אשמח לחוות דעת

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • אשמח לחוות דעת
    אחד
    14/12/2011

    אני נמצא בסיטואציה מאד מאד מאד לא פשוטה.
    אני מאוהב בצורה יוצאת דופן בבחורה יוצאת דופן ומוכן לעשות למענה כמעט הכל.
    שנינו נמצאים בשלבים מתקדמים ומכריעים בקבלת ההחלטות משותפות האם להתחתן.
    הבעיה היא זאת, לחברתי יש חברה אשר קרובה אליה בצורה מעבר למקובל ,חברתה מעורבת מאד בחייה ועד כאן זה בסדר,אולם חברתה מרשה לעצמה באופן חצוף ייתר להתערב ייתר על המידה בכל הקשור לזוגיות שלנו.
    הדבר קרה לפני פרק זמן של מספר חודשים ובחרתי להבליג.
    אולם לפני פרק זמן קצר, היתה מריבה לגיטימית ביני לבין זוגתי אולם חברתה התערבה שוב באופן בוטה וגרמה לליבת יצרים והקצינה הסכסוך ביני ובין זוגתי וביני לבינה.
    קיבלתי החלטה,שכך אני לא יכול ,אני משוכנע מעבר לכל ספק,כי אותה חברה תפגע במערכת היחסים (ואין זה משנה כוונותיה הטובות כביכול) העתידית ואני אסרב לקבל אותה בביתי ויותר מכך, מסרב לקבל את הקשר בינהם אשר אני הוא זה שאנזק בעיקר.
    אין לי הזכות להפריד בינהן,בעיקר כי הקשר הוא חזק ואמיץ,אולם ברגע שאני כאמור הצעד הנפגע,אין לי ברירה, ובאמת אפילו בצעד שאני יודע שהוא חוצפתי, נאלצתי לומר לבת זוגתי שכך זה לא יימשך, החברות בינהן תהרוס לנו הכל,והיות ואני כה משוכנע בכך, עמדתי על כך והצבתי מעין אולטימטום.אני כה עצוב שאני גורם לזוגתי חוסר נוחות ולמרות שהיא כ"כ מתאמצת לרצות את כולם ולנסות למצוא פתרון,אני עז בתוכי ,ונחרץ מאד כי כל עוד חברתה בשטח,אני לא מתקדם קדימה. אני מוטרד מאד מהעובדה כי אולי הפכתי לאדם קשה ופרימיטיב בדעותיו,באיזו זכות אני מציב אולטימטום? אולם מקרה זה הינו קיצוני מייתר המקרים ומתאפיין בחברות שונה לכן ,,ועל מנת להבטיחלעצמי חיים רגועים ומאושרים,נאלצלתי לנסות לנקוט בפעולות ולהרחיק את חברתה מחיינו. בת זוגתי לא קיבלה זאת והחלטתהעימה,אני מאידך לא משנה דעתיונחרץ לבדוק בה גם במחיר שלא נתקדם.
    האם צעדי לגיטמיים\מקרה זה הינו מקרה קלאסי,אשר סופו ידוע מראש אם לא אעמוד על עקרונתיי המוצדקים בעיני, כבר כעת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אשמח לחוות דעת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אשמח לחוות דעת - תגובה

    מוניקה הרשקוביץ
    14/12/2011

    אחד יקר,

    גם אם החברות האמיצה והקשר המיוחד ביניהן כאילו מאפשרים לחברה לגיטימציה להתערב יתר על המידה (ואין זה כך) אני חושבת שלא נכון יהיה להעמיד אולטימאטום לבת-זוגתך. מעבר לעובדה שאולטימאטומים הינם דרך פחות מוצלחת, שהרי הם חד-צדדיים ואינם מאפשרים מקום לשיח פתוח וכן ולהבעת דעות ורגשות זו דרך אשר גורמת לצד אשר נאלץ, לכאורה, לקבל את האולטימאטום, להיכנס (כמעט באופן אוטומטי) למצב של אנטי ולא למקום של רצון טוב. אך טבעי הוא שכאשר מקבלים החלטה חד-צדדית אשר משפיעה על אנשים נוספים, המושפעים הנוספים חשים שלא בנוח, בלשון המעטה, ומתוך חוסר נוחות זו הם מנסים יותר להתמרד מאשר לנסות למצוא פתרון ו/או דרך יחד עם האחרים וזאת על-מנת להגיע להסכמות מקדמות ונכונות לכולם.
    אני מבינה שבחרת בדרך זו מאחר וחשת צורך להגן על עצמך, גם בהווה וגם בעתיד, וכי חשת כי למעשה אין לה ברירה אחרת, אולם, אני חושבת שיש לך. בפועל העמדת את בת-זוגתך במקום לא נעים ולא נוח. היא כאילו צריכה לבחור ביניכם ושניכם מאוד חשובים לה. זה לא ממש הוגן להביא אותה למקום הזה.
    לחילופין אולי פגישה משולשת של שלושתכם ושיח פתוח וכן ביניכם יוכל להביא לתוצאות טובות יותר ולהיעשות באווירה נעימה יותר.
    ציינת כי אתה מאוד אוהב את בת-זוגתך ומוכן לעשות הכל למענה, כמעט. נראה לי כי פגישה משולשת שכזו יכולה להיכלל ברשימת הדברים שתוכל לעשות למען הזוגיות שלכם.
    אני מניחה, שלאור תחושותיך לא יהיה לך קל להציע זאת ולקיים פגישה כזו אך זו נראית לי דרך נכונה יותר ואפקטיבית יותר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה מקרב לב,דבר נוסף

    אחד
    16/12/2011

    ההכרונת המשולשת היא רבת שנים(למעלה מעשור) וההיסטוריה לימדה אותי שאני לוקח סיכון גדול מאד. אני מבולבל,אני יודע שאני מתחתן עם חברתי, אני בפירוש לוקח סיכון.
    ועוד משהו קטןשאלה מקצועית, אדם אשר אינו אוהב להתנשק הוא אדם שיש לו בכל זאת משיכה. זט בעיה נוספת לצערי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה מקרב לב,דבר נוסף - תגובה

    מוניקה הרשקוביץ
    18/12/2011

    אחד יקר,

    בכל סיכון יש סיכוי לאושר, הגשמה, מימוש, אהבה, חברות, זוגיות וכו'. תלוי בנושא העומד על הפרק.
    אולם, כאשר לא לוקחים את הסיכון מוותרים, למעשה, מראש גם על הסיכוי, ובנוסף יש להתחיל הכל מחדש, סיכון מחודש וסיכוי מחודש. לאחר עשור ויותר, נראה לי שהסיכון מחושב יותר במקרה שלכם והסיכוי לטוב, לאושר ולזוגיות מוצלחת הוא יותר מסביר, וכמו כן, נראה לי שגם אתה יודע זאת (אני מניחה שהיית מוותר כבר מזמן אם פני הדברים היו שונים). ציינת בתחילת דבריך שאתה אוהב את זוגתך ואהבה כה עזה לאחר תקופה כה ארוכה לא משחררים למרות הקשיים החיצוניים. עשה את מה שצריך (שיחות הבהרה עם החברה ובת-הזוג, אל תאפשר לה ל"היכנס ביניכם", העמד אותה על מקומה במידת הצורך) כאשר אתה חש שהגיעו מים עד נפש, כמו בתקופה זו, אולם החזק חזק בזוגיות היפה שיצרתם יחד, נראה לי שהקשר שלכם, זוגתך ואתה ראויים לזה ושווים את ההשקעה, ההתמודדות והמאמץ.
    באשר לשאלתך בנושא הנשיקה והמשיכה, ניתנו לכך לא מעט פרשנויות על-ידי סקסולוגים ופסיכולוגים רבים. יש הטוענים שלעיתים עם הזמן מתרחש שינוי התפתחותי באחד מביני-הזוג ובן-הזוג השני נשאב לתוך השינוי הזה. כך שכאשר האחד לא מוצא בזה יותר את האינטימיות, הכיף, הריגוש והחוויה האינטימית, בן-הזוג השני מקבל זאת וזורם עם זה. זה כמובן בהנחה שבתחילת הקשר שלכם נהגתם להתנשק ועם הזמן והתפתחות הזוגיות חלו שינויים וזה אחד מהם.
    אחדים טוענים כי זה איכשהו קשור לחווית הינקות הראשונית מהשד או מבקבוק, לצורך העניין. אם החוויה הייתה טובה והיו כרוכים זה רגשות של אהבה, חום, עידוד, תמיכה ונוכחות אימהית אזי, הבוגר אוהב את ההתנשקות ואילו במידה והאם הייתה חסרת סבלנות או סבלה מכאבים בעת ההנקה, הייתה זו חוויה שלילית עבור הילוד אשר משפיעה עליו בנושא הנשיקה. בכל אופן, הנשיקה אינה קריטריון ומדד לטיב היחסים האינטימיים בין בני-הזוג. חשוב שהנושא יהיה פתוח וכן ושאפשר יהיה לדבר על הכל ולהגיע לעמק שווה. הכל ניתן לשיפור, לשינוי וללמידה. תלוי ברצונם הטוב וברמת ההתחשבות של בני-הזוג זה בזו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו