קשה לי

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • קשה לי
    נעמה
    21/11/2011

    אני בזוגיות 8 שנים, מתוכם נשואה 5.5 שנים + 2 בנות מקסימות. יש ביניינו אהבה אך קיימות בעיות תקשורת רבות. זה מתבטא בחוסר עניין ושיעמום אחד את השני,אנחנו ממעטים לריב אבל לעיתים השתיקה רועמת,יש צבירת כעסים, חוסר פירגון ועוד. לא ככה תיארתי את חיי הזוגיות שלי. אני ממש במצוקה. בעיקר זקוקה להבנה וחיבוק חיבוק ועוד חיבוק. לאחרונה אני מוצאת את עצמי יותר ויותר חושבת על גירושין. דיברנו פעמים רבות על הנושא, שנינו רוצים לשנות את המצב והחלטנו ללכת על יעוץ/טיפול זוגי.
    1. מה ההבדל בין ייעוץ זוגי לטיפול זוגי?
    2. מה מתאים למצבנו?
    3. אשמח לקבל המלצה חמה על מטפל/ת בירושלים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קשה לי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קשה לי - תגובה

    מוניקה הרשקוביץ
    21/11/2011

    נעמה יקרה,

    ראשית, טוב שבחרתם לנסות ושפר את הזוגיות שלכם ולא לפרק אותה. האהבה שלכם, הפתיחות, השיתוף, הכנות והרצון המשותף לשפר את המצב מהווים נקודת פתיחה טובה לכך שתהליך זוגי בעזרתו ובהנחיתו של איש מקצוע יוכל לסייע לכם להשיב את התקשורת הביתה כמו גם את האינטימיות, הפיסית והנפשית כאחד.
    לגבי שאלותייך, אנו מנועים מלהמליץ כאן בפורום על אנשי מקצוע שונים. אוכל להפנות אותך לקופ"ח אליה את שייכת. שם תוכלי לקבל בוודאי רשימה של אנשי מקצוע אשר עובדים עם הקופה ואשר יוכלו לסייע לכם.
    לא אוכל להצביע בוודאות על ה"מרשם" הנכון ביותר עבורכם. כל הליך זוגי, בין אם מדובר בייעוץ, טיפול או אימון, יוכל להתאים לכם. איש המקצוע ילמד אתכם תחילה. חלק מן הפגישות, הראשונות והאחרונות בד"כ, תהיינה משותפות וחלקן נפרדות, של כל אחד מכם עמו. לאחר שלמד אתכם, איש המקצוע יוכל להאיר בפנס על החזקות והחולשות של כל אחד מכם ועל הדרכים המיטביות, האפקטיביות והנכונות ביותר עבור כל אחד מכם להתמודד עם חולשותיו בעזרת חזקותיו. כמו כן, בהליך זוגי תקבלו כלים להתמודד באופן נכון ומיטבי עם חוסר תקשורת, חוסר אינטימיות, חוסר תמיכה ופרגון וכל נושא שיעלה במהלך ולאורך התהליך. הכלים שתקבלו יישארו אתכם לתמיד וישמשו אתכם גם לאחר תום התהליך.
    אני מאמינה כי תחושו מחוזקים וקרובים יותר כבר במהלך התהליך אותו תבחרו ובוודאי שבסופו.
    מאחלת לכם הצלחה רבה ועוד הרבה שנים של ביחד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו