מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- רוצה יותרפ'29/12/2011
שלום רב,
אני נשואה לבעלי 20 שנים. אחד הנושאים הכי קשים ובעייתים בקשר שלנו הוא נושא הפער בצורך וברצון לקיים יחסי מין.
אני זאת שרוצה יותר, נהנית מאוד מהקירבה וזה חלק מאוד חשוב בחיי. בעלי בניגוד אליי פחות וההרגשה שהוא נותן לי שזה פשוט לא בראש שלו....
אני נראית טוב, מטופחת, סקסית וכל הזמן אומרת לו שזה צורך מאוד חשוב לי, לראות גם שבן הזוג שלי מחזר אחריי ורוצה את קירבתי ואת האינטימיות בינינו.
כאשר יש לנו זמן איכות לבד אני מציעה לשלב את הסקס ובעלי פחות, בכל מקרה תמיד אני זו שיציע את הנושא... דבר שגורם לי להרגיש מאוד עצובה, מתוסכלת והכי הכי נפגעת שהוא נרדם לידי במקום להינות (ולמרות שאנו קובעים ביחד).
ניסיתי להבין מה עובר עליו כי סה"כ הוא כל הזמן אומר לי שהוא אוהב אותי ואני גם מרגישה את זה.
הרגשות השליליים שאני חווה (תסכול, אכזבה, פגיעות, כעס) גורמים לי לרצון חזק לממש את הצרכים שאני צריכה מחוץ למסגרת הנישואין.
האם למישהו יש עצה איך מתגברים על הבעיה הזו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פ-
בני30/12/2011אומרים שאם שני אנשים חושבים אותו דבר אז אחד מהם מיותר!
ב-99% מהזוגות אין איזון ביחסים משום שתמיד צד אחד צריך יותר או רוצה יותר, זה בסדר עד שמישהו מתעורר וזועק לעזרה,
ברוב המקרים כפי שאת בטח יודעת זה הפוך, הגבר הוא זה שמתלונן, גם במקרה שלי דרך אגב...
-
אני מניח שדיברת איתו אין ספור פעמים על התסכול שיש לך, השאלה מתי זה נעשה?
האם קבעתם פגישה לדבר על הנושא הזה מחוץ לחדר המיטות?
האם זה היה כך כל השנים?
האם הייתה תקופה שבה הוא זה שחיזר אחרייך?
תנסי ללכת אחורה בזמן ולמצוא רצועת זמן אחת לפחות שבו הוא זה שרצה יותר ואת משום מה לא נענית לו, אולי הריון,שמירת הריון,אובדן במשפחה ח"ו,התעסקות ייתר בדברים שהיו חשובים לך, כמו ילדים,עבודה,קריירה,לימודים,
נ.ב. אין תרופות קסם, אבל אפשר לדבר בשפה אחרת שתאלץ אותו להתאמץ כדי לא לאבד אותך לטובת מישהו אחר,
בהצלחה ושבת שלום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבני היקר
ליהיא30/12/2011תודה על התייחסותך.
שוחחתי איתו על כך אין ספור פעמים באין ספור צורות (יעוץ זוגי, חדר המיטות, בתי קפה)... ועכשיו מה שיותר מעניין אותי זה איך אני מתגברת על כך. לקח לי זמן להבין אך סוף סוף הבנתי שהמקום של ה"דחויה" מאוד כואב ופוגע !
חוסר האיזון היה קיים לאורך כל הנישואין למעט לתקופה קצרה לפני כמה חודשים שהוא מאוד רצה ואני לא רציתי כלל (גם לא אחר) !!
אנחנו מתאוששים ממשבר רציני בזוגיות בעקבות התעוררות שלי ולא נראה לי שהוא לוקח את העניינים ברצינות, כשסיפרתי לו שאני פגועה מכך ועדיין קיימת התעלמות
- מה נשאר???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלהלן כמה הסברים לפער בתשוקה
דורית כהן31/12/2011פ היקרה, יש לי שלוש אפשרויות להסביר לכם את הפער הקיים.
1. הבעייה נובעת מאיכות הסקס עצמו. כלומר לא הצלחתם לייצר ביחסיכם את הדברים אליהם הוא כמה שיהיו בסקס. לפעמים לבן אדם יש כמיהות ותשוקות מיוחדות ואין לו את החופשיות לבטא אותן. הוא אולי חושש מה תחשבי עליו אם יתברר מהן העדיפויות שלו. כל עוד מישהו לא יכול להרגיש לגמרי חופשי ומשוחרר במיניות שלו בחברת בת זוגו הוא עלול להימנע ולהתחמק מסקס.
2. משהו במערכת היחסים הרגשית שלכם חוסם אותו. לפעמים זוג נכנס לתפקידים רגשיים שאינם מתבקשים בזוגיות בריאה. משהו באיזון משתבש, ובמקום להיות גבר ואישה - אתם הופכים להיות כמו "אמא וילד" או "אבא וילדה". חוסר איזון זה מאוד פוגע בתשוקה המינית, ואפשר להבין זאת. כאילו אחד מכם הופך להיות ה"מבוגר האחראי".
3. ישנם כעסים ותסכולים שאינם מבוטאים במערכת היחסים ובתקשרת שלכם, אולי ויתורים שהוא עשה, או עדיין עושה.
כל ההסברים שכתבתי הינם דברים שאפשר לבחון אותם ולפתור אותם תוך ייעוץ זוגי. על פי מה שאת מרגישה - יפה שעה אחת קודם. אלו לא דברים שניתן להתגבר עליהם לבד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפ-
בני01/01/2012טוב, לאחר דבריה המפורטים שכתבה לך דורית אין כבר מה להציע מלבד לשאול אותך מדוע את חושבת שזה נגדך, מה גורם לך להרגיש "דחויה", הרי זה לא שיש לו מישהו אחרת, הוא אוהב אותך רק שיש אצלכם פער ברצונות, שזה לגטימי לגמריי הרי לא תמיד שאת רעבה או צמאה אז גם הוא צמא באותה מידה,
דבר נוסף אני מניח שכבר ניסת את את כל השיטות לגרום לו להתעניין בך, כמו להתרחק ממנו לחודש חודשיים כדי לגרום לו לחזר אחרייך, מעניין אותי לדעת 2 דברים האם ניסת את זה ואיך זה עבד?
ומה הוא טוען להגנתו בדרך כלל לדברים שאת מבקשת ממנו?
גילוי נאות אני נמצא באותה סירה רק בכיוון ההפוך ויש לי כמה תובנות בנושא לא בטוח שמה שעובד אצלי יעבוד גם אצלך, אם תרצי להרחיב אפשר דרך המייל > [email protected]
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

