כיצד לפעול

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • כיצד לפעול
    כיצד לפעול
    20/12/2011

    יש מישהו שיצאנו כמה פעמים. שכבנו גם כמה פעמים ואז הוא החליט שלא מתאים לו (כמובן בלי ליידע אותי.. לפי ההתנהגות שלו הבנתי שהוא לא מעוניין כנראה).

    עכשיו,

    הוא מדי פעם מתקשר (פעם בשבוע) רוצה שניפגש .. ואני כבר לא. לא מעוניינת בקשר שלא יוביל למשהו יותר רציני. בטח לא סטוץ.

    אני לא מעוניינת בשום מפגש נוסף איתו או שום קשר איתו והבעיה היא שאינני יודעת כיצד להגיד לו בפעם הבאה שהוא מתקשר, את הדברים האלה, מבלי לפגוע בו.


    אני יודעת שהרבה יחשבו שאם הוא פשוט התנתק ממני ורוצה רק סטוץ אז אני לא צריכה לחשוב אם הוא יפגע או לא. אבל אני כן חושבת כי כזו אני.

    איך אומרים למישהו שלא מעוניינים להמשיך קשר איתו?..
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כיצד לפעול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האמת כאן היא הכי מתאימה

    דורית כהן
    20/12/2011

    שלום לך, אם הבנתי אותך נכון, יש לך בכל זאת התלבטות לגבי אדם זה: נדמה לי מדברייך, שאילו הוא היה ממשיך לטפח את הקשר וזה היה נראה לך בכיוון רציני ולא בתור סטוץ - אזי היית מעוניינת שהקשר איתו יימשך, לא כן?

    מכיוון שכך, כאן גם טמונה התשובה לשאלתך: אם מה שחשוב לך הוא שהוא לא ייפגע, את פשוט יכולה להבהיר לו שכיום אינך בעניין של סטוצים, וכי את מתכוונת להישאר בקשר רק אם זה מתפתח לקשר זוגי.
    כך את מבהירה לו שאינך פוסלת אותו כבן זוג פוטנציאלי אלא רק את כוונותיו כפי שהבנת אותן ממנו - שזה יישאר סטוץ.
    ואז - אם יש לו בכל זאת כוונות רציניות יותר - הדלת נשארת פתוחה מן הכיוון שלך. ואם הוא רוצה רק סטוץ - את מבהירה לו שלך זה לא מתאים.

    אני מקווה שקלטתי אותך נכון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי

    דן
    20/12/2011

    הייתי מוסיף לדבריה החכמים של דורית

    נראה לי "שקצת" התחברת רגשית, וכן היית רוצה שהקשר ימשיך, אבל ממש אין טעם.
    כי הוא לא בכיוון שאת היית רוצה שהוא יהיה, כלומר הוא רוצה משהו אחד ואת רוצה משהו אחר, על כן לא הייתי מפתח תקוות לשווא.
    מה שכן הייתי עושה, זה מתחיל לשחק קצת(אין מה לעשות) כדי לגרום לו להתאמץ יותר, אל תעני לו לכל שיחה, ואם הוא רוצה להיפגש...תגידי שכבר קבעת תוכניות...ומדי פעם תזרקי עצם...ולאחר מכן אם הוא לא מנסה יותר ומשתדל, תגידי לו שאת מחפשת קשר רציני יותר.

    הסיבה לזה, בגלל שאת מעוניינת בו (ואני אומר זאת בגלל שרשמת שאת לא רוצה לפגוע בו) אני מניח כי ברגע שתספרי לו שאת מעוניינת בקשר רציני ואת לא רואה שהקשר הזה מוביל לשם...רוב הסיכויים שהשיחה תלך לכיוון של ניתוק הקשר (כי זה יבוא לו בהפתעה, הוא לא ידע איך להגיב..)

    חשוב לי לציין שזו הצעה...ולא מדע מדוייק
    בכל אופן שיהיה בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו