זקוק לעצה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • זקוק לעצה
    אחד
    26/12/2011

    אני ובת זוגתי נמצאים בתהליך רציני למיסוד הקשר.
    הבעיה שיש לנו לא מעט בעיות וחלקן רפואיות.
    אחת הבעיות הרפואיות מחייבות יעוץ אצל איש מומחה (השאלות הן מאד כלליות ויותר נוגעות אליה) אולם משום מה בת זוגתי מעדיפה לגשת לייעוץ דוקא עם חברתה הטובה ולא איתי למרות שהנושא קשור במפורש גם אלי (עניין זוגי לחלוטין).
    לטענתה,תרגיש נוח יותר איתה מאשר איתה בשל רגישות העניין וכן,ענייני נשים..
    אולם,כאמור,אני חלק בלתי נפרד מהבעיה וחושב,אם זה כך, מה יהי בעתיד?
    אני הבהרתי לה שאיני רואה זאת בעין יפה כלל ויהיו השלכות מבחינתי אולם היא סירבה.
    האם אני מתעקש מעבר למקובל? זוג צריך לעשות הכל ביחד בעיקר סוגיה הנוגעת לשניהם . אילו היה כמובן מדובר על בעיית נשים הייתי מיוזמתי מתחמק ממנה אבל המציאות אחרת.נא חוות דעתכם. תודות..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זקוק לעצה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זקוק לעצה - תגובה

    מוניקה הרשקוביץ
    27/12/2011

    אחד יקר,

    מפנייתך עולה כי הבעיה הדורשת התייחסות מקצועית נוגעת לשניכם ולכן אני מסכימה איתך שהיה נכון יותר אילו הייתם הולכים יחד לייעוץ המקצועי. יחד עם זאת, אני חשה שזהו נושא רגיש עבור בת-זוגתך. כאשר מדובר בנושאים רגישים (או של הרגש) קשה (וגם פחות נכון) להתמודד עימם באופן שכלתני לחלוטין, כפי שאתה היית רוצה. התחושות הן אלה אשר קובעות וגם עם קשה להסביר אותן באופן הגיוני לחלוטין אין טעם להתווכח עימן. כלומר, מאחר וכך בת-זוגתך חשה, וגם אם קשה לה לשכנע אותך, אני מציעה שתנסה לזרום עימה. זה בוודאי יקל עליה ויעשה טוב לקשר שלכם.
    אין הדבר מעיד דבר על העתיד. והיה ובעתיד תזדקקו לסיוע מקצועי בנושא זה או אחר, אני מאמינה שלגופו של עניין תדעו כיצד להתמודד באופן הנכון ביותר.
    בפעם הזו, לאחר שהיא תיגש עם חברתה לפגישה המקצועית, נסה לברר עימה, בשיחה פתוחה, כנה ותומכת, האם יש משהו שגם אתה אמור לדעת, אמור לעשות, האם תוכל לסייע במשהו.
    התמיכה שלך, ההבנה שלך, הפרגון שלך ואהבה שלך יגרמו לה להיפתח כלפיך, לחוש נוח יותר לשוחח עמך גלויות ואולי אף ליזום פגישה מקצועית משותפת איתך להבא, במקום עם החברה. כמובן שהתנהלות כזו מצידך תזכה להרבה נקודות זכות אצלה ולהערכה רבה.
    הזוגיות, האמון והפתיחות דורשים השקעה וזמן. ככל תשכיל להשקיע בכך יותר היום כך תרוויח יותר בעתיד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כנסי בבקשה

    אחד
    27/12/2011

    מדובר בייעוץ גנטי,אשר מיועד לבני זוג בלבד.האם דעתך עדיין זהה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נכנסתי...

    מוניקה הרשקוביץ
    28/12/2011

    אחד יקר,

    כפי שציינתי בתחילת דבריי בתגובתי הקודמת, אני חשה כמוך. נכון יותר היה לפנות לייעוץ מקצועי יחד, שניכם בלבד, מאחר ומדובר בנושא שהוא שלכם, ביניכם וקשור בכם בלבד.
    יחד עם זאת, כפי שציינתי קודם, קשה ולא ממש כדאי להתעקש בשלב זה. מסיבה כלשהי, הגיונית או לא, בת-זוגתך מעוניינת ללכת לייעוץ הנ"ל עם חברתה, אליה היא מרגישה קרובה ואיתה היא מעדיפה ללכת לפגישה מקצועית שכזו. במידה ותפעיל עליה לחץ התוצאות עשויות להיות הפוכות למה שהיית רוצה.
    לאור כל זאת, אני מציעה שתאפשר לה ללכת לייעוץ עם חברתה ואתה מבחינתך תדאג להישאר בתמונה ולהתעדכן בכל הפרטים החשובים.
    אני מאמינה שהבנה ותמיכה מצידך ישחקו לטובתך להבא כמו גם, יסייעו לחיזוק הקשר שלכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו