מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- ייאוש מזוגיות שמדרדרתאמא מודאגת17/10/2011
שלום
אני נשואה 3 שנים.יש לנו בן מקסים שנה וחדשיים. גם לפני הולדת הבן היו לנו וויכוחים וריבים לא משמעותיים, אבל מאז הלידה אנחנו לא מספיקים לריב ורבים בעיקר רק על שטויות, כמו שינמיך את הטלויזיה כי אני רוצה ללכת לישון וזה מפריע לי אבל הוא בדיוק רוצה לראות איזה תוכנית או שאני מבקשת שיעזור לי לקלח את הבן שלנו אבל הוא רוצה לשבת אחרי יום עבודה ולנוח (למרות שגם אני עובדת משרה מלאה ואחרי זה כל הטיפול בבן שלנו גם עליי). אני מרגישה כאילו אין ביננו תקשורת מינימלית.כאילו הצד השני בכלל לא שומע אותי. כל דבר שאני אומרת מתקבל בצעקות מיידיות. וכל פעם הטונים רק עולים. אנחנו באים מתרבויות שונות מאוד, מה שבטוח לא תורם להבנה הדדית. אני מנסה לדבר עם בעלי אחרי הריב, אבל זה כל פעם חוזר אלי, כל פעם בעלי מנסה לשכנע אותי שרק אני אשמה בכל הריבים שביננו. נסיתי גם לא לפתח ולדבר על הריב שהיה, אבל זה גם לא עוזר. אני מרגישה שהפער ביננו הולך וגדל.ואנחנו נשואים רק 3 שנים. זה נראה שהקשר ביננו רק הולך ומדרדר. אנחנו רוצים לשפר אותה אבל כבר לא יודעים איך.
אודה לכם על עצה כלשהיא.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ייאוש מזוגיות שמדרדרת - תגובה
מוניקה הרשקוביץ17/10/2011נעמה יקרה,
בראייה שלי, הכל טמון בתקשורת הלקויה ביניכם. ציינת שגם לפני הרחבת המשפחה התקשורת ביניכם לא הייתה במיטבה והדבר הלך והחמיר לאחר שנוסף למשפחתכם בן משפחה נוסף, בנכם. המעבר מ"זוג" ל"משפחה" אינו מעבר פשוט. התוספת הנפלאה הזו, הילד, למעשה "הופך" את כל עולמכם וכל התנהלותכם משתנה, אפשר לומר, באופן משמעותי. לאור זאת, צפים ועולים הקשיים הנובעים מן הצורך להתמודד עם החיים החדשים וזאת כמובן לצד התחושה הנפלאה הזו של להיות הורים. על-מנת להתגבר על המהמורות הראשונות ולהעלות את החיים, במתכונתם החדשה, על המסלול הנכון לכם, יש צורך במינונים גבוהים של תמיכה הדדית, כמו גם התחשבות הדדית ורצון עז של כל אחד משני בני-הזוג, ההורים הטריים, לבוא האחד לקראת השני על-מנת לבחון כיצד אפשר להקל האחד על השני. רק שיתוף מלא ורצון אמיתי והדדי יוכלו להביא שקט נפשי ושלווה לתוך הבית. כדי להגיע ל"מקום" הזה יש צורך בתקשורת זורמת, בריאה, בונה ואפקטיבית. מאחר ואתם מתקשים לנהל ביניכם שיח שכזה, שכאמור מהווה את הבסיס, אני חושבת שנכון יהיה לפנות לאיש מקצוע אשר יוכל לא רק לסייע בידיכם ולתת לכם כלים נכונים עבורכם על-מנת להתמודד באופן אפקטיבי ויעיל עם חוסר התקשורת אלא גם יוכל להאיר בפנס את הצדדים החזקים של כל אחד מכם, כך שכל אחד מכם יוכל לתרום לקשר שלכם ולמשפחה שלכם מהיכולות המיוחדות לו ובכך להקל על השני בהתמודדויות השונות ובמטלות השונות אשר כרוכות בטיפול בילד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמיואשת לזוגיות מדרדרת
אמא מודאגת23/10/2011תודה על התשובה שלך.
חשבנו גם ללכת ליעוץ מקצועי.
סליחה על הישירות, יש בכלל יועץ זוגי דרך קופת חולים (כללית)?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמיואשת לזוגיות מדרדרת - תגובה
מוניקה הרשקוביץ23/10/2011נעמה יקרה,
הישירות שלך מתקבלת בברכה...לדעתי קיימת אפשרות כזו. נסי לבדוק דרך המוקד שלהם לגבי סל השירותים הנוספים שהכללית מספקת למבוטחיה.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

