מוניקה דחוף

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • מוניקה דחוף
    ב
    29/12/2011

    אני זו שכתבתי לך הנשואה +2 עם הגבר בעבודה שזה ניגמר והוא לא היה מוכן לדבר איתי ובאמת בזכות הכח שנתנת לי ובזכות העצות הטובות שלך ובזכות זה שלא רציתי קשר שלא לוקח לשום מקום התחזקתי והצלחתי ואפילו הגעתי למצב שהתקרבתי לבעלי והפסקתי לחשוב עליו.
    ושוב הכל התחרבש התחלנו לדבר השבוע הפעם זה בא משני הצדדים והוא נישבר ואמר לי שהוא אוהב אותי ורוצה שנהיה יחד בלי לפרק את המישפחות אני מכירה אותו זה לא בא מאגואיזם זה בא ממקום שהוא יודע שאני לא אוכל לעזוב למענו ושנינו במצב שאנו עדיין לא מוכנים לוותר על הצד השני וגם לא אחד על השני הוא טוען שאהבה שלו אלי גדולה והוא לא דורש מימני כלום לסקס לא כלום רק להיות ביחד בקשר ריגשי ושאני יבין שלפעמים שהוא לא לידי הוא לא ייצור את הקשר אני מודה מוניקה יום שלם הוא חיבק אתי וליטף אותי לא ליטופים אניטימיים ליטופים של אהבה והוא אמר לי שאני צריכה לחשוב על זה ולתת לותשובה אלוהים אני לא מבינה למה הוא צריך את זה הרי הוא לא מוותר על אישתו
    אני מודה אמרתי לו שאני לא אוכל לקיים איתו קשר כזה המצפון הורג אותי איכפת לי מעלי יש לי רגשות אליו הוא חשוב לכן אני לא יכולה לעשות זאת בלב שלם וגם אני פוחדת להיפגע ואני עוד רוצה להביא ילדים אני מרגישה שאני נעצרת שאני איתו אבל אני מודה אני מרגישה אליו אהבה ענקית משיכה מושלמת פינוק משהו מדהים עם בעלי אני לא מרגישה כך.
    הוא לא צריך עוד להביא ילדים אני מרגישה שהוא עשה את שלו
    למרות שלפעמים אנו דיברנו על ילד משלנו
    ועכשיו אני לא מסוגלת לאמר לו וללכת שאני יודעת שהוא רוצה אותי.
    מוניקה אני צריכה שתחזקי אותי עזרת לי אז עיזרי לי שוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מוניקה דחוף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תחליפי מקום עבודה עכשיו!-

    בני
    29/12/2011

    אם כל הצער שבדבר...
    נראה לי שאין לך ברירה ותצטרכי לעשות מעשה כדי לעצור את הידרדרות שמחזירה אותך שוב ושוב לאותו מקום, את זו שהגדרת את הקשר הבעייתי הזה כמשהו שפוגע בך מאוד, אף אחד לא יכול לחזק אותך או שלמור עלייך כשאת נמצאת בגוב האריות...
    אם את חפצה בחיים משלך כפי שאת רוצה לחיות אותם יש לך כאן הזדמנות לקום ולעשות מעשה שיציל אותך ואת כל מה שבנית בעשר אצבעותייך בשנים האחרונות,
    בהצלחה וסליחה שהתערבתי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי בני

    ב
    29/12/2011

    אין לך על מה לאמר לי סליחה אני מודה לך מאוד שהתייחסת אחרי שכתבת לי מה שכתבת נתנת לי כח לעשות קאט הזה לא ממש דיברתי איתו וסגרתי איתו את הסיפור אני לא יכולה לעזוב את מקום העבודה זה הפרנסה שלי ובעלי וילדי לא צריכים להיפגע מהחוסר אחריות שלי בלב שלי אני יודת שעשיתי מספיק והרסתי לעצמי וגם לבעלי אני חייבת לאמר לך שמשם שאבתי את הכח לא להיות איתו.\
    היום אני לא ממש חלשה אליו עברנו הרבה אני יודעת שהסיכון הוא שם כל הזמן ועובדה הוא קיים אבל לפני שנה לא הייתי מוכנה לוותר עליו משהו בתוכי תיד לא מוותר עליו אבל כל פעם אני בונה את עצמי מחדש ואני מבינה שאני לא יכולה להיות איתו ולא בגללו בגלל עצמי בגלל שאני לא מוותרת על בעלי ועל החיים המשותפים ומשם ויתרתי עליו וזה חזק.
    אני יודעת שהייתה לנו אבה וחבור מדהים אבל לא ניפגשנו בזמן הנכון לכן היא יכולה להתקיים יש דברים יותר חשובים מימנה אני יודעת שאני בגוב האריות וכרגע מקננן בי הצורך אליו שפתחתי בימים האחרונים אבל ניראה לי שההגיון כרגע גובר על הרגש .
    אני צריכה כח לא לןהכינע וזה קשה תדמיין זוג גרוש באותו בית אני בחורה חזקה.
    זה פשוט קרה ואני מודה לאלוהים שלא הלכתי איתו יותר קדימה הקשר הריגשי הזה הסתכם במיילים טלפונים דיבורים נשיקות חיבוקים לא ניפגשתי איתו מעולם במקום אחר ולא סקס ידעתי שאני לא איתו עד הסוף
    זהו תאחל לי כח והרה כח לעמוד בפיתוי הז.
    תודה על תשומת לב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ב-

    בני
    29/12/2011

    אני שמח לראות שאת בחורה חזקה ובאמת ובתמים מתפעל מהיכולת שלך להחזיק מעמד, תמשיכי להיות חזקה ותזכרי תמיד שהחיים שלנו בנויים מעליות וירידות וצריך כל פעם לחדש את הכוחות ולהרים את הראש כדי לנצח, את עצמנו בעיקר!
    אני מציע לך לאסוף כמה שיותר חוויות טובות עם בעלך כדי לתת משקל נגד למחשבות ולרגשות שהיו לך בכיוון ההוא,
    ועדיין אני סבור שהחלפת מקום עבודה היה מקל עלייך מאוד, ייצר הרע לא הולך לישון אל תזלזלי בו, הוא מלאך אלוקים שיודע לעשות את העבודה, ואומרים שמשנה מקום משנה מזל, זה לא שאת בורחת או מאבדת את היכולת לפרנס, את בסך הכל מחליפה עבודה כדי לשפר את הזוגיות שלך, אם זה אפשרי כדאי לך לשקול זאת ברצינות,
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ב

    מוניקה הרשקוביץ
    29/12/2011

    ב יקרה,

    אני זוכרת היטב אותך ואת ההתקדמות היפה שעשית כאשר התכתבנו לאחרונה. כעת אני גם מתעדכנת בכך שאף התקרבת לבעלך והפסקת לחשוב על הקולגה מהעבודה, מה שאומר שעשית עוד צעד ענק קדימה בחייך ובכיוון הנכון ואני לא רק שמחה על כך, אלא ממש גאה בך!
    ידעת להתבונן נכון על המצב שנוצר בזמנו, כאשר הוא בחר להתרחק ולהתנתק, השכלת להפוך את התחושות הקשות שחשת אז, תחושות של עלבון ופגיעה, תחושת משבר, להזדמנות, הזדמנות להתרחק מהלא נכון עבורך ולחזור אל חייך האמיתיים, אל בעלך ואל ביתך. אמנם אז בחרת לעשות צעדים אמיצים ונכונים עבורך מתוך תחושת צער, כעס ורצון להתרחק ממנו אולם, השתמשת לצורך כך בכוחותייך הפנימיים ולמרות הקושי, פעלת בניגוד לתחושותייך, אהבתך אליו ורצונך להמשיך ולהיות עימו. עשית את הדבר נכון עבורך ועובר משפחתך.
    כעת, לאור האהבה הרבה שהוא מרעיף עלייך, לאור התפרצות הרגשות שלו ושמיעת הדברים מפיו, דברים שכה רצית לשמוע, יהיה לך קשה יותר ומאתגר יותר לנהוג באותה הדרך, אולם שתינו יודעות שכך את צריכה לנהוג שוב.
    כמו בפעם הקודמת הוא עשה את הצעד שלו וכעת את צריכה לעשות את הצעד שלך, הצעד הנכון שכלית, גם אם הוא נוגד את רצונך ותחושותייך כלפיו. מאחר ואת יודעת שהוא לא נכון עבורך התרחקי ממנו. עשי זאת באופן מכובד ומכבד, אמרי לו שזה לא נכון עבור שניכם ושלמרות הרגשות העמוקים שיש לכם זה כלפי זו הקשר שלכם לא נכון, לא ראוי ובסופו של דבר עשוי לפגוע לא רק בשניכם אלא גם בבני הזוג שלכם ובילדיכם.
    עשי צעד אמיץ, כפי שעשית בעבר, התנהלי באצילות, כפי שעשית בעבר, סיימי זאת וסיימי זאת יפה והפעם, עשי זאת כך שיהיה ברור שאין דרך חזרה ואין מקום בחייך לקשר הזה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מוניקה

    ב
    29/12/2011

    מוניקה,
    את פשוט מדהימה כמה כח יש במילים ובמילים שלך יש הרבה.
    כבר סגרתי איתו את זה היום גם לפני יומיים שהוא דיבר ידעתי שאני לעולם לא אסכים לקשר הזה.
    פשוט שתקתי ויתכן שהרשתי לעצמי לגנוב איתו את הרגע אין לי ספק שבחולשה הזו הרסתי3 שבועות של איפור טיהור ויושר אבל אני לא מסוגלת עכישיו להלקות את עצמי על החולשה הזאת.
    אני רוצה להתחזק ולהמשיך הלאה .
    אני יודעת שגם הוא מבין יכול להיות שהוא רצה גם עוד כמה רגעים אני פוחדת מה הסוף.
    אבל אין לי ברירה אני יתביית על מה שאמרת לי להתרחק ולהמשיך הלאה ולקבל זאת יפה מבלי לכעוס עליוכל פעם ולפתוח זאת שוב ושוב אפילו לא עצרתי היום לחשוב להיפגע שאולי הוא בא לרגע פשוט עזבתי את זה וזהו זה לא מתאים וזהו.
    אני מקווה להיות חזקה אחרי השבת הזו כבר בהרתי לו שלא הוא לא התעקש הוא מבין שאין אחרת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ב

    מוניקה הרשקוביץ
    29/12/2011

    ב יקרה,

    יישר כוח!
    את בדרך הנכונה וכל הכבוד לך על כך.
    מאחלת לך המון הצלחה, כוחות נפש ואושר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו