אמון

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • אמון
    אליה
    27/11/2011

    היי, אני בת 28 וחבר שלי בן 27, אנחנו יחד שנה וחצי ,כאשר בחצי השנה האחרונה הקשר שלנו עבר עליות ומורדות , משקעים שלפי דעתי קשה לגשר עליהם.
    עוד מתחילת הקשר תפסתי אותו וחשדתי שהוא משקר על שקרים קטנים פה ושם , חסרי חשיבות. לכן לא התייחסתי.
    לאחר שנה הוא גילה שניסיתי להפגש עם אקס שלי בזמן שהיינו יחד. סלח לי דיי מהר על זה דבר שהיה מוזר לדעתי.
    מאז החלו יחסינו להדרדר נפרדנו וחזרנו מספר רב של פעמים, שכל הפרידות היו מיוזמתי ,הוא הפך לדיסקרטי, הוא החל לנסות ולהכיר בנות אחרות , השקרים הפכו לגדולים יותר. אני ניסיתי לעזוב להמשיך הלאה והוא לא מוותר ורודף ומבטיח שדברים ישתנו.. חזרנו ל 4 ימים בערך וגיליתי ששיקר אמר שהיה עם חבר מסוים והוא בעצם לא היה איתו ושוב נפרדנו.הוא אומר שכשאני נפרדת כל כמה ימים הוא מרגיש חוסר יציבות בקשר.. אני מנסה להמשיך הלאה אבל הוא לא מוותר על הקשר הזה, ותמיד בא אליי בטענות שאני אף פעם לא נלחמת על הקשר. אבל אין לי כבר אמון בו, יש אהבה גדולה אומנם אבל האם זה מספיק?
    ולמה הוא ממשיך לרדוף אחריי ולנסות להכיר במקביל בנות אחרות??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אמון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קשה לתקן זאת

    דורית כהן
    28/11/2011

    די יקרה, נראה לי שכאשר בעיית אמון מתפתחת כה מוקדם בקשר - בעצם אצלכם זה קרה משני הצדדים - ורק הולכת וגוברת, זה יהיה מאוד קשה לתקן זאת מן היסוד.יש אולי אהבה ומשיכה, וזה משאיר אתכם יחד,אבל זה לא מספיק לבסס על כך קשר.


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו