כבר לא מצליחה להבין מה קורה.

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • כבר לא מצליחה להבין מה קורה.
    מיואשת
    07/12/2011

    יצאתי עם מישהו.. פעם אחת.. פעם שנייה.. שלישית.. רק בערך בדייט הרביעי הסכמתי שנתנשק. כמובן שאז המשיך לרצות שינפגש.. בא אליי הרבה.. אני באתי אליו.. (אנחנו גרים במרחק של כמעט שעה נסיעה אחד מהשניה).

    רק בערך בפגישה ה7 או ה-8 שכבנו. ואז.. הפלא ופלא.. הייתה גם פגישה תשיעית עשירית ומה עוד.

    פתאום, ביום אחד. נעלם. לא התקשר לא כלום.. וביום שבת בלילה, הודעה "אני מתגעגע. חסרת לי בסוף השבוע". אם חסרתי לך, למה לא התקשרת??

    ביום ב' התקשרתי אליו. לשאול מה קורה, להגיד שהוא מרוחק. הוא אמר שהוא יודע ושהוא מצטער ושאל אם אני רוצה לבוא. כמובן שתגובתי הייתה שלא. (מה נראה לו שהוא לא ידבר איתי כמה ימים ואז עוד שאני אבוא אליו???). המשכנו קצת את השיחה ובסופה אמרתי לו "טוב דבר איתי מחר סבבה"? הוא אמר שידבר. מאז עברו יומיים.

    אני פשוט לא מצליחה להבין כבר. מצד אחד אמרתי לעצמי טוב די הוא לא רוצה אז חתכתי מזה ויום אחרי זה מקבלת הודעה שהוא מתגעגע. אז אני מנסה להיפגש והוא שוב מתחמק. מה קורה???לעזוב את זה?? להתעמת איתו על זה??

    לא משנה אם משחקים או לא. אם שוכבים פגישה ראשונה או עשירית, אם הוא מתקשר או אני... אין חוקיות לדברים האלה וזה פשוט משגע אותי שאני כבר לא יודעת מה לעשות. והייתי כבר בכל המצבים.

    וכן. היו לי כבר קשרים רציניים בעבר.

    מישהו יכול להסביר לי מה הולך פה?? :(

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי מיואשת

    Eldar
    07/12/2011

    דבר ראשון אל תהיי כזאת מיואשת

    אני מבין אותך, אבל אלו חיי הרווקות, לוקח זמן עד שמוצאים התאמה.

    אני לא חושב שיש טעם שתמשיכי להיפגש איתו, אלא תמשיכי הלאה, יכול להיות שמשהו שם לא התאים לו בדרך, אני לא חושב שזה משנה אם את שוכבת עם בחור בפגישה רביעית או שביעית, העיקר לא בראשונה.

    תלמדי להנות מהכרות עם אנשים, תלמדי לזהות מה מתאים לך, איזה סוג טיפוס, אופי, יופי וכד', תלמדי לזהות מי רציני ומי לא.
    אני מניח שהרגשת שהיה חיבור אבל יכול להיות שמשהו השתבש בדרך שגרם לו לרדת מהעניין, אל תקחי את אישית זה הכי חשוב.

    אני יכול להגיד לך על עצמי, לעיתים אני יוצא עם מישהי ואנו מבלים וצוחקים ואני מרגיש שיש חיבור, ושהיא מאוד מעוניינת בי...אבל בסוף מתברר שלא, ולעיתים זה הפוך...
    וזה באמת לא משנה מה הסיבה, מה שחשוב שתהיי שלמה עם עצמך ואם איך שאת, והכי חשוב תלמדי להנות מהדייטים וככל שתהני מהם כך ירצו להיות יותר בקרבתך.
    ויש עוד משהו לעיתים לעיתים אנו רוצים להיות אם טיפוס מסויים של אנשים שלא תמיד מתאימים לנו...נכון אפשר לנסות ולנסות ואולי מתי שהוא זה יעבוד, ואפשר גם לנסות כיוון אחר, לבדוק סוג אחר של אנשים.

    המון בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כבר לא מצליחה להבין מה קורה. - תגובה

    מוניקה הרשקוביץ
    07/12/2011

    מיואשת יקרה,

    קשה לי להיכנס לראש של הבחור הזה ולהסביר לך את פשר ההתנהלות שלו. אני מניחה שבתקופה שהייתם יחד הוא באמת נהנה מחברתך וממך ובוודאי חשת בזה וגם חשת, פחות או יותר, משהו דומה. אולי הוא החליט שה"קטע" ביניכם לא רציני, אולי משהו אחר לא התאים לו, כפי שאלדר כתב לך, אולי...בכל אופן לא הייתי משקיעה בכך מחשבה נוספת. מאחר והוא אכזב אותך, פעם אחר פעם, נעלם, הבטיח ליצור קשר ולא קיים וממשיך להתנהל במעין חוסר התחשבות בך וברגשותייך הייתי ממשיכה הלאה. היה נחמד ונחמד שהיה וכעת הגיע הזמן לעבור לקשר הבא.
    בנוסף לכך, אם אני מבינה נכון, את מחפשת קשר יותר רציני, עם בחור יותר משקיע/יציב והבחור הזה לא נראה לי מועמד מתאים. כך שאם הוא יחליט לממש את געגועיו וליצור קשר, אולי כדאי שתשקלי שוב אם לך זה מתאים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אז ככה. . .

    מיואשת
    11/12/2011

    בסוף החלטתי שאני כן מדברת איתו. אמרתי לו חד משמעית "אם לא מתאים לך, זה בסדר הכל סבבה. רק תגיד לי שאני אדע".
    הוא אמר שזה ממש לא המצב.. שהוא עמוס בלימודים.. שככה וככה.

    אמרתי שכשהוא יהיה רציני יש לו את המספר שלי ואני לא מנסה שום דבר איתו יותר כי לא נעים לי להרגיש כאילו שאני רודפת אחרי מישהו.

    ואכן, יום אחרי זה, הוא התקשר. .ושלח הודעה.. ושאל מתי אפשר שניפגש.. כמובן שקצת משכתי אותו.. בסופ"ש האחרון נפגשנו והיה מדהים.

    היום הוא כבר שלח הודעה.


    אולי הפיתרון הטוב ביותר הוא פשוט להגיד מה שמרגישים.בלי להתבייש. כי בסוף אני זו שמפסידה מזה. יכול להיות שיש בחורים שהם סתם ביישנים ויכול להיות שהוא סתם אפס. לא נדע אם לא נדבר...

    הנה לקח לחיים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כל הכבוד לך!

    מוניקה הרשקוביץ
    12/12/2011

    מיואשת יקרה,

    נראה שאת בחורה חזקה ושאפתנית אשר יודעת בדיוק מה מטרותיה ויעדיה וגם יודעת היטב כיצד להשיג אותם. כמו כן, אינך אוהבת להשאיר דברים פתוחים ולא ברורים ואת עושה את מה שצריך על-מנת שהכל יהיה ברור וסגור, מבחינתך. כל הכבוד לך על כך!
    אין ספק כי יכולות אלה הינן מתנות בהן ניחנת והן תעמודנה לזכותך בכל צומת בחייך.
    תודה על שבחרת לשתף אותנו כאן בפורום בהתפתחויות. אני יותר ממסכימה איתך שיש כאן שיעור לחיים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו