מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- מה עושים?מעין24/10/2011
אני נשואה כ-6 שנים+1 ואנחנו בגילי 32.לבעל מאוד אוהב ותומך.הוא מאוד עצלן וכל דבר הוא צריך לעשות בזמן שלו ולכל מקום אנחנו מאחרים..אני צריכה לבקש מימנו שוש ושוב אם זה לעשות משהו עם הילדה או משהו פשוט כמו להתעורר בבוקר או בשנת הצהריים ואפילו שהוא הזמין את ההורים שלו לביקור.ההורים כבר בבית והוא עדיין ישן כמובן שכל זה צריך להיות בזמן שלו.הוא יושב במחשב שעות ואפילו לא סם צומת לב לזמן..זה מאוד קשה לגור איתו בצורה כזו.וכל הזמן אנחנו רבים על אותו נושא ונמאס לי אני מבינה שהוא לא יכול לעשות כל דבר בזמן שלי אבל שלא יעשה אחרי 40 דקות.רק שממש נמאס ואני כועסת הוא קם ועושה. אם זה מקלחת לילדה או להחליף חיטול הוא מבין שיש לילדה שעות שינה קבועות איך אחרי שהוא במחשב הוא ניזכר שהוא לא היה איתה מספיק זמן .הוא היה גם עצלן בטור ילד אמא שלו מספרת שהיא הייתה צריכה לרדוף אחריו אם זה להתארגן בבוקר או לעשות משהו בבית ואף פעם הוא לא היה עושה והיא הייתה עושה במקומו דברים.היא נהנתה מכל זה הוא היה צריך אותה ואהבה לעשות בשבילו אבל לי זה מאוד מקשה והוא אומר שהוא ישתנה אבל אחרי יום זה שוב חוזר כאילו הוא שכח מהריב
מה עושים?איך אפשר לשפר את המצב?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה עושים? - תגובה
מוניקה הרשקוביץ24/10/2011חגית יקרה,
במשך שנים רבות בעלך גודל בבית הוריו כנסיך בעל משרתים. אם הוא לא עשה, היה מי שיעשה במקומו ולא סתם יעשה ו"על הדרך יעשה לו על המצפון" אלא מישהו שעשה במקומו באהבה גדולה. לאורך שנים כך הוא גודל וחונך וזה מה שנספג אצלו הן לתודעה והן כדרך התנהלות. מבחינתו זוהי דרכו של העולם וכך צריך להיות. היום הוא אמנם נשוי ובעל משפחה אך הרגלים, ועוד כאלה אשר ניטעו לכל אורך הילדות, מאוד קשה לשרש אך לא בלתי-אפשרי. על-מנת לשנות את תפיסת עולמו ואת התנהלותו יש צורך בהמון סבלנות מצידך מאחר ואת ממש צריכה ללמד אותו כיצד יש להתנהל נכון בתוך משפחה, שלכל אחד יש תפקיד/ים, שלכל אחד יש אחריות על דברים מסוימים ושלצד הזכויות יש גם חובות, בכל גיל. כאשר גדלים לתוך זה, כאשר מודעים לכך מגיל קטן, המחויבויות נתפסות ככיף המעיד על בגרות ואחריות, "כמו הגדולים", אולם כאשר צריך להתחיל להתרגל בגיל מבוגר, זה קצת יותר קשה כי זה יוצר קודם כל התנגדויות, מעין "הרעה בתנאים". מאחר ואת אם לתינוקת, כפי שאני מבינה, תוכלי לתרגל את האמהות גם על בעלך, שהוא למעשה קצת כמו ילד מגודל. תאלצי ללמד אותו מהי מחויבות, מהי אחריות ואילו תפקידים כרוכים בהיותו אב, אשר צריך לשמש דוגמא לביתו הקטנה ויחד עם זאת לקחת את השותפות שלכם ברצינות ולקיים את חלקו ב"עסקה". נסי לגרום לו לעשות ולפעול דרך מחמאות, על הדברים אשר הוא עושה בזמן, פרגון, הערכה, חיבוקים ונשיקות. אני מניחה שמכלול התשבוחות בתוספת הרעפת האהבה עשוי למצוא חן בעיניו ואז הוא ישתדל יותר על-מנת לזכות ביותר. נסי "ללכת" על דרך החיוב ולא על דרך השלילה מאחר ומריבות וכעסים עשויים ליצור אצלו אנטי ואף אדישות, לעומת אהבה ופרגון אשר למענם כולנו משתדלים יותר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחגית-
בני24/10/2011מצטרף לכל מילה שמוניקה כתבה לך ומרשה לעצמי להוסיף ש...
נכון שהדרך לשלמות עוברת בשניים ומכוח היותכם זוג לכל דבר ועניין, אז גם בעניין הזה תלמדי אותו את הדברים שחשובים לך כאמור בדרך חיובית של מחמאות חיבוקים ונשיקות כפי שכתבה מוניקה,
אבל... מטבע הדברים הוא רואה בך מחנכת! דבר זה יוצר אצלו רתיעה והיסגרות ומקשה עליו לקבל ממך את הערות כפי שהן, ולכן אני סבור שתמליצי לו על אימון אישי ממוקד בנושאים הללו, ישנם המון אפשרויות למידה כיצד לייעל חיים פרטיים ועסקיים, ואין אדם שמכבד את עצמו שלא עבר קורס אחד או שניים בשיפור ארגון סדר היום,
תבקשי מאמא שלו או מחבר טוב שירשם יחד איתו לקורס כזה יחד עם תמיכה והכוונה שלך תצליחו להשיג תוצאות טובות ומהירות,
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה לכם
מעין25/10/2011אני ממש מעריכה את התשובות שלכם אני למדתי המון..אין עליכם
שוב תודה חגית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

