ייאוש מזוגיות שמדרדרת

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • ייאוש מזוגיות שמדרדרת
    אמא מודאגת
    17/10/2011

    שלום
    אני נשואה 3 שנים.יש לנו בן מקסים שנה וחדשיים. גם לפני הולדת הבן היו לנו וויכוחים וריבים לא משמעותיים, אבל מאז הלידה אנחנו לא מספיקים לריב ורבים בעיקר רק על שטויות, כמו שינמיך את הטלויזיה כי אני רוצה ללכת לישון וזה מפריע לי אבל הוא בדיוק רוצה לראות איזה תוכנית או שאני מבקשת שיעזור לי לקלח את הבן שלנו אבל הוא רוצה לשבת אחרי יום עבודה ולנוח (למרות שגם אני עובדת משרה מלאה ואחרי זה כל הטיפול בבן שלנו גם עליי). אני מרגישה כאילו אין ביננו תקשורת מינימלית.כאילו הצד השני בכלל לא שומע אותי. כל דבר שאני אומרת מתקבל בצעקות מיידיות. וכל פעם הטונים רק עולים. אנחנו באים מתרבויות שונות מאוד, מה שבטוח לא תורם להבנה הדדית. אני מנסה לדבר עם בעלי אחרי הריב, אבל זה כל פעם חוזר אלי, כל פעם בעלי מנסה לשכנע אותי שרק אני אשמה בכל הריבים שביננו. נסיתי גם לא לפתח ולדבר על הריב שהיה, אבל זה גם לא עוזר. אני מרגישה שהפער ביננו הולך וגדל.ואנחנו נשואים רק 3 שנים. זה נראה שהקשר ביננו רק הולך ומדרדר. אנחנו רוצים לשפר אותה אבל כבר לא יודעים איך.
    אודה לכם על עצה כלשהיא.
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ייאוש מזוגיות שמדרדרת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ייאוש מזוגיות שמדרדרת - תגובה

    מוניקה הרשקוביץ
    17/10/2011

    נעמה יקרה,

    בראייה שלי, הכל טמון בתקשורת הלקויה ביניכם. ציינת שגם לפני הרחבת המשפחה התקשורת ביניכם לא הייתה במיטבה והדבר הלך והחמיר לאחר שנוסף למשפחתכם בן משפחה נוסף, בנכם. המעבר מ"זוג" ל"משפחה" אינו מעבר פשוט. התוספת הנפלאה הזו, הילד, למעשה "הופך" את כל עולמכם וכל התנהלותכם משתנה, אפשר לומר, באופן משמעותי. לאור זאת, צפים ועולים הקשיים הנובעים מן הצורך להתמודד עם החיים החדשים וזאת כמובן לצד התחושה הנפלאה הזו של להיות הורים. על-מנת להתגבר על המהמורות הראשונות ולהעלות את החיים, במתכונתם החדשה, על המסלול הנכון לכם, יש צורך במינונים גבוהים של תמיכה הדדית, כמו גם התחשבות הדדית ורצון עז של כל אחד משני בני-הזוג, ההורים הטריים, לבוא האחד לקראת השני על-מנת לבחון כיצד אפשר להקל האחד על השני. רק שיתוף מלא ורצון אמיתי והדדי יוכלו להביא שקט נפשי ושלווה לתוך הבית. כדי להגיע ל"מקום" הזה יש צורך בתקשורת זורמת, בריאה, בונה ואפקטיבית. מאחר ואתם מתקשים לנהל ביניכם שיח שכזה, שכאמור מהווה את הבסיס, אני חושבת שנכון יהיה לפנות לאיש מקצוע אשר יוכל לא רק לסייע בידיכם ולתת לכם כלים נכונים עבורכם על-מנת להתמודד באופן אפקטיבי ויעיל עם חוסר התקשורת אלא גם יוכל להאיר בפנס את הצדדים החזקים של כל אחד מכם, כך שכל אחד מכם יוכל לתרום לקשר שלכם ולמשפחה שלכם מהיכולות המיוחדות לו ובכך להקל על השני בהתמודדויות השונות ובמטלות השונות אשר כרוכות בטיפול בילד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיואשת לזוגיות מדרדרת

    אמא מודאגת
    23/10/2011

    תודה על התשובה שלך.
    חשבנו גם ללכת ליעוץ מקצועי.
    סליחה על הישירות, יש בכלל יועץ זוגי דרך קופת חולים (כללית)?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיואשת לזוגיות מדרדרת - תגובה

    מוניקה הרשקוביץ
    23/10/2011

    נעמה יקרה,

    הישירות שלך מתקבלת בברכה...לדעתי קיימת אפשרות כזו. נסי לבדוק דרך המוקד שלהם לגבי סל השירותים הנוספים שהכללית מספקת למבוטחיה.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו