יחסים

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • יחסים
    ג
    03/01/2012

    שלום רב,
    אני בן 30 ונמצא בזוגיות של יותר מחודש. יצאנו למספר לא מבוטל של דייטים והכימיה ממש טובה - אנחנו נהנים ביחד, מתנשקים, הקשר ממש זורם. מה שכן, עוד לא הגענו לשלב יחסי המין ובגלל שאני כל אוהב את הקשר שנוצר בינינו, אני מפחד לעשות צעד פזיז שעלול להרחיק אותה ממני. אולי זה מוקדם מידי בשבילה עדיין? מה עליי לעשות? להעלות את הנושא, לחכות?

    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יחסים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • להגיד לה שאתה חושק בה

    דורית כהן
    04/01/2012

    ג יקר, לדעתי עליך להביע את רגשותיך ואת רצונותיך - כמובן לא בצורה בוטה. אבל אישה אוהבת לשמוע שרוצים אותה ומשתוקקים אליה ולגופה. כל עוד אינך לוחץ אלא מביע את המשאלה שלך ומעביר לה את המסר שחשוב לך שזה יהיה הדדי מבחינת הרצונות שלה - הכל בסדר.
    יש גם דרך לעשות זאת בהדרגתיות, פיזית - פשוט להתחיל ללטף אותה תוך כדי התנשקות, ולראות מה מתאים לה ולעצור כאשר לא נוח לה. ואז אפשר להגיד לה - אני רוצה להתקדם ואת מאוד מושכת אותי, אבל אם לא מתאים לך - נעצור בשלב הזה עד שתרצי להתקדם.

    עליך לדעת שיש חשש שאם אינך מעלה את הנושא - היא עלולה לחשוש שמא אינה מספיק מושכת עבורך, אם אינך מביע את רצונותיך להתקדם שלב. וממקום כזה היא עלולה לא ליזום התקדמות בעצמה.
    אם אינך יוזם התקדמות - היא גם עלולה לחשוב שיש לך בעיות בתחום המיני. רוב הנשים מצפות שהגבר יעשה את הצעד הראשון ונוח להן שהוא מראה להן שהוא חושק. זה לא מאיים, זה מחמיא.
    יש רק יוצא דופן אחד - במקרה שיש לה בעברה התנסויות טראומטיות בתחום זה - תגובתה עלולה להיות מסתייגת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נחמד לדעת

    אני
    25/07/2012

    נחמד לדעת שגם בגיל 30 לא ממהרים למיטה
    אבל עליי לציין שזה נשמע עם כמה שזה רומנטי גם קצת תמוהה
    אתם חודש ביחד ולא יזמת שום "מהלך"?
    שלא תחשוב שאתה רק ידיד ולא מעבר...
    נשמע שאם אתם יוצאים ויש קשר והכל אז זה לגמרי בא מתוך הקשר הסקס
    פשוט לך על זה, ואם אתה בכלל רוצה להיות חמוד, לצערי ,אני אומנם צעירה ממך אבל
    אני זו שהייתי רומנטית בקשרים שלי, תכין את החדר תשים מצעים מבושמים וגם קצת נרות ומוזיקה ולפני זה או בילוי רגוע או ארוחה שתבשל, קשה לי עם אלה שלוקחים סקס כסתם עוד משהו, אם כבר אז בהתחלה בפעם הראשונה שיהיה מיוחד (:

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו