העתק פניה- עצה דחופה/הדס

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • העתק פניה- עצה דחופה/הדס
    עדי בדיחי
    20/10/2011

    שלום הדס, עקב תקלה נמחקה בטעות הפניה. זה ההעתק שלה:

    במשך 8 שנים ניהלתי קשר גבר שיהיה נשוי , לפני כשנה התגרש ביוזמת אישתו .
    מאז אני חשה שקשה לו לקבל זאת ,ולא יכול להתנתק ממנה . כל יום פוקד את ביתה ואת ילדיו ןמפרנס כרגיל ,רק חי מחוץ לבית .
    אני מבחנתי לא לחצתי שיהיה איתי , נתתי לו את הזמן שלו אבל כן ציפיתי שנהיה ביחד .
    והוא מבחינתו מהרגע התגרש התחיל להתרחק ממני ולהיות יותר קרוב לבית ויחסו אליי השתנה לחלוטין . באחד משיחותנו אמרתי לו אם הפרידה מהבית כל כך מפריעה לך אז תעשה מאמץ לחזור .הוא מבחינתו אמר שהוא לא יודע מה לעשות ולא יודע מה רוצה מעצמו .
    לפי דעתי אישתו לא רוצה אותו חזרה וזה מה שגורם לו להרגיש ככה .
    נכון להיום אני בת 42 מרגישה שבזבזתי זמן יקר לשווא ,פניתי אליו אחרי שהתגרש בבקשה לעשות ילד משותף , הוא בהתחלה חשש מאוד וסירב אך שהסברתי לו את מצבי ותחושתי הוא הסכים אבל בתנאי שלא יהיה שותף כי לא יכול רגשית .
    נכון להיום אני אמורה ללדת ביוד חודש .יש לציין שהתקופת ההריון רציתי אותו מאוד לצידי והוא מבחינתו אמר לי מילים קשות כמו לא אוהב , לא רואה אותנו כזוג וכ"ד .
    והחל להתיחס אליי בזלזול ,בשלב מסויים התעצבנתי ואמרתי לו שאיני רוצה לראותו יותר עם ככה הוא מדבר ואינו אוהב ודואג לי רק כחברה / ידידה טובה ולא בת זוג .
    הוא טען שכרגע אינו יודע מה הוא רוצה מעצמו ומאוד מבולבל וטרוד בגלל העבודה .
    אני חושבת שזה תירוצ אחד גדול ,ואמרתי לו בצורה אגרסיבית שאיני רוצה לראותו יותר ושפגע בי מאוד .
    נכון להיום הוא מתקשר ושולח הודעות מידי פעם ,ואיני יודעת אייך להתיחס לזה .
    איני יודעת מה לעשות , אני מבולבלת לחלוטין ממנו .
    כואב לי מאוד שאני רואה אותו צוחק ומאושר כאילו לא קרה כלום ולא מתיחס ברצינות לעובדת היותי פגועה ממנו ולטענותיי כלפיי .
    אבקש את עצתכם הדחופה יש לציין שמאוד אוהבת אותו , אך לא מוכנה לקבל יחס כזה מאוד פגועה ממנו .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    העתק פניה- עצה דחופה/הדס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העתק פניה- עצה דחופה/הדס - תגובה

    מוניקה הרשקוביץ
    21/10/2011

    הדס יקרה,

    ראשית, אני מאחלת לך לידה קלה, נחת ואושר רב מהילד/ה הצפוי/ה. בראייה שלי ילד/ה הוא אחד הגורמים המשמעותיים ביותר לאושר בחיינו והם ממלאים את חיינו כפי שרק יצירת פאר כזו, שכולה שלנו, יכולה למלא. לכן, מאחר ושותפך ליצירה הזו, נכון לעכשיו, "לא יודע מה הוא רוצה מעצמו", כדבריו, ואינו יכול להיות איתך ושלך כפי שהיית רוצה, התמקדי בך, בלידה הקרבה והרך/ה הנולד/ה.
    לאחר הלידה תחושי שאת הרבה יותר עמוסה ועסוקה סביב ילדך/תך ויהיה לך מעט יותר קל להתמקד בכם ולהניח את שותפך לשעבר מעט ב"צל". הסיבה שאני מציעה לך להתמקד בכם היא העובדה שאין ביכולתך לעשות, בשלב זה, דבר על-מנת לשנות את התנהלותו או "לעשות לו סדר" בראש ובמחשבות, כדי שהוא יוכל לדעת היכן הוא עומד ובאיזו עמדה לנקוט. בכל פעם שאת מנסה את נפגעת. לכן, עדיף בשלב זה להתרחק ממנו ולהתמקד בך ובעתידך, שם טמון אושרך.
    לגביו, נראה כי הוא אבד שליטה על חייו ולכן הוא נמצא במעין "תקיעות". במשך 8 שנים הוא שלט בחייו, בחייך ובחיי אשתו, במובן מסוים, גם כן. הוא בחר להיות איתך ונהל איתך מערכת יחסים זוגית במקביל להיותו איש לאישה אחרת ואב לילדים, הוא היה זה שהחליט מתי להיות איתך ומתי איתה. לפתע, ביום בהיר אחד, הקרקע היציבה תחת רגליו נשמטה ומציאות חייו השתנתה לחלוטין. הוא אבד שליטה על חייו, אשתו לקחה החלטה אשר השפיע גם עליו. הוא כבר לא היה זה שהחליט אלא עמד מול מציאות בה אשתו החליטה גם עבורו והוא לא היה יכול ועדיין לא יכול לעשות כלום על-מנת לשנות זאת. מהפך זה בחייו גרם לו לרצות, עתה, להיות נשוי באושר, להיות "בעל נאמן" ולהיות בבית. מאחר וכבר אין לו שליטה על כך הוא נמשך לשם כבכבלי-קסם, וגם על-כך אין לא שליטה.
    מצב דומה נוצר מולך כאשר את לקחת החלטה לשים סוף לקשר שלכם והודעת לו על כך. גם כאן ההחלטה שאת לקחת משפיעה גם עליו, גם כאן הוא כבר לא זה שמחליט אלא נאלץ לחיות עם ההחלטה של מישהו אחר, במקרה זה את. כמו מול אשתו גם מולך הוא מתנהל אחרת, הוא מתקשר ושולח הודעות, מה שלמיטב הבנתי,לא קרה לפני הודעתך כי אינך מעוניינת לראותו יותר. גם אלייך הוא נמשך כי אמרת לו "לא". הוא באמת לא יודע מה הוא רוצה מעצמו, לעת עתה. הוא מבולבל וחש כי ההחלטות על חייו כבר אינן בידיו. לכן הוא מתנהל כפי שהוא מתנהל. כפי שציינתי קודם, אין באפשרותך לעשות כלום לגביו אך תוכלי לעשות רבות למענך, מען עתידך ולמען אושרך וכמובן למען ילדך/תך. לאור זאת אני שבה ומציעה לך להתמקד בכם ולעשות כל שביכולתך עבורכם/כן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לדורית כהן

    הדס
    21/10/2011

    תודה למוניקה ,
    דורית אשמח לשמוע גם את דעתך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מסכימה עם מוניקה

    דורית כהן
    22/10/2011

    הדס יקרה, אני מאוד מסכימה עם מה שמוניקה כתבה לך.
    העולם הברור שלו התפרק ואין ספק שהוא תולה בך חלק מן האשמה וכועס גם על עצמו. כל האנרגיות שלו מופנות עכשו למשפחתו. מה שקורה איתך יוצר לו מעמסה בלתי אפשרית. אין לו עכשו כוחות להתמודד עם הסיבוך של עוד משפחה.
    על כן עלייך לאסוף את עצמך ולהתנהל באופן עצמאי, ולקוות שאולי כאשר הוא יתייצב ויתאושש בעוד תקופת מה - הוא יחזור ויהיה חלק מחייכם בצורה כלשהי. אם עוד תרצי אותו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לדורית -תירוצ עלוב או בלבלול אמיתי

    הדס
    24/10/2011

    בהמשך להודעה .

    אתמול חשתי צורך עז לשוחח עימו ,מאוד היה קשה לי לקבל את אימרותיו והחלטתי שוב לחזור על שאלותיי ,שאלותיי היו ישירות : האם אתה אוהב אותי ? האם אתה רואה אותנו כמתאים לזוגיות ? תשובתו הייתה :" איני יכול לענות על כך "
    בתגובה עניתי שזה נשמע כמו תירוצ עלוב , ממצב שאמרת לא אוהב פתאום אמרת ככה אז בתגובה אמר :"תגובה זו יותר טובה משקר כזה או אחר ,לא יכול לענות /איני יודע מעיד על בילבול וזה מה שזה .
    שאלתי היא : האם מדובר בתירוצ ???, אייך אדם לא יודע אם אוהב או לא . זה נשמע לי מאין התחמקות או אי רצון לפגוע, אייך גבר בוגר לא יכול לענות על שאלות בסיסיות מאין אלה ? .

    כמו כן קשה לי לקבל את עובדת היותו רוצה לחזור הביתה וזנח אותי לטובת ביתו . אני מרגישה פגועה ומנוצלת , הייתי עימו הרבה שנים שאישתו לא סיפקה לו מספיק חום ואהבה וברגע שהתגרשה ממנו , הוא שינה את עורו ובצורה אובסיסית מחזר אחריה ורגיש כלפיה בעוד שאני בהריון ממנו בקושי טורח לשאול לשלומי .
    יש לציין שאני מאוד אוהבת אותו , אבל גם מאוד פגועה ומאוכזבת .

    הקשר הזה נראה לי כמו מקרה אבוד מה דעתך ? במיוחד לאור העבודה שיש לי לעיתים תגובות זעם שבאות לידי ביטוי ההודעות סמס קשות ומאשימות .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני די בשוק !

    הדס
    07/11/2011

    אתמול נודע לי האמת אחרי התעקשות מצידי להבין מה קרה .
    שוחחנו אתמול , והוא האמר לי בצורה חד משמעית שבמשך שנתיים הוא החל להרגיש שאינו אוהב ,( יש לציין שמאז שעזב את ביתו ) .ואינו רואה אותי כבת זוגתו וכרגע הוא גם לא רוצה שום זוגיות .
    וששאלתי אותו למה לא אמרת כלום ? למה נתת לי לבזבז את זמני ? לא הגיב .
    וששאלתי אז למה הסכמת לעשות ילד משתוף טען שזה החלטה פזיזה מצידו ולא חשב לעומק .
    אני בשוק , איני מעכלת זאת .נותרתי לבדי בהריון כאשר אני עוד אוהבת והייתי בטוחה שמדובר במשבר חולף ובעתיד נהיה ביחד , אתמול הייתי בשוק שאמר שכבר לפני שנתיים הרגיש שמאבד עניין ולא אוהב . אם עד אתמול חשבתי שאולי בעתיד הוא ישנה את דעתו ,אולי הוא מבולבל הבנתי אתמול שזה תהליך שעבר עם עצמו והוא תמיד ידע שלא נהיה ביחד . עובדה שהדגיש שכבר שנתיים הוא חש ככה .

    אני די מבולבלת , ופגועה .
    אני כועסת על עצמי שעדיין מצפה שאולי שתגיעה הילדה הוא ישתנה ? האם זה יתכן ?
    האם זה נראה סביר שעוד ניהיה ביחד .
    אני אבדתי כל מחשבה הגיונית .

    אשמח לתגובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו