מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- מה אני אמורה לעשות? בבקשה עיזרו לירינה06/01/2012
היי אני חדשה כאן,
בת 23, יוצאת עם החבר כבר שנתיים, אף פעם לא הייתי מאוהבת בו, הוא אדם מקסים, מכבד, נותן ואוהב, בהתחלה היינו שוכבים המון,נמשכתי אליו, נהניתי לצאת איתו, עם החבר'ה, כל מה שצריך מגבר יש בו. במהלך השנתיים היו לנו המון מריבות והפסקות בגלל שהבנתי שאני לא יכולה להמשך את הקשר בלי אהבה, אחרי כל הפסקה הוא פיתה אותי לחזור והשתכנעתי.. עכשיו אנחנו 3 חודשים רצופים יחד ואני שוב מרגישה שהמצב רק מדרדר(אצלי)! אני לא מסוגלת להיות איתו יותר, לא שכבתי איתו הרבה זמן כי אני לא מסוגלת, הוא קונה לי מתנות ואני בטיפשותי לקחתי למרות שזה לא משך אותי, אני מרגישה שבא לי לדבר איתו ולהסביר לו מה שעל ליבי אבל בגלל שעשיתי את זה בעבר ופגעתי בו כ"כ קשה לי, אני מפחדת שהוא יעשה לעצמו משהו, בהפסקות שהיו הוא בכה המון, רזה, התבודד. אני יודעת שאני לא הוגנת ואני שונאת את עצמי על זה ששיחקתי אבל המעשה הבלתי נסלח נעשה, השאלה מה מכאן? להמשיך ולרחם או שפשוט לומר לו מה שעל ליבי ולא לחזור אליו עוד?! בשיחות טלפון הוא שם לב שמשהו לא רגיל, כבר אין לי כוח לדבר איתו, אני רק עונה ולא מבטאת רגשות וחום, אפילו לא מתאמצת להוכיח כלום, עיזרו לי מה דעתכם בעניין.........* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לדעתי לשחרר אותו
עדי06/01/2012קודם כל בשביל עצמך ואז בשבילו
אולי יהיה לו קשה אבל הוא יתגבר וימצא מישהי שתהיה שם...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמצב מהצד השני
גושן06/01/2012היתה לי זוגיות במשך שנתיים. האקס הרגיש כנראה בדיוק כמוך ולקח לו המון זמן להיפרד ממני כי הוא פחד ש"אעשה לעצמי משהו"..
סליחה על הבוטות אבל לפני שאת תופסת מעצמך כל כך...... יהיה לו קשה. אין ספק בכך. אבל את מעדיפה להישאר איתו בקשר כדי להשאיר את המצפון שלך קשה??
עדיף שתסיימי את זה כמה שיותר מהר כי זה פשוט לא פייר כלפיי הבחור!!
הוא יהיה בסדר, תאמיני לי. או איך הולך המשפט? "כבר לא מתים יותר מאהבה". יהיה לו קשה איזו תקופה אבל הוא יסתדר.
סליחה על העצבים אבל אני הרגשתי כל כך מטומטמת כשחבר שלי אמר לי שזה לקח לו זמן להיפרד ממני כי "הוא פחד שאעשה לעצמי משהו". כל כך כעסתי על זה שהוא מרחם עליי! שהוא לא חושב שאני חזקה מספיק להתמודד בלעדיו!! בסה"כ זוגיות שנגמרה! קורה! ישנן צרות גדולות יותר..!
סיימי את זה.
יום טוב!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתיקון
גושן06/01/2012את המצפון שלך נקי** כמובן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאת נשארת איתו גם מתוך הנוחיות שלך
דורית כהן07/01/2012רינה יקרה, אין כאן שום ספק. התשובה כבר קיימת בגוף השאלה שלך. ככל שאת מושכת זאת זמן רב יותר - את מזיקה לשניכם. את נשארת איתו ומשלה אותו ומקבלת את הנוחיות שיש בקשר - בטחון, מתנות,תשומת לב וכו', וזה משאיר אותך איתו. אז כדאי שתסתכלי גם על עצמך ועל הצרכים שהוא מספק לך ואשר משאירים אותך בקשר הזה לאורך זמן.
בקיצור - אין כאן יותר מדי מה להתפלסף:
לא ממשיכים בקשר רק מתוך נוחיות ומתוך רחמים ופחד מה יקרה לו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

