בדידות בחיי נישואין

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • בדידות בחיי נישואין
    עידית
    22/11/2011

    שלום!
    זקוקה נואשות לכמה מילים חכמות...
    אני נשואה כמעט שמונה שנים, אמא לשני ילדים מקסימים, נשואה לאדם שבבסיסו הוא אדם טוב. הבעייה היא שמאז ומתמיד הוא לומד קשה ועובד קשה, חוזר מאוחר בלילה, וכשהוא חוזר, הוא ממשיך לעבוד...מסתגר לו בחדר, בקושי מחליף איתי מילה ובקושי עם הילדים. ניסיתי כמה פעמים לדבר איתו על זה שאני מרגישה ממש לבד. אני במצוקה... אין לי עם מי לחלוק את חיי. בזמן האחרון אפילו אם הוא לא עובד, הוא עדיין בחדר עם המחשב או חומר קריאה, מתעלם לחלוטין מהעובדה שיש גם עניינים חשובים אחרים כמו עזרה בעבודות הבית (כי גם לי מגיע לנוח אחרי יום עבודה לא קל), עזרה בהתעסקות עם הילדים. גם כשאני פונה אליו ומבקשת עזרה הוא ממש לא מראה נכונות לעזור. אני מרגישה שאני קורסת. מיואשת ואין לי יותר בן זוג אלא שותף לדירה, קר ומרוחק שחושב רק על טובתו ועל המנוחה שלו. המצב לא משתפר גם בסופי השבוע. אז אנחנו משתדלים לצאת אבל תמיד אני מרגישה כאילו הוא מתענה, ורוצה לחזור הביתה לפינה שלו.
    הזוגיות שלנו די על הפנים. אנחנו בקושי מבלים ביחד או יוצאים בלעדי הילדים.
    רציתי כבר כמה ימים לדבר איתו על האפשרות להביא עוד ילד לעולם....עדיין לא הצלחתי לומר לו את זה. אני גם פתאום לא יודעת האם זה נכון להביא איתו עוד ילד....
    אני כל הזמן חושבת על גברים אחרים, אני ממש רוצה לצאת ולהתפרע בלעדיו...אני מרגישה שאת השנים הכי יפות שלנו אני מבזבזת על בדידות ושיעמום, הירדמות על הספה בציפייה לקבלת יחס...מתזזת רק בין העבודה לבית, ובמקום לשמוח בבית אני מתוסכלת ( ולפעמים הילדים מרגישים את זה וממש צר לי על זה). גם כשאנחנו כמה דקות יחד אין קירבה ביננו, יש איזשהו ניכור מהצד שלו. אנחנו הרבה מתווכחים, אני מנסה למשוך אותו בכוח קצת להבין אותי אבל אי אפשר!!!
    אני כבר לא יודעת מה אני עושה בזוגיות הזו? אני אומנם אוהבת אותו, אבל זו כבר לא סיבה מספיקה כדי שאמשיך לסבול. יש איזושהי דרך לנער אותו???????

    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדידות בחיי נישואין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עידית-

    בני
    22/11/2011

    כדי לגרום לו לשנות את סדריי העדיפויות תצטרכו לעבוד על הזוגית שלכם ביחד, כלומר מהיום את משנה את השפה ובמקום לקטר על מצבך ולהתלונן על מה שהוא לא עושה תדברו ברמה של מה "אנחנו" יכולים לעשות עבור "עצמנו" תנסו להגיע לשורש הבעייה ואז יהיה יותר קל לחפש לה פתרון,
    אם תפנימו ש "הבעייה" היא "שלנו" ולא שלך או שלו, ולכן כשהבעייה היא שלכם אז כאמור הפתרון חייב להיות של שניכם ביחד,
    כל עוד הוא רואה בך נודניקית שמפריע לו כביכול את שיגרת החיים שהוא אימץ לעצמו אז אין לך סיכוי וכפי שכתבת גם בכוח זה לא עוזר,
    תקבלו החלטה שאתם הולכים ללמוד כיצד לקבל כלים נכונים כדי לממש את הזוגיות שאבדה לכם או שאתם מאבדים אחד את השנייה,
    במידה והוא לא מעוניין ללכת לייעוץ תצטרכי ללכת לבדך בתקווה שהוא יצטרף אח"כ, ב-90% מהמקרים האשה היא זו שמושכת את הבעל שבסופו של דבר הוא הנהנה הראשי מכל התהליך,
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • להיות עם ולהרגיש בלי

    עדי בדיחי
    22/11/2011

    הי עידית,

    קודם כל דבריו של בני במקום, חשוב לאמץ. מעבר לזה להרגשתי יש סיבה לכל ההתנהלות הזאת - הניכור, השעות המאוחרות, חוסר העזרה. יש משהו מאוד לא מורגש בנוכחותו, עם זאת מאוד מורגש- לשלילה.

    אני לא יודעת האם ניסית בימים רגועים יותר (שאת יותר זמינה לזה רגשית) לדבר אל ליבו מה שנקרא- באמת לנסות לפתוח או לקלף כמה קליפות ולהבין מה עובר עליו. מה עובר עליו בכלל ברמה האישית ומה עובר עליכם-לדעתו- ברמה הזוגית. האם פעם שמעת מה הוא חושב על הקשר ביניכם? האם היה משבר אויש מדבר "קבוע" ורוטיני שמשפיע על היחסים וכל פעם הוא מתקרר עוד קצת ועוד קצת?

    המטרה היא שהמצב לא יגיע לסלידה שלך ממנו ולחשיבה מחודשת האם טוב לך איתו, זאת נורה שנדלקת כדי להזהיר אותך מפני הבאות. אם לא תשימי את זה על השולחן המצב לא יהיה טוב יותר. אני חושבת שהנקודה שצריכה להיות ברורה פה היא "איך" מדברים את הרגש, ולא ישר לשלוף את האכזבה והכעסים. התקשורת וצורתה מאוד משמעותיות ויכולות להשפיע על הדעה והרגשות של בעלך. לכן אם חשוב לך לדעת מה עובר עליו, ואיך אפשר לשפר את היחסים, חשוב לדעת גם איך ומתי לפנות אליו - ומה בדיוק את אומרת לו. כמובן להימנע מכל האשמה או הטחת כעסים בשיחה כזאת. השיחה חייבת להתנהל רגוע ואת צריכה להרגיש בה כ"כלי" מסוים- להכיל את מה שהוא אומר, קשה ככל שישמע לך. חשוב שהוא ידבר את מה שעובר עליו, כי בלי זה- אין לך תקשורת איתו.

    לגבי ילד נוסף- רק אחרי שהמשבר הזה מאחורייך. אחרת זה יהיה יותר מסובך.
    בהצלחה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עידית

    mosha
    23/11/2011

    תתנערי את מימנו ...צאי לך לקפה עם חברה..תעשי החכות עם מוסיקה כיפית תצאי לטייל בביג יש מקומות יפים וגם אנשים נחמדים דברי עם חברה טובה זה ירענן ...אשמח למייל.....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום לעידית,

    נתנאל
    02/12/2011

    יש כאן שני אנשים במצוקה לא פשוטה.
    את פגועה ובצדק מההתעלמות שלו ממך, בנוסף לחוסר השותפות שלו במטלות הבית.
    מצד שני, לבעלך רובץ כנראה משהו כבד על הלב. הוא אמנם מסתגר ומתנכר אלייך, אך ייתכן מאוד שזהו רק סימפטום לבעיה אחרת שמפריעה לו.
    אני מציע לגשת אליו, לאחוז בידיו ולהביט בעיניו ולומר לו : "יקירי, אני מבינה שעוברת עליך תקופה קשה, וכואב לך. אני רוצה להקשיב לך, להיות אתך בכאבך. אתה יקר לי ואני פוחדת לאבד אותך".
    משם תצאו לתהליך שבראשיתו את תתמכי בו, תקבלי אותו ותאהבי אותו. עם התקדמות התהליך (אך לא בהתחלה), תוכלי להעביר לו בעדינות את המסר, שכאשר הוא מסתגר ומתעלם, את נשארת מאחור פגועה ופצועה, וחשוב לך שתלמדו לעבור משברים ביחד, תוך כבוד ותמיכה הדדיים.
    המון הצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו