מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- לא משתלם להיות בחור טוב!בעילום13/12/2011
פשוט לא משתלם!
מה זה שווה? אתה נותן מעצמך, אתה נותן את כולך, מראה אהבה, מפנק, מלטף
וכל הדברים האלה הם מה שדוחים אותה בסוף!
כל הבנות מחפשות שיהיו אליהן רעים!
לא משתם להיות "בחור טוב"
בסוף אתה נשאר לבד...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה
H13/12/2011לא נכון!!פשוט לא מצאת את הבחורה הנכונה. לדעתי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנו באמת
בעילום13/12/2011צא/י מהסרט...
עוד לא מצאת את הבחורה, כבר 4 פעמים מצאתי את הבחורה...
עם האחרונה ממש חשבתי שמצאתי את האישה המושלמת
אבל בסוף כלום לא מספיק להן!!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך..
H13/12/2011אז לא מצאת....בן כמה אתה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאמת הכואבת בפנים
י13/12/2011לפני שאני אענה על הבעייה שהצגת אני חייב לומר לך שאני מבין אותך באיזשהו מקום ואני בדיוק כמוך, גם אני טוב מדי. וגם לי היו פרידות שנבעו בדיוק מהמקום הזה, כשהאחרונה בהן הייתה לא מזמן - ככה שאני האחרון שתוכל לומר עליו שלא מבין אותך.
מצד שני, אני מנסה לחשוב הפוך :
אם אותי היו ממש רוצים, ומפנקים (כמובן שזה תלוי במינון, אני לא אומר שבמינון סביר זה לא טוב) ונותנים לי כל מה שאני רוצה ללא מאמץ - זה היה מוציא לי את האתגר מהקשר. ואני יכול לומר לך שגם לי זה קרה, דווקא בנות שממש רצו אותי וחיזרו אחריי - "עשו לי את זה" הרבה פחות . כך שעם כל הצער שבדבר (ושוב אני אומר, אני בד"כ הייתי בצד שלך) כנראה שזה הטבע האנושי. אין לנו מה לעשות אלא להשתנות - ואני כבר עשיתי זאת חלקית.
אין בן אדם שמחפש שיהיו אליו מאנייקים, אבל אין מישהו שרוצה שהכל יבוא לו בקלות (בנושא של קשר זוגי) וקצת אתגר ומאמץ לא מזיקים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי
י13/12/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי י....
H14/12/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא משתלם להיות בחור טוב! - תגובה
מוניקה הרשקוביץ14/12/2011בעילום יקר,
אני מסכימה עם H. "סבלת" עד כה מחוסר מזל. למרות שזה קרה לך כבר ארבע פעמים, כפי שכתבת, אין זה מעיד על שום דבר עתידי. בראייה שלי אין דבר כזה טוב מידי כפי שאין טובה מידי. הבנות שפגשת עד כה פשוט לא השכילו להעריך את טוב ליבך. חבל שבסופו של דבר אתה הוא זה אשר נפגע מכך.
הסתכל קדימה, הישאר כפי שהינך בדיוק ואני משוכנעת שכאשר הבחורה הנכונה עבורך תגיע היא תדע להעריך את טוב ליבך, את אהבתך ואת הנתינה הגדולה והאינסופית שלך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

