איך מראים רצינות...

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • איך מראים רצינות...
    אלונית
    07/01/2012

    יש תופעה שחוזרת על עצמה... אני מתחילה קשר עם מישהו ותמיד איכשהוא זה נגמר בסטוץ. גם אם שיחקתי גם אם לא. גם אם התקשרתי גם אם לא.. היו לי 2 קשרים רציניים בחיי זה לא שלא היו אבל מאז, כבר אין.

    איך אני יכולה לשדר יותר רצינות? אני לא אוהבת לשחק משחקים. בכלל לא. ואם מישהו מוצא חן בעיניי - הוא יידע את זה.


    איך אפשר להראות שאני בחורה רצינית? אני מחפשת מערכת יחסים. לא סטוץ. אני בת 23.

    תודה וסליחה על הניסוח הלא ברור במקצת...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איך מראים רצינות...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לברר כוונות מלכתחילה

    דורית כהן
    08/01/2012

    עלמה היקרה, ראשית, בגילאים שלך, יש עדיין הרבה גברים צעירים שדווקא מחפשים סטוצים, ורוצים בעיקר לבלות ללא מחוייבות. חשוב להביא זאת בחשבון, ועל כן, מבחינה סטטיסטית, יש סיכוי די גבוה שמי שפונה אלייך ומתחיל איתך נמצא בקבוצה הזאת.

    אם את רוצה לשדר רצינות, עלייך להבהיר את כוונותייך כבר בהתחלת הקשר, בפגישה הראשונה, או אפילו בטלפון או בצ'אט. וגם לדעת לקרוא נכון את המסרים של הגבר.

    כמו כן עלייך ללמד את עצמך להגיד לא - משום שלפני שאת מתמסרת חשוב לדעת אם יש ביניכם תיאום ציפיות לפחות לגבי עצם הרצון למצוא מערכת יחסים יציבה ועמוקה. ואם את יודעת שזה לא כך - עלייך לחשוב האם מתאים לך להמשיך ולבלות איתו: אם את מרגישה טוב עם עצמך כאשר סטוץ כזה מסתיים, ואת רואה בכך סתם בילוי נחמד - אז הבחירה בידיים שלך אם את נמשכת ומתאים לך להסתפק בסטוץ. זה לגיטימי בתנאי שאת מרגישה מספיק טוב עם עצמך לאחר מעשה ולא מתייסרת ולא מאשימה את עצמך או מגנה את עצמך כמה את לא רצינית.
    אבל אם זה לא כך - עלייך לבדוק למה קשה לך להגיד לא לסטוץ. אולי חשוב לך להרגיש מושכת? לקבל אישור שאת "שווה"? נדמה לי שהאישור החשוב ביותר הוא ממך כלפי עצמך.
    נסי כמה פעמים לשים לך כמטרה לנהל שיחה על הכוונות של האחר. אם הוא מתחמק ונעשה ציני - הסיקי את המסקנות. התאמני על לנתק מגע אפילו אם הוא משדר לך שהוא חושק בך. נסי לראות מה זה עושה לך. אני לא מדברת על לשחק משחקים או על מניפולציות אלא על יישור קו עם המטרה שלך עליה הצהרת - שאת רוצה יחסים רציניים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה אבל..

    עלמה
    08/01/2012

    איך אני יכולה כבר לצאת בהצהרת כוונות עם מישהו שאני עוד לא מכירה והוא לא מכיר אותי?..
    עוד לא הכרנו וכבר אני אומרת שאני רוצה קשר רציני? מלחיץ קצת לא?..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מצחיקה

    נועה
    08/01/2012

    את לא אומרת לו שאת מחפשת משהו רציני אלה אומרת שאת לא מחפשת סטוצים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הקשיבי לקול הפנימי שלך

    מעיין
    08/01/2012

    אין ספק שזה גיל בעייתי בגלל הפערים בכוונות. נשים כבר מחפשות וכמהות לזוגיות וגברים רוצים לטעום ולהשתולל. עבור הרבה גברים, עניין ההתכווננות ממשיך להיות כזה גם הרבה אל תוך השלושים שלהם...

    יש ספר נוראי, שכתוב בצורה מביכה - הוא נקרא "למה גברים אוהבים ביצ'יות?" סבלתי מהקריאה ולא הצלחתי לסיים - אז זו לא המלצה ספרותית..
    בכל אופן, יש שם כמה פניני חכמה: השורה התחתונה היא שאת יודעת טוב מאוד מתי גבר מאוהב בך ומתי הוא מחרטט אותך. אם באמת באמת תקשיבי לקול הפנימי שלך ולא תאפשרי לכמיהה לזוגיות לטשטש אותך את תראי מאוד בצלילות עם מי יכולה להיות לך את הזוגיות שאת רוצה ומי פשוט רוצה לעשות איתך סקס וזהו.
    בהסתייגות, כי זה ספר רע ביותר, אני ממליצה לך לקרוא אותו. כשמפרידים את המוץ מן התבן מגלים שם כמה עקרונות מעניינים.

    שיהיה לך בהצלחה!
    מעיין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כלומר ספר שעדיף להשאיל מחברה

    עלמה
    09/01/2012

    ולא לקנות כמובן :)

    שומעת עליו הרבה ...כמובן שאף אחד לא אמרה שהוא היה Life changing בשבילה. חח

    אבל מי יודע אולי באמת אעיף מבט..


    את המטרה כלומר אני צריכה להגדיר ולחדד לעצמי מה זה אומר "רצינות" ולפי זה לפעול. כי כרגע אני יודעת שאני רוצה משהו רציני אבל לא בדיוק יודעת מה ואיך וככה נראים גם ה"קשרים" שלי לאחרונה... כנראה שברגע שאדע מה אני רוצה ככה גם הדברים יתנהלו..

    תודה לכן על הזמן שהקדשתן לתגובות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו