התנשקתי עם מישהו אחר

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • התנשקתי עם מישהו אחר
    יונת
    30/12/2011

    אני לא מאמינה שעשיתי את זה
    הייתי שיכורה ולא הייתי מודעת למה אני עושה
    פשוט התנשקתי עם ידיד ממש טוב שלי
    מה עושים מכאן? יש לי את החבר הכי מושלם בעולם וזה יישבור אותו אם אני אספר לו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התנשקתי עם מישהו אחר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אכן כזה דבר מאוד פוגע.

    --
    30/12/2011

    גם אני הייתי נפגע.
    אבל השאלה כמה זמן אתם חברים איך את מכירה אותו בתכונות שונות וואיך יקבל את זה.
    יש גברים שבפרוש יראו בכזה דבר כבר כבגידה או סוג של בגידה.
    שכרות היא תרוץ -- חוכמה לדעת לא להגיע למצב כזה של שכרות. ולהפסיק לשתות לפני.

    לקחת בחשבון שאני לא יודע האם יש סיכוי שהוא יגלה זאת לבד בעצמו או יתגלה לו.
    ואם לא יגלה האם לספר בדרך יזומה או לא.

    כמובן שכנות ואמון מאוד חשובים בקשר - יש לקחת בחשבון שיפגע וירצה להפרד עקב כך.גם אם יגלה לבד וגם אם תספרי לו.

    הטעות נעשתה אי אפשר להשיב לאחור את הזמן/גלגל רק לתקן.

    דרך התיקון תלויה בך.

    אם אכן הוא חשוב לך ואת מכירה בערכו כמו שאמרת - תמצאי את הדרך "למזער נזקים" ולקוות שיסלח לך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כך או כך יהיו נזקים. צר לי

    דורית כהן
    31/12/2011

    שלום לך,

    לצערי דברים כאלו קורים מתוך איבוד שליטה.
    הבעייה היא שיש גברים שיכולים להתגבר על כך, ויש גברים שהידיעה הזאת ולדמיין את התמונה הזאת שלך שאת מתנשקת עם גבר אחר - זה ממש יוצר אצלם הפרעה ואובססייה ומשבש את יכולתם להיות איתך.
    מצד שני יש גברים שעצם ההסתרה של העניין היא הכי פוגעת, וזאת פגיעה באמון.
    כך שבשני המקרים - יש בעייה רצינית.
    אם את מסתירה וזה מתגלה - הוא יאבד את האמון בך.
    אם את גלוייה איתו - הוא עלול להיכנס לאובססיות.

    כך שלצערי אין לי מה להציע לך. כך או כך - יהיו נזקים.

    כך שהדבר החיובי היחידי שאפשר לראות במה שקרה הוא - שיעור חשוב לחיים שלך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אגב- בנוסף לכך

    --
    01/01/2012

    צריך לקחת בחשבון שאם זה מציק לך - בגלל זה כתבת כאן אז שהבחור ירגיש במשהו שלא בסדר.
    ולך זה יפריע בקשר איתו .. מה לגבי בסקס..תרגישי כאילו שבגדת בו ולא תרגישי שלמה להיות איתו.וזה יורגש ויפריע.
    .במקרה כזה עדיף לספר ( השאלה איך כדי שיפגע כמה שפחות אם זה ניתן )

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו