זה או לא זה - אשמח לשמוע גם מאנשים

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • זה או לא זה - אשמח לשמוע גם מאנשים
    יונית
    12/12/2011

    שלום,
    אנסה לקצר ולכתוב בנקודות (ככה יהיה קל יותר לקרוא, ואותי הכתיבה פחות תייאש :) ) :
    1. אני ובן זוגי בני 29, שנה וחצי ביחד
    2. בחודשים הראשונים של הקשר הייתי מאוד חסרת בטחון ורדפתי אחריו - השילוב יצר התרחקות מצידו וכמעט גמר את הקשר
    3 בשנה האחרונה עלינו על דרך המלך (כך חשבתי), הוא אמר שאהב אותי (ואני מאוד מאמינה לו בגלל הסעיף הבא)
    4. הקשר בינינו היה מושלם (טוב נו, כנראה כמעט) - תקשורת יוצאת דופן, הערכה, הבנה, אהבה, תמיכה, בלי וויכוחים מיותרים ........
    5. היה שלב שהוא אפילו דיבר על לעבור לגור ביחד ועל חתונה
    ואז זה קרה........
    הוא אמר לי שהוא נכנס ללחץ ולאורך כל הקשר הוא פעם אהב ופעם פחות (אני לא יודעת , לי זה נשמע הגיוני שיש עליות ומורדות) ואני יודעת שהוא לחוץ גם בגלל דברים מהעבר. הוא טוען שהוא לא בטוח ש"זה זה" (וכאן נכנסת הכותרת :) )
    ואז ..... נפרדנו לפני יומיים . מה עושים ? שומרים על קשר כדי לשמור את ההרגשות שלו אליי או מתנתקים כדי שיראה שאני כבר לא רודפת אחריו ? אני יודעת שהוא רוצה לנסות גם דברים אחרים . שמעתי על סיפורים כאלו שבסוף נגמרו בחזרה .

    אני יודעת שזה מאוד תלוי באנשים הנמצאים בקשר אבל אשמח לשמוע עצות

    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זה או לא זה - אשמח לשמוע גם מאנשים - תגובה

    מוניקה הרשקוביץ
    12/12/2011

    יונית יקרה,

    הרגשות שלו אלייך יישמרו אך ורק במידה והם כנים, אמיתיים ומשמעותיים. אין טעם לשמור על קשר רק על-מנת לשמר את הרגשות שיש לו כלפייך. רגשות אמיתיים ומשמעותיים נשמרים מעליהם, הם פשוט לא מרפים ולא משתנים עם הזמן או המרחק, אלא אם מדובר בהרבה מאוד זמן ומרחק, משהו בבחינת רחוק מהעין רחוק מהלב וגם אז קשה להעלים אותם.
    נראה כאילו משהו לפתע הפחיד/הלחיץ אותו, העבר, כפי שכתבת, עוצמות האהבה המשתנות שהוא חש כלפייך לאורך הקשר, חוסר הביטחון וחוסר הוודאות שלו שאת היא האחת שלו או סיבה אחרת. יכול גם להיות שהסיבה היא שהוא פשוט חש צורך לנסות ולהתנסות במערכות זוגיות נוספות, כפי שציינת, לפני שהוא "ננעל" על הזוגיות הרצויה ומתאימה לו ביותר.
    מניסיונך את יודעת שמרדף והשקעה עודפת מביאים לתוצאה ההפוכה מהתוצאה הרצויה לך ולכן הייתי מציעה לך לאפשר לו את החופש שהוא מבקש לעצמו.
    בפרק הזמן הזה גם את יכולה לנסות ולהתנסות ואולי דווקא את תמצאי את עצמך מעדיפה איש אחר. נצלי את הזמן הזה גם עבורך, באופן מפתיע גם עבורך זה יכול להיות חלון הזדמנויות ולא זמן המתנה בלבד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה קטנה נוספת

    י
    13/12/2011

    הי מוניקה,

    תודה רבה על התשובה המהירה. יש לי רק עוד שאלה קטנה :

    כשהיום נפגשנו במקרה ראיתי את העיניים שלו בורקות (אולי בגלל שזה עוד טרי) ולכן חשבתי שאולי לשמור על קשר יעזור. כתבת לי בתשובה שאם הרגשות אמיתיים הם ישארו שם תמיד. אבל הרי הגעגוע יגמר מתישהוא אם לא נדבר, כי הגוף מתרגל לזה, לא ? ואז הדברים הופכים להיות יותר יבשים ? (האם היא היתה לי טובה? האם אהבתי אותה ?) - שאולי זה טוב דווקא. אני שואלת כי פשוט נראה לי שאפילו אני , שאני מאוד אמוציונלית , לא אצליח להחזיק רגשות לאורך חודשים - דבר שלא מעיד על תפיסתי את הקשר כי דווקא מאוד אהבתי אותו

    תודה שוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי

    דן
    13/12/2011

    אני ממש מבין אותך, פרידה זה לא דבר קל בייחוד אם אוהבים אחד את השניה.
    ממש כמו שמוניקה אמרה לך, אין טעם בלהישאר בקשר, מהסיבה הפשוטה שזה לא מוביל לשום מקום, ההישארות בקשר תימנע ממנו וממך להתקדם הלאה ומצד שני לא תוביל את הקשר שלכם לכלום.

    הוא נפרד ממך, ייתכן וזה לא היה זה, ייתכן והוא לא היה בשל, את יכולה לברר איתו את העניין, ברור שהכל טרי הרגשות מדברים בעד עצמם, ברור שלך ולו כואב, אבל כנראה אם התקדמות הקשר שלכם הוא הגיע לצומת דרכים, להתקדם לעבר חתונה או לחתוך את הקשר, הוא עשה את החשבון האישי שלו והחליט לחתוך ועל כן אין טעם לשמור על קשר.

    תני לו את הזמן שלו, שיעשה את החושבים שלו בבית, אם בזמן הזה הוא ירגיש שהוא טעה הוא ינסה לחוזר אלייך ייתכן שזה ייקח חודש ואולי שנה ואולי בכלל לא, את צריכה לדאוג לעצמך, וזה אומר לחזור למסלול כמה שיותר מהר, אני יודע שזה נשמע לך הזוי כי הכל טרי ומבחינתך הוא האחד אבל אין מה לעשות, תנסי ללמוד מהקשר הזה, ותתחילי להתנתק לאט לאט...פייס, תמונות, כל דבר שמזכיר לך אותו.

    וזה בדיוק מה שמוניקה אמרה לך, תנסי לנצל את הזמן הזה להכיר מישהו אחר, אולי תתאהבי בסוג אחר של גבר.
    פשוט כרגע הכדור במגרש שלו, הוא נפרד ועל כן הוא צריך ליזום רצון לחזור וזה תלוי בך אם תרצי לחזור ברגע שזה יקרה.

    תני לזמן לעשות את שלו, אל תדחקי בו כי פשוט את תדחי את הפרידה זה הכל, אם אתם אמורים להיות ביחד אתם תהיו...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה קטנה נוספת - תגובה

    מוניקה הרשקוביץ
    13/12/2011

    יונית יקרה,

    אלדר כתב לך מאוד יפה ויותר מזה, מנקודת מבטו של בחור, היכול לראות ולהבין טוב יותר לליבו של בן-זוגך, בוודאי בהשוואה אליי ואליך, הנשים...
    כאשר כתבתי לך לגבי הרגשות, התכוונתי שאם הרגשות שלו כלפייך אמיתיים, עמוקים ומשמעותיים הוא ינסה ליצור עמך קשר על-מנת לממש את תחושותיו, על-מנת לנסות שוב, על מנת לא להפסיד אותך ואת הזוגיות שהייתה לכם. אם הרגשות שלו כלפייך כה חזקים הוא לא יתנגד להם, הוא "ילך" איתם. אולם, על-מנת שהוא ידע בוודאות מה הוא חש, מה הוא רוצה ויחוש שלמות בנוגע לזוגיות שלכם ואלייך הוא זקוק מאוד לחופש שלו ולכן למרות הרגשות שיש לכם זה לזו הוא בחר, בשלב זה, לקחת פסק זמן על-מנת לחשוב על כך "ברגוע". יהיה זה נכון עבורו שתאפשרי לו את פסק הזמן הזה ויהיה זה נכון עבורך כדי שלך לא תהיינה ציפיות שיתבדו וכדי שלא ייוצר שוב מצב בו את רודפת אחריו ומרחיקה אותו מעלייך, כמו בתחילת הקשר שלכם.
    למרות הקשיים שאת חווה עתה התרחקי ואפשרי לו את המרחב שהוא צריך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה אלדר על העידוד !

    י
    13/12/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו