מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- בעלי קנאי בטירוףהמיואשת27/10/2011
בעלי ואני נשואים למעלה מ 20 שנה , הבעיה שלנו זו הטעות שעשיתי כשהייתי צעירה וטיפשה, נהלתי מערכת יחסים עם גבר נשוי , והחמור ביותר שסיפרתי לבעלי שאז היה החבר שלי , לא הסתרתי דבר ממנו.לציין שבעלי מכיר את הגבר הזה.
מאז הנשואים בעלי לא מרפה ממני טוען שרמסתי את כבודו ובגללי אין לו חיים, בעלי קנאי מאוד וטוען שהיו לי עוד גברים בחיי וזה בכלל לא נכון והוא לא מאמין.
מה שמפריע שהוא לא מרפה וחי את העבר ולא ממשיך קדימה.
ניהלו שיחות בינינו הצעתי לו שנלך לטיפול והוא מאלה שאומרים אני לא צריך אני עוד אלמד אותם מה לעשות.
מעיר לי על הלבוש שלי ואני מאוד צנועה תמיד מוצא משהו להעיר, הוא בטוח שאני מנהלת רומנים בעבודה שזה חולני מצידו לא היה ולא יהיה כי אני אוהבת משפחתיות וזוגיות רק חבל שהוא הורס הכל.
למען האמת בעלי התיש אותי נפשית ורגשית ולא מסוגלת להתקרב אליו יותר, אני גם לא רוצה להתגרש.
מה לעשות נגמרו הכוחות .
המיואשת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אין אמון וקשה לבנות ככה זוגיות
עדי בדיחי27/10/2011שלום מיואשת,
בעלך עוד נמצא רגשית אי שם לפני 20 שנה. כנראה המאורע הזה היה טראומתי מבחינת האמון שיכל היה להיווצר מבחינתו, כלפי הקשר ואלייך- ומשהו שם נשבר לו. יתכן מאוד שרגשית אינו מסוגל להתגבר ולהאמין בקשר עד הסוף, ותמיד זה ירחף כעננה מעל ראשו. אכן ניתן להבין את הסיטואציה של אדם נבגד, אך בכל זאת כדי לחיות חי זוגיות עשירים במקרה זה את צודקת- והיה דרוש טיפול קודם כל עבורו כדי לעבד את מה שהיה.
אני מניחה שהתנצלת והבטחת וכו', ובכל זאת הוא ממשיך לבדות סיפורים מתוך הפרנויה והחרדה שלו- על בגידות מצידך וכו'. הבעיה היא שזה מביא את הקשר למצב כזה של
"אין מוצא". מחד האמון שלו מאוד לקוי, מצד שני גם שלך- כי בעלך אינו מאמין לך. אני מציעה שלא תגייסי אותו לטיפול כרגע, ותלכי את ליעוץ מסוים, אפילו קצר טווח, כדי לקבל מעט פידבק ותוכנית מסוימת של פעולה- איך לפעול. אני חושבת שהתסכול שלך ילך ויגבר אם לא תאפשרי לעצמך קצת מנוחה, וטיפול "טוב" לגבי מה שאת עוברת. הוא לא צריך להשתתף אם הוא לא רוצה, סה"כ אי אפשר להכריח. אבל חשוב שהוא ידע שאת מתכוונת (אם תחליטי) ללכת לטיפול עבור עצמך כדי לדעת איך ומה עושים עם הזוגיות הזאת שבעצם מתקיימת ללא אמון מלא וביטחון. יש סיכוי טוב שעם הזמן הוא קצת יתעצבן (וזה סימן טוב) שאת הולכת לבד וכדי "ללמד את המטפל" הוא יגיע- וזה גם סימן טוב. לא משנה באיזה תירוץ הוא יגיע בסוף, משנה שהוא יגיע. ואכן מטפלים רבים לומדים מהמטופלים שלהם, הוא לא באמת רחוק מהאמת.. כשחושבים על זה (במאמר מוסגר). :-) בהצלחה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

