כשהבן זוג מפחד להתחתן

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • כשהבן זוג מפחד להתחתן
    sad
    27/10/2011

    אני מאורסת לבחור מדהים והתכוונו להתחתן בקיץ
    הוא הפיל עלי לפני כמה ימים שדיברנו שהוא חושב להתחתן עוד שנתיים שלוש
    אז אמרתי לו מי נשאר מאורס לשנתיים שלוש ולמה
    הוא אמר לי שזה כרוך בהרבה כסף ואמא שלו תהיה עצובה אם הוא יבזבז עכשיו כספים על חתונה ועל דירה בקיצור עלי ועל העתיד שלו
    אמרתי לו לא חייבים לעשות אירוע ואפשר להתחתן באירוע צנוע ואז שנינו נדאג לאמא שלו
    והיא לא צריכה להיות עצובה ואפילו נשלח לה כסף כל חודש ונבקר אותה
    והוא רוצה לחכות מספר שנים עד שהוא ירוויח כסף שיוכל לתת לאמא שלו
    ואחרי שיתן לה והיא תהיה מסודרת כלכלית אז הוא יתחתן
    כמובן שהידיעה הזו שברה אותי
    מה אתם אומרים שעלי לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כשהבן זוג מפחד להתחתן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • sad-

    בני
    27/10/2011

    לא יודע אם שמעת על ספר שנקרא "תנך" כי שם כתוב במפורש > "על כן יעזוב איש את אביו ואמו ודבק באשתו והיו לבשר אחד".
    כדי לקיים גם את הציווי הבא של "כבד את אביך ואת אמך" לא צריכים לחיות איתה או לדאוג לה כל היום, זה מאוד יפה ואפי' מאוד אצילי מצידו לדאוג כך לאמא שלו, אבל תסבירי לו שזה דרך העולם והציווי בשלב מסוים של החיים לכל אדם ואשה, זה לא בא על חשבון אלא כתוספת!
    תאמיני לי שאמא שלו תחייה יותר שנים ויותר טוב כשתדע שאתם התחתנתם ואתם מאושרים ביחד,
    אז אולי זה רק תרוץ? אולי קשה לו לעזוב את התמיכה של אמא? כמה שיחות מוטיביציה שאת או אדם שלישי תעשו לו יכולים בהחלט לעזור,
    שיהיה במזל טוב עם המון הצלחה לכל המשפחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי

    Eldar
    27/10/2011

    שלום לך
    אני דיי מסכים אם דעתו של בני

    אני ממליץ לך לא לחכות שנתיים שלוש כי זו תקופה ארוכה מדי שדברים יכולים להתהפך, לדעתי הלכת לקראתו גם בעניין החתונה הצנועה וגם במימון אמא שלו שזה אציל מצדך.
    ועל כן את צריכה להסביר לו שיכול להיות מצב שאם לא תתחתנו הוא עלול לאבד אותך, ולא בגלל שאת לחוצה או לא קשובה אליו ודואגת לעצמך, אלא בגלל שאם רוצים להתחתן אחד אם השני אין טעם לדחות ואם הוא סגור על עצמו והוא יודע שאותך הוא רוצה, אז אין למה לחכות.

    חוץ מזה אם המצב של אמו חס וחלילה ילך וידרדר, אז מה יהיה אז.

    תסבירי לי ממקום של אהבה ולא ממקום של לחץ, כי תמיד יהיה משהו

    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה!!

    sad
    28/10/2011

    אני אפעל לעצתכם ואני מקווה שאוכל לשכנע אותו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כשהבן זוג מפחד להתחתן - תגובה

    עדי בדיחי
    29/10/2011

    לsad,

    אכן אני מסכימה עם המגיבים לך. חשוב מאוד שלא תהיי באויר ולא תמשיכי לחוש את התסכול הזה.

    כנראה המצב המורכב של האמא מאוד מטריד אותו ואת כבת זוג עשית הכל כדי כדי לבוא לקראתו, כך גם הוא צריך לפעול. אלא אם כן כפי שאמרו כאן יש סיבה נוספת לדחיה שלו את החתונה- ואת זה כמובן צריך לברר בעדינות, אולי חושש מעוד משהו.

    בברכת שבוע טוב והצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו