..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמידע נוס - תגובה
מוניקה הרשקוביץ17/10/2011בדוי יקר,
ראשית תודה על תגובתך ועל נכונותך לתת פרטים נוספים. בגדול, נראה לי שאתה לא עושה משהו "לא בסדר". אולי תנסה לפתח שיחה קלילה וזורמת תחילה, מה שנקרא לפלרטט, לפני שאתה ניגש ל"עניינים" ומבקש להכיר אותן טוב יותר. אולי הבנות נלחצות מגישתך הישירה והעניינית וזאת בטרם הן מספיקות להתרשם ממך ומאישיותך. נסה לקשור שיחה נעימה, להחמיא (בטוב טעם...), לעשות רושם טוב ונעים על בנות המין היפה כך שהן תרצה להיפגש עימך שוב. אפשר להן להתרשם ממך, מאישיותך הנעימה.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמידע נוסף
בדוי17/10/2011אז בגדול לזרום יותר עם השיחה ולהיות פחות ישיר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמידע נוסף - תגובה
מוניקה הרשקוביץ17/10/2011בדיוק וזכור ליהנות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

